کد خبر: ۳۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان با اشاره به اینکه انتخاب و انتصاب مدیر مشکل است، بیان کرد: افراد زیادی می خواهند در انتصابات مدیران دخالت کنند در حالی که قانون تکلیف را معلوم کرده و بهترین راه حل، تبعیت از قانون است.

افراد زیادی می خواهند در انتصابات مدیران دخالت کنند/اصرار بر گرفتن پست شک برانگیز است/ادامه مسئولیت مدیری که سیستم وی را قبول ندارد شاید خلاف شرع هم باشد

 استاندار کرمان صبح امروز پنجم آبان ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به نقش مدیران در سازمان دولتی اظهار کرد: مدیر نقش مهمی در هر سازمان دارد و می تواند کارآئی مجموعه تحت مدیریت خود را افزایش بدهد به ویژه در سیستمی که کامل نیست، نقش مدیر موثرتر است.

محمدجواد فدائی با اشاره به اینکه در سیستم اداری ما خیلی از مسائل تعریف نشده و مدیر باید برای آنها تصمیم بگیرد، افزود: در سیستمی که کامل نیست انتخاب مدیر خیلی مهم است و فردی که به عنوان مدیر منصوب می شود، باید هم تخصص داشته باشد هم تعهد؛ باید مدیری که در جمهوری اسلامی منصوب می شود هم متدین و هم متعهد باشد که پیدا کردن افراد با شرایط مطلوب کار دشواریست و مدیرانی که هم متخصص و هم متعهد باشند، به سادگی یافت نمی شود.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان درباره تغییر مدیران با اشاره به اینکه اقتضائات حکومت ایجاب می کند فردی در شرایطی جابه جا شود، تصریح کرد: اقتضای زمان و مکان در مدیریت ایجاب می کند این تصمیمات گرفته شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه انتخاب و انتصاب مدیر مشکل است، بیان کرد: افراد زیادی می خواهند در انتصابات مدیران دخالت کنند در حالی که قانون تکلیف را معلوم کرده و بهترین راه حل، تبعیت از قانون است.

وی با اشاره به اینکه مسئله دیگر در انتخاب مدیران، موضع گیری خود افراد است، افزود: ممکن است فردی توانمندی مدیریت را داشته باشد اما نباید بر گرفتن پست اصرار داشته باشد که این اصرار شک برانگیز است.

فدائی اظهار کرد: کسی که مدیریت جائی را به عهده دارد اما احساس می کند سیستم وی را قبول ندارد، در این صورت ادامه مسئولیت شاید خلاف شرع هم باشد و رعایت مسائل مطرح شده، در کارآئی سیستم اداری خیلی موثر است.

استاندار کرمان گفت: همه ما باید از قانون تبعیت و در انتخاب مدیران باید اهم فی الاهم مطرح باشد و افرادی انتخاب شود که توان مدیریت داشته و کارآیی سازمان را افزایش داده و متدین، متعد بوده و تقوای الهی را رعایت کنند و باید نظارت ها را قوی تر کرد تا جامعه متضرر نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت استان کرمان در شیوع کرونا عنوان کرد: در پیک جدید بیماری در استان کرمان، قله در حال رفیع تر شدن است و در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ نفر بیمار مبتلاء به کرونا بستری در بیمارستان ها داریم و تعداد افراد بستری در آی سی یو و استفاده کننده از دستگاه های تنفسی بیشتر شده و ناچار به اعمال محدودیت هائی شده ایم.

فدائی با اشاره به اینکه مسئله مهم رعایت ضوابط بهداشتی و دقت در این موارد است، تصریح کرد: امکانات محدود است و کادر درمان خسته شده اند که با اعمال محدودیت ها تلاش می کنیم به این حوزه ها کمک کنیم و اینجا بار دیگر از کادر درمان تقدیر می کنیم.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره اهانت به مسئولین کشوری بیان کرد: معظم له تاکید کردند که هتک حرمت حرام است. انتقاد با هتک حرمت متفاوت است و زمانی که با توهین همراه باشد، اثر منفی دارد و موجب جبهه گیری می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)