کد خبر: ۳۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان پس از بازدید بخش های کرونایی بیمارستان افضلی‌پور
استاندار کرمان گفت: استان کرمان در پیک بیماری کووید ۱۹ است و اولویت اول ما کنترل بیماری است و هر اقدامی برای اجرای این اولویت‌ها لازم باشد برمی داریم.

استاندار کرمان گفت: استان کرمان در پیک بیماری کووید ۱۹ است و اولویت اول ما کنترل بیماری است و هر اقدامی برای اجرای این اولویت‌ها لازم باشد برمی داریم.
به گزارش گفتارنو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،  علی زینی‌وند در اولین برنامه کاری خود با توجه به اهمیت موضوع از بخش کرونا و بخش‌های مراقبت‌های ویژه کرونا در بیمارستان افضلی‌پور کرمان بازدید کرد و ضمن خداقوت به کادر پزشکی و درمان که از اسفند ماه سال گذشته درگیر مقابله با بیماری هستند در جریان روند درمان بیماران قرار گرفت.
استاندار کرمان پس از بازدید و در فضای خارج از بخش‌های کرونایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، بر اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی جهت کنترل و کاهش خسارت ناشی از ویروس کووید 19 را تاکید کرد.
 زینی‌وند با اشاره به اینکه استان کرمان مانند دیگر استان‌ها در وضعیت حاد بیماری قرار دارد، وضعیت رسیدگی به بیماران در بیمارستان افضلی‌پور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در بازدیدی که از بخش‌هایی بیمارستان داشتیم، اوضاع و رعایت شیوه‌نامه‌ها رضایت‌بخش است.
وی ادامه داد: تنها راه غلبه و کنترل خسارت ویروس کووید 19 رعایت مراقبت‌ها است تا اصلا به دلیل بیماری به بیمارستان‌ها مراجعه نداشته باشند، زمانی که حجم موارد ابتلا و مراجعات بالا برود در بحث درمان با مشکل مواجه می‌شویم.
استاندار کرمان گفت: پشتیبان و همراه کادر پزشکی هستیم، مردم هم باید کمک کنند تا دستورالعمل‌های جدیدی که اعلام می‌شود به خوبی اجرا شوند.
 زینی‌وند بیان داشت: محدودیت‌های جامع کرونای ستاد ملی براساس رنگ‌بندی و فضاهای شهرها حتما اعمال می‌شود و اگر به محدودیت‌های اقتضایی نیاز باشد، مجوز آن را می‌گیریم و با جدیت دنبال می‌کنیم.
وی افزود: مردم سخت‌گیری‌ها را بر ما ببخشند، اما در رعایت محدودیت‌ها تا جایی که لازم باشد، اعمال می‌کنیم و هر جا ناگزیر باشیم محدودیت فراگیر لحاظ می‌شود.
استاندار کرمان بیان داشت: تعطیلی کارخانه و مراکز ممکن است با سختی مواجه باشد و با معیشت سر و کار دارد، اما چون در پیک بیماری هستیم اولویت اول ما کنترل بیماری است و هر چه با این اولویت‌ها در تضاد باشد را برمی داریم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)