کد خبر: ۳۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان از تولید مجموعه پوستر محرمی " فقط برای خدا" در ارتباط با شخصیت حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان از تولید مجموعه پوستر محرمی " فقط برای خدا" در ارتباط با شخصیت حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد.
به گزارش تسنیم مجتبی اسدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: حوزه هنری دو رسالت تولید اثر هنری و توانمندسازی هنرمندان را به عهده دارد.
وی با بیان اینکه بعد از شهادت حاج قاسم آثار هنری بسیار خوبی در استان کرمان تولید شد افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا نیز نماهنگ عطر بهار با هدف تجلیل از مدافعان سلامت در استان کرمان تولید شد.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه بعد از شهادت حاج قاسم انتظارات از استان کرمان در خلق آثار هنری چندین برابر شده است گفت: مجموعه پوستری " فقط برای خدا" در رابطه با شخصیت حاج قاسم سلیمانی در استان تولید شده است.
وی با بیان اینکه در این مجموعه روایاتی که از شخصیت حاج قاسم وجود داشت تصویرسازی شده است عنوان کرد: مجموعه فقط برای خدا تاکنون در سه سری تولید شده است که هر سری این مجموعه ده پوستر دارد و مجموعه سوم "فقط برای خدا" ویژه ماه محرم شامل 10 عدد پوستر تولید شده است.
اسدی با اشاره به اینکه نقش ویژه حاج قاسم در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست ادامه داد: یک مجموعه پوستری نیز ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت شخصیت حاج قاسم سلیمانی در حوزه هنری استان کرمان در حال تهیه است.
وی با بیان اینکه در حوزه نمایش کارگاه آموزشی نمایش‌نامه نویسی طی سه روز برگزار شد افزود: با برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی این نمایش‌نامه‌ها به مرحله اجرا در می‌آیند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه خیمه هنر در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار می‌شود گفت: در این خیمه توسط هنرمندان آثار هنری عاشورایی و لوگو و نشان برای هیئت‌های مذهبی استان کرمان طراحی می‌شود و در واقع هنرمندان نذر هنر دارند و در عرصه‌های مختلف برای هیئات خلق اثر می‌کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

استاندار کرمان: سیل امسال آسیب زیادی به بخش کشاورزی وارد نکرد

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: امنیت در سرتاسر مرزها برقرار است

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)