کد خبر: ۳۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل خانه مطبوعات استان اظهار کرد: خانه مطبوعات مهمترین نهاد صنفی است که ماموریت دارد مشکلات و مسائل خبرنگاران را پیگیری کند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان اظهار کرد: خانه مطبوعات مهمترین نهاد صنفی است که ماموریت دارد مشکلات و مسائل خبرنگاران را پیگیری کند.
محمدرضا نژادحیدری در مراسم معارفه نماینده خانه مطبوعات در شهرستان رفسنجان افزود: توقع می‌رود که مسئولان خبرنگاران را در کنار خود و نه در مقابل خود بدانند، حتی خبرنگارانی که به زعم بسیاری قلمی غیرمنصفانه دارند نیز می‌توانند در خدمت رشد و شکوفائی جامعه باشند.
مدیرخانه مطبوعات استان کرمان اکثر خبرنگاران استان را منصف، پویا و با نشاط دانست و افزود: فراهم کردن بستر ارتقای دانش روزنامه‌نگاری یکی از اهداف ما است که رفسنجان از شهرستان‌های پیشتاز در این حوزه است.
وی اظهار کرد: پس از راه‌اندازی نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان، خانه مطبوعات در شهرستان‌های بم و زرند نیز رابط‌ های اداری انتخاب خواهد کرد.
نژادحیدری با بیان اینکه خانه مطبوعات به دلیل اهل فکر بودن اصحاب رسانه نقطه تلاقی همه تفکرات سیاسی است خاطر نشان کرد: ما در خانه مطبوعات تصمیم گرفتیم که بدون توجه به نگرش‌های سیاسی در خدمت اهالی رسانه‌ها باشیم و برای انتخاب نمایندگان خانه مطبوعات در شهرستان‌ها نیز به کارآمدی نگاه می‌کنیم.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان در تشریح رویکرد جدید خانه مطبوعات در انتخابات نمایندگان خود در شهرستان‌ها گفت: براساس تصمیم هیأت مدیره نمایندگان خانه مطبوعات در شهرستان‌ها از میان اعضای هیأت مدیره که دارای تعلق شهرستانی هستند انتخاب می‌شوند زیرا این افراد هم منتخب مجمع عمومی هستند و هم به هم افزائی بیشتر کمک خواهد کرد.
وی تصریح کرد: نماینده خانه مطبوعات در شهرستان بایستی ارتباط سازمان یافته با مرکز استان را حفظ کند، نماینده خانه مطبوعات در شهرستان یک جزیره جدا افتاده نیست.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان با اشاره به مشکلات اقتصادی بنگاه‌های رسانه‌ای استان بر ضرورت تعامل ادارات مالیات و تامین اجتماعی با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: امیدواریم به تعامل خوبی که با این دستگاه‌ها داریم مشکلات پیش روی رسانه‌ها را برطرف کنیم، زیر مشکلات اقتصادی باعث تعطیلی رسانه‌ها شده است و همه بایستی تلاش کنیم تا از تعطیلی رسانه‌ها جلوگیری کنیم.
نژادحیدری همچنین از بازگشایی موزه مطبوعات کرمان در محل خانه تاریخی دینیار در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: پرداخت هدیه روز خبرنگار نیز مستلزم فرآیند اداری است و ظرف چند روز آینده به حساب خبرنگاران استان واریز خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)