کد خبر: ۳۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان:
 عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان از افتتاح فاز اول پروژه انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان در ۲۴ مهرماه توسط رییس جمهور خبر داد و بیان کرد: امیدواریم فاز ۲ و ۳ این پروژه که انتقال آب به مجتمع مس سرچشمه و چادرملوی یزد است تا پایان سال جاری به بهره برداری رسد.

 اینکه یک نفر بخواهد بیان کند که نقش مهمی در اجرای این پروژه داشته کار درستی نیست

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان از افتتاح فاز اول پروژه انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان در ۲۴ مهرماه توسط رییس جمهور خبر داد و بیان کرد: امیدواریم فاز ۲ و ۳ این پروژه که انتقال آب به مجتمع مس سرچشمه و چادرملوی یزد است تا پایان سال جاری به بهره برداری رسد.

به گزارش ایسنا دکتر "محمدجواد فدایی" پیش از ظهر امروز هشتم مهرماه در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته به صورت آزمایشی آب شیرین شده خلیج فارس وارد مخزن ۴۵ هزار مترمکعبی شرکت صنعتی معدنی گل گهر سیرجان شده است که از این مخزن تا شرکت گل گهر ۱۵ کیلومتر فاصله است.

وی با بیان اینکه این آب از امروز به صورت آزمایشی به تاسیسات گل گهر منتقل می شود اظهار کرد: سالانه از طریق این خط انتقال، ۱۳۰ میلیون مترمکعب آب از خلیج فارس توسط ۱۱ ایستگاه پمپاژ به سیرجان منتقل می شود.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان از افتتاح این پروژه در ۲۴ مهرماه توسط رییس جمهور خبر داد و بیان کرد: امیدواریم فاز ۲ و ۳ این پروژه که انتقال آب به مجتمع مس سرچشمه و چادرملوی یزد است تا پایان سال جاری به بهره برداری رسد.

فدایی با اشاره به نقاط قوت این پروژه گفت: اجرای این پروژه با ۸ هزار میلیارد تومان منابع ریالی و ۲۵۰ میلیون یورو منابع ارزی در اوج دوران اعمال محدودیت ها و تحریم ها بر کشور اجرا شده است و در طول اجرای این پروژه به صورت متوسط حدود ۱۰ هزار نفر مشغول به کار بودند و همچنین حدود ۲۰۰ شرکت پیمانکاری در اجرای این پروژه همکاری داشتند و به جرات می توان عنوان کرد که این پروژه می تواند الگوی برای اجرای پروژه های مشابه خود شود.

استاندار کرمان در پاسخ به این سوال که برخی ها می خواهند پروژه انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان را به نام خودشان به ثبت برسانند، تاکید کرد: نباید به این رقابت ها دامن زد. این پروژه حاصل تلاش همه بوده است و این پروژه مرهوم همت بالای افرادی است که از یک سو با شهامت و شجاعت آن را آغاز و از سوی دیگر مرهوم کسانی است که در طول اجرای این پروژه موانع را از سر راه اجرای این پروژه را برداشتند.

وی ادامه داد: اینکه یک نفر بخواهد بیان کند که نقش مهمی در اجرای این پروژه داشته و سهم بندی در این راستا بکند، کار درستی نیست و همه باید بدانند سهم بندی مغایر با توسعه است و توسعه نیازمند همدلی و همکاری است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)