کد خبر: ۳۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس اتاق بازرگانی کرمان:
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به این مطلب که استان کرمان رتبه ۲۹ کشوری در حوزه فضای کسب و کار را دارد، گفت: مواردی از جمله بی سوادی، ترس و مسائل فرهنگی موجب ضربه به فضای کسب و کار استان کرمان شده و این موارد باید با ارائه آموزش های تخصصی، توسعه همکاری های صنایع، جلب همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی و نیز با کمک ائمه جمعه در حوزه فرهنگسازی رفع شوند.

به دنبال رانت برای صنایع نیستیم/ بی سوادی، ترس و مسائل فرهنگی موجب ضربه به فضای کسب و کار استان کرمان شده/

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به این مطلب که استان کرمان رتبه ۲۹ کشوری در حوزه فضای کسب و کار را دارد، گفت: مواردی از جمله بی سوادی، ترس و مسائل فرهنگی موجب ضربه به فضای کسب و کار استان کرمان شده و این موارد باید با ارائه آموزش های تخصصی، توسعه همکاری های صنایع، جلب همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی و نیز با کمک ائمه جمعه در حوزه فرهنگسازی رفع شوند.

"سیدمهدی طبیب زاده" در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان با حضور مدیران عامل صنایع بزرگ استان کرمان از رویکرد قوه قضاییه در حمایت از تولید و توسعه تقدیر کرد و ادامه داد: دید بسیار مثبتی در قوه قضاییه برای تحقق شعار جهش تولید شکل گرفته که بسیار قابل تقدیر است.

طبیب زاده با تاکید بر این مطلب که نگاه مثبت و جدیت دادگستری و دادستانی استان کرمان در حمایت از تولید قابل تقدیر است، ادامه داد: در بخش خصوصی به دنبال راهی نیستیم که مانند برخی صنایع با بهره گیری از رانت های موجود حرکت کنیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با تاکید بر این مطلب که تولید کنندکان باید به سه عنصر زمان، کیفیت و قیمت رقابتی توجه داشته باشند، گفت: در حوزه تامین قطعات صنایع بزرگ استان از صنایع استانی و داخلی اصلا دنبال آن نیستیم که رانت ایجاد شود و تمام قطعات مورد نیاز صنایع استان در استان تامین شود، بلکه در صدد تولیدات با کیفیت هستیم و در این مسیر نیاز به صبر، تحمل و تامین مالی صنایع بزرگ داریم.

وی با اشاره به اینکه در کشور در شرایط خاصی قرار دارد و با قوانین عادی نمی توان کشور را اداره کرد، اظهارداشت: تمامی دستگاه های نظارتی از کار سالم حمایت می کنند و لازم است این اطمینان به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داده شود که حرکت های آنها در محدوده قانون همواره مورد حمایت دستگاه های قضایی و نظارتی قرار دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به این مطلب که استان کرمان رتبه ۲۹ کشوری در حوزه فضای کسب و کار را دارد، گفت: مواردی از جمله بی سوادی، ترس و مسائل فرهنگی مو جب ضربه به فضای کسب و کار استان کرمان شده و این موارد باید با ارائه آموزش های تخصصی، توسعه همکاری های صنایع، جلب همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی و نیز با کمک ائمه جمعه در حوزه فرهنگسازی رفع شوند.

طبیب زاده بر اجرای نظام مبادلات پیمانکاری فرعی در استان کرمان تاکید کرد و افزود: این نظام یکی از راه های مدرن و موثر سازمان برای تولید محصولات صنعتی از راه همکاری واحدهای تولیدی مکمل است که در استان کرمان با جدیت دنبال می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)