کد خبر: ۳۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
رزم حسینی در توضیح برنامه‌های خود مطرح کرد؛
وزیر پیشنهادی صمت با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی خود برای این وزارتخانه گفت: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت است لذا با همکاری بانک مرکزی اقداماتی را انجام خواهیم داد.

تأمین کالاهای اساسی مردم اولویت برنامه های وزارت صنعت خواهد بود/ما به دنبال حمایت از کارآفرینان و عابدین هستیم

وزیر پیشنهادی صمت با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی خود برای این وزارتخانه گفت: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت است لذا با همکاری بانک مرکزی اقداماتی را انجام خواهیم داد.
به گزارش  خانه ملت، علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 8 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در توضیح برنامه‌های خود برای فعالیت در این وزارتخانه گفت: هفته دفاع مقدس و سلحشوری ملت ایران را گرامی می‌داریم و بر شهیدان انقلاب اسلامی، ایثارگران و مدافعین حرم درود می‌فرستیم، همچنین به خانواده معزز شهدا ادای احترام می‌کنم و آرزوی سلامت و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب دارم؛ همچنین از ریاست جمهوری به واسطه اعتماد به بنده و رئیس مجلس برای برگزاری این نشست تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با یادآوری شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا به برنامه‌های خود برای تصدی بر وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی را بر اساس برنامه ششم توسعه، اسناد بالادستی، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سند راهبردی وزارت صنعت تهیه کرده‌ام که تأمین کالاهای اساسی مردم و بهبود معیشت و سفره آنها در اولویت این برنامه‌ها قرار گرفته است.

وزیر پیشنهادی صمت ادامه داد: امروز ما شرمنده مردم هستیم، سفره مردم خالی و خالی‌تر شده، مردمی که وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند بنابراین یکی از مهمترین برنامه‌های ما همکاری با همه دستگاه‌ها به ویژه بانک مرکزی برای تأمین کالاهای اساسی مردم است.

رزم حسینی اظهار کرد: تنظیم بازار و همکاری با اتحادیه‌ها و اصناف و بازاریان جهت کنترل بازار از دیگر برنامه‌ها است، همچنین اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار، اصلاح شناسایی کالاهای اصلی از تقلبی با هدف مقابله با قاچاق و پرهیز از هر نوع التهاب در بازار از دیگر برنامه‌های نام برده می‌باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های خود در حوزه صنعت گفت: استفاده از ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی، احیای واحدهای تعطیل شده در شهرک‌های صنعتی، تأمین مواد اولیه واحدهای صنعتی و پشتیبانی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از برنامه‌های حوزه صنعت است، ما به دنبال استفاده از ظرفیت جوانان و حمایت از کارآفرینان و عابدین هستیم، رهبر معظم انقلاب کارآفرینی را عبادت قلمداد کرده و این افراد را از عابدین و مجاهدین جمهوری اسلامی‌ می‌داند.

وزیر پیشنهادی صمت با اشاره به برنامه‌های خود در حوزه فولاد افزود: تکمیل زنجیره فولاد بر اساس ظرفیت‌های موجود، استخراج و بهبود فضای معادن و مقابله با گرانی فولاد که مورد توجه نمایندگان نیز بود از دیگر موضوعاتی است که با همکاری کمیسیون صنایع پیگیری خواهم کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)