کد خبر: ۳۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
ارسال به دوستان
ذخیره
یادداشت مدیرمسئول
سال نود و پنج، زمانی که داشتم با همکاری سایر دوستان برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان برنامه ریزی می کردم، به ذهنم رسید که از آیت الله جعفری که اغلب مردم از سر صفا و صمیمیت ایشان را آسیدیحیی خطاب می کنند برای بازدید از نمایشگاه دعوت کنم.

محمدرضانژادحیدری- مدیرمسئول: سال نود و پنج، زمانی که داشتم با همکاری سایر دوستان برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان برنامه ریزی می کردم، به ذهنم رسید که از آیت الله جعفری که اغلب مردم از سر صفا و صمیمیت ایشان را آسیدیحیی خطاب می کنند برای بازدید از نمایشگاه دعوت کنم. از زمانی که درخواست دادیم تا زمانیکه درخواستمان پذیرفته شد چند ساعتی بیشتر طول نکشید. اعلام شد که ایشان عصر ساعت چهار به نمایشگاه می آیند. من که قبل از چهار برای پیگیری مقدمات در محل برگزاری حاضر بودم نگرانی داشتم که میهمان زودتر از میزبانان سر برسد و من خجالت زده شوم. چون حاج آقا از خوش قول ترین انسان های روزگار بود.
قبل از ورود ایشان که پنج دقیقه به چهار بود گشتی در نمایشگاه زدم و نگرانی ام رنگ واقعیت به خود گرفته بود. به جز معدودی از غرفه داران سایرین نیامده بودند ک طبق روال با چند دقیقه تاخیر می رسیدند.
اما به ذهنم رسید که همه حاضران را در یکی از غرفه ها جمع کنم و از آقا بخواهیم که کمی برایمان صحبت کنند. فکر بدی نبود. آقای جعفری سخنان خود را در ضرورت انتقاد و فعالیت های رسانه ای آغاز کردند و گفتند اگر شما خبرنگاران نباشید کسی متوجه نمی شود که ما در نماز جمعه چه گفتیم غیر از همانها که شرکت کردند. بعد هم خیلی صادقانه گفتند چرا از من انتقاد نمی کنید...
حالا دیگر در غرفه محل سخنرانی ایشان جای سوزن انداختن نبود و غرفه دارها آمدند و آقای جعفری بازدید را آغاز کرد. با همه خوش و بش کردند. هر کس دستنوشته یادگاری خواست با کمال میل پذیرفتند و هر کس درخواست عکس یادگاری داشت قبول کردند. کلی عکس و سلفی آن روز گرفته شد و من کلی ذوق کرده بودم که آقای جعفری از این بازدید راضی است که اینقدر برای آن وقت می گذارد.
دیگر نزدیک غروب آفتاب بود که ایشان بازدیدشان به پایان رسید. حس خوبی در نمایشگاه مطبوعات موج می زد و ایشان پس از بازدید از همه غرفه ها و خوش و بش با رسانه ها نمایشگاه را ترک کرد. آن روز همه از صمیمیت و نجابت آسیدیحیی می گفتند. البته احترام و اختصاص وقت به روزنامه نگاران نیز برایشان جالب توجه بود.
آقای جعفری چند ماه بعد از سمت خود استعفا داد.
دیروز که خبر ارتحال ایشان را شنیدم در ذهنم تمام خاطرات آن بازدید به یادماندنی را مرور کردم. حالا مثل تمام کسانی که در طی این سالها از کنار ما رفته اند نام و خاطره "جعفری" برای ما باقی مانده. عاش سعیدا؛ مات سعیدا.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)