کد خبر: ۳۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
قائم مقام دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان
قائم مقام دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان اظهار داشت: بسیاری از مشکلات کشور ما ناشی از فشارهای خارجی و جنگ اقتصادی ظالمانه ای است که آمریکا علیه کشور ما رقم زده اما برخی تلاش می کنند دولت را مقصر اصلی وضع اقتصادی جلوه دهند تا از این آب گل آلود در انتخابات ۱۴۰۰ ماهی بگیرند.

برخی دولت را مقصر اصلی وضع اقتصادی جلوه می دهند تا از این آب گل آلود در انتخابات ۱۴۰۰ ماهی بگیرند

قائم مقام دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان اظهار داشت: بسیاری از مشکلات کشور ما ناشی از فشارهای خارجی و جنگ اقتصادی ظالمانه ای است که آمریکا علیه کشور ما رقم زده اما برخی تلاش می کنند دولت را مقصر اصلی وضع اقتصادی جلوه دهند تا از این آب گل آلود در انتخابات ۱۴۰۰ ماهی بگیرند.

محمدرضا نژادحیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رییس جمهوری دومین مقام سیاسی کشور بعد از مقام معظم رهبری است افزود: عده معدودی در کشور منافع جناحی و حزبی را بر منافع ملی ترجیح می دهند و به هر بهانه ای سعی می کنند جایگاه و شان دومین مقام رسمی نظام را زیر سئوال ببرند.

وی بیان کرد: امروز دکتر روحانی با انتقاداتی که ممکن است به ایشان وارد باشد، رییس جمهوری نظام جمهوری اسلامی است و تهاجم به وی آن هم از موضع انقلابی گری ظلم به نظام و انقلاب است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب استان کرمان با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحرم های ظالمانه آمریکا علیه ملت و دولت ایران تصریح کرد: دکتر روحانی آبان سال گذشته در نشست شورای اداری این استان مطرح کرد در هیچ دوره ای از عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی چنین فشاری برای فروش نفت بر کشور وارد نشده و حتی در دوره جنگ تحمیلی نیز کشور تحت چنین فشاری نبوده است.

وی تاکید کرد: زمانی ما در داخل به عنوان بخشی از حاکمیت، بخش های دیگر حاکمیت را مورد تهاجم قرار می دهیم دشمنان ایران در خارج از مرزها چگونه درباره ما قضاوت خواهند کرد؟

نژادحیدری اظهار داشت: بسیاری از مشکلات کشور ما ناشی از فشارهای خارجی و جنگ اقتصادی ظالمانه ای است که آمریکا علیه کشور ما رقم زده اما برخی تلاش می کنند دولت را مقصر اصلی وضع اقتصادی جلوه دهند تا از این آب گل آلود در انتخابات ۱۴۰۰ ماهی بگیرند.

قائم مقام دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان ادامه داد: از زمان آغاز به کار دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تاکنون پنج ماه گذشته و تاکنون ۲ مرتبه رهبر معظم انقلاب درباره پاره ای از رفتارهای برخی مجلسیان تذکر داده اند و این نمایندگان نباید به گونه ای رفتار می کردند که رهبر معظم انقلاب اسلامی مجبور باشند به آنان نهیب بزنند که حرمت رییس جمهوری باید حفظ شود.

وی با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب از دولت تاکید کرد: دولت هم باید قدردان و ممنون مقام معظم رهبری باشد که در شرایط موجود محور تعادل در کشور هستند، چنانچه حمایت رهبری نبود دولت در بزنگاه های مختلف دچار چالش یا بحران می شد.

نژادحیدری تصریح کرد: سنت مقام معظم رهبری در پشتیبانی از دولت ها موضوعی نیست که فعالان سیاسی آن هم افرادی در کسوت نمایندگی مجلس از آن آگاه نباشند و دولت باید از پشیبانی معظم له در راستای بهبود شرایط و بر طرف کردن مشکلات مردم بهره ببرد.

وی اظهار داشت: همه قوا، نهادها، جناح ها و سیاسیون کشور امروز باید با همدلی در برابر تهاجم اقتصادی آمریکا و برخی کشورهای متحدش بایستند و ضمن خودداری از تخریب ارکان نظام جمهوری اسلامی در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بکوشند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)