کد خبر: ۳۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه تخلفات استان در حوزه عدم نصب نرخنامه، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و قاچاق کالا و دام است ادامه داد: بیشترین شکایات رسیده در حوزه مایحتاج ضروری مردم از میوه فروشی‌ها، فروشگاه ‌های خاروبار و مواد غذایی ‌ها بوده و پوشاک، البسه و کیف و کفش در مرحله بعد قرار دارند.

در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان تنها دو شعبه تعزیرات حکومتی داریم / بیش از 9 هزار پرونده در شش ماهه نخست امسال به شعب بدوی ما رسیده /70درصد جریمه های قاچاق وصول شده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان تنها دو شعبه تعزیرات حکومتی داریم و نیروی این ادارات به تعداد انگشتان یک دست هم نیست ادامه داد: در شرق استان کرمان نیز تنها یک شعبه فعال داریم.

به گزارش تسنیم, ارسلان میری با بیان اینکه در شمال و غرب و مرکز استان کرمان نیز این مسئله وجود دارد و با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و این‌ها چالش‌هایی است که با آن مواجهیم افزود: با وجوه همه تلاش‌های مسئولان ستادی و وزارت دادگستری خلاء کمبود نیرو را نتوانستیم جبران کنیم.

میری ادامه داد: با وجود همه کمبودها تلاش ما بر این بوده تا به وظیفه خود عمل کرده و از دستگاه‌های نظارتی و متولی بازرسی در استان از جمله سازمان صنعت، معدت و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و ... حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه برای حمایت از این دستگاه‌ها گشت‌های مشترکی راه‌اندازی شده و رئیس شعبه ما در این گشت‌ها حضور دارد گفت: این گشت‌ها با اولویت شکایات رسیده به سامانه 135 در سطح بازار حضور دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به آمار عملکرد شعب بدوی عادی، تخصصی، تجدید نظر و اجرای احکام اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان در شش ماهه گذشته بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال 7 هزار و 449 پرونده تخلف کالا و خدمات به شعب بدوی ما وارد شده که از این تعداد 7 هزار و 454 پرونده مختومه شده که محکومیت این پرونده‌ ها بیش از 630 میلیارد ریال بوده است .

وی با بیان اینکه از هزار و 708 پرونده رسیده قاچاق کالا و ارز نیز هزار و 707 پرونده مختومه شده است افزود: محکومیت مالی این پرونده ‌ها نیز بیش از 470 میلیارد ریال است.

میری با بیان اینکه در مجموع بیش از 9 هزار پرونده در شش ماهه نخست امسال به شعب بدوی ما رسیده گفت: محکومیت مالی این پرونده‌ها بیش از هزار و 110 میلیارد ریال بوده است.

وی پرونده‌های وارده به اجرای احکام را هزار و 838 پرونده کالا و خدمات و 991 پرونده ویژه و قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و گفت: در مجموع بیش از 7هزار پرونده به اجرای احکام وارد شده که از این تعداد 6 هزار و 884 پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه محکومیت مالی این پرونده‌ها بیش از 276 میلیارد ریال بوده است افزود: از این میزان 60 درصد آن که بیش از 165 میلیارد ریال می ‌شود وصول و به صندوق دولت واریز شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان بیش از 200 میلیارد ریال مربوط به پرونده ‌های ویژه و قاچاق کالا و ارز بوده است گفت: وصولی جریمه این پرونده‌ها بیش از 142 میلیارد ریال است که 70 درصد آنها وصول شده است.

میری موجودی پرونده ‌های شعب تجدید نظر را 111 پرونده عنوان کرد و افزود: در این مدت 452 پرونده به شعب تجدید نظر ما وارد و 467 پرونده مختومه شده است.

وی با بیان اینکه تخلفات استان در حوزه عدم نصب نرخنامه، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و قاچاق کالا و دام است ادامه داد: بیشترین شکایات رسیده در حوزه مایحتاج ضروری مردم از میوه فروشی‌ها، فروشگاه ‌های خاروبار و مواد غذایی ‌ها بوده و پوشاک، البسه و کیف و کفش در مرحله بعد قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)