کد خبر: ۳۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان افزود: مقرر شد پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۶ میلیون تومان را بانک‌ها باید با چک شخصی پرداخت کنند و نباید نیاز به ضامن داشته باشد در حالی که به صورت تصادفی ۴۰ نفر را انتخاب کردیم و از آنان در مورد ضمانت بانکی پرسیدیم که ۳۰ مورد بانک ضامن از آنان گرفته بود و اینگونه نمی توان مشکلات را حل کرد.

در حوزه پرداخت تسهیلات کرونا شرمنده اصناف هستیم/مقرر شد پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۶ میلیون تومان را بانک‌ها باید با چک شخصی پرداخت کنند اما بانک ها تخلف می کنند/تعدادی از ÷هنه های معدنی را منابع طبیعی، میراث فرهنگی و محیط زیست رد کردند

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها ضابطه‌مند نیست و ممکن است با تغییر مدیران غیرفعال شود گفت: لذا در صورت امکان، بنیادی که در کرمان آغاز شده، نهادینه و قانونمند شود.

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی در نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی استان کرمان با بیان اینکه علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صمت کارهای خوبی را آغاز کرده است افزود: یکی از این موارد انجام مسئولیت اجتماعی شرکت های بزرگ و بخش خصوصی بود که آن را در استان کرمان ادامه دادیم.

وی با اشاره به اینکه علیرضا رزم حسینی به عنوان استاندار سابق کرمان و خراسان رضوی با مشکلات فعالان اقتصادی آشنایی دارد اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در مدتی کوتاه کارهای عملیاتی را در این وزارت خانه اجرایی کرده که نشان دهنده عزم جدی وی در رفع مشکلات کشور است.

استاندار کرمان با بیان اینکه بخشنامه و دستورالعمل ها باید کارشناسی شود و کارهای کارشناسی نشده اجرا نمی شود گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات کرونا شرمنده اصناف هستیم زیرا دولت تسهیلات کرونا برای کمک به اصناف می دهد که در کارشناسی و اجرا مشکل دارد.

وی ادامه داد: بازار به علت کرونا و رعایت فاصله گذاری فیزیکی تعطیل می شود و بازاریان مشکلاتی از جمله تامین اجاره بها و از عهده مخارج خود بر نمی‌آیند که در این راستا تسهیلاتی به این واحدها پرداخت می‌شود.

فدائی بیان داشت: هزار و ۱۱۴ میلیارد تومان سهم تسهیلات کرونا استان کرمان بوده که از این میزان فقط ۳۸۵ میلیارد تومان معرفی و در اجرا ۱۹۵ میلیارد تومان پرداخت شده که نشان می دهد این تسهیلات کارشناسی نیست و مشکلاتی در اجرا نیز دارد.

وی افزود: مقرر شد پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۶ میلیون تومان را بانک‌ها باید با چک شخصی پرداخت کنند و نباید نیاز به ضامن داشته باشد در حالی که به صورت تصادفی ۴۰ نفر را انتخاب کردیم و از آنان در مورد ضمانت بانکی پرسیدیم که ۳۰ مورد بانک ضامن از آنان گرفته بود و اینگونه نمی توان مشکلات را حل کرد.

استاندار کرمان گفت: ۲۰۸ پهنه معدنی را برای اکتشاف واگذار می کردیم که تعدادی را منابع طبیعی، میراث فرهنگی و محیط زیست رد کردند که در استان معدنی کرمان ۱۸ مورد انجام شد.

وی تاکید کرد: مشکل ۱۹۰ پهنه دیگر قابل رفع در کمیسیون‌ها نیست لذا اخذ تصمیمات غیرکارشناسی به نفع استان نیست و در این راستا باید خود را موظف به اجرای تصمیامت کارشناسی بدانیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)