کد خبر: ۳۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
ارسال به دوستان
ذخیره
احمد یوسف زاده نویسنده کتاب آن ۲۳ نفر:
مدیرکل فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت:برای ادای دین خود به سردار دل‌ها تصمیم گرفتم تمام نوشته‌های خود را جمع آوری کرده و یک کتاب تحت عنوان «شاید پیش از اذان صبح» را به چاپ برسانم.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت:برای ادای دین خود به سردار دل‌ها تصمیم گرفتم تمام نوشته‌های خود را جمع آوری کرده و یک کتاب تحت عنوان «شاید پیش از اذان صبح» را به چاپ برسانم.

به گزارش مهر، احمد یوسف زاده نویسنده کتاب آن ۲۳ نفر در دومین نشست کتابخوان مجازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان افزود: در روزهای تلخی قرار داریم و متأسفانه زندگی هموطنان ما متأثر از ویروس کرونا قرار گرفته است و شاید بهترین رفیق در این شرایط، کتاب باشد.

وی با بیان این مطلب که به شدت به انسان‌های کتابخوان علاقه مند هستم، افزود: با کتاب می‌توان هر شب میزبان یک انسان بزرگ باشید که در عالم واقع شاید تحقق پیدا نمی‌کند همچنین کتاب میزبانی کم خرج و پربها است.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: شما افراد کانونی مبلغین کتاب و کتابخوانی هستید که یک رسالت مهم محسوب می‌شود و امیدواریم که شاهد افزایش سرانه مطالعه در ایران باشیم.

وی عنوان کرد: هنگامی که مشغول نوشتن کتاب آن ۲۳ نفر بودم، حاج قاسم در ایران حضور نداشت و توفیق نداشتم از این بابت خدمت ایشان برسم اما پس از چاپ کتاب، حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس به من گفت که توفیق نصیب شده است که خدمت مقام معظم رهبری شرف یاب شویم و در ادامه محضر رهبر انقلاب رسیدیم، ایشان با من صحبت کردند و دفعه دوم هم که محضر معظم له شرف یاب شدم ایشان درخصوص کتاب ان ۲۳ نفر صحبت کردند و مقام معطم رهبری فرمودند «کتاب شما برای من حائز اهمیت است».

یوسف زاده ابراز داشت: در ادامه حجت الاسلام شیرازی گفت که حاج قاسم کتاب آن ۲۳ نفر را مطالعه کرد و برای شما نامه‌ای نوشته که در این نامه این سردار پرافتخار جهان اسلام به بنده ابراز محبت کرده است و آن چیزی که برای من بسیار اهمیت داشت این است که ابتدای نامه را با «احمد عزیز» شروع کرده بود.

وی ادامه داد: بنده راغب بودم که پاسخ نامه را به حاج قاسم بدهم اما ایشان به شهادت رسیدند لذا برای ادای دین، تصمیم گرفتم تمام نوشته‌های خود را چه قبل و چه بعد از شهادت سردار دل‌ها جمع آوری کرده و یک کتاب تحت عنوان «شاید پیش از اذان صبح» به چاپ برسانم.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان در خصوص فیلم ان ۲۳ نفر اظهار کرد: در هنگام کلید خوردن ساخت این فیلم حاج قاسم حضور داشت اما صد حیف هنگام اکران ایشان به شهادت رسیده بود.

وی افزود: حاج قاسم به آن ۲۳ نفر ارادت خاصی داشت و می‌گفت که افتخار می‌کند آن ۲۳ نفر اهل کرمان هستند و فرمود «ای کاش آن سفرای در کاخ نشین ها از این سفرای کوچک یاد بگیرند».

وی درخصوص ضرورت کتابخوانی اظهار داشت: جوامعی که کتابخوان دارند سطح فرهیختگی شأن بالاتر است لذا برای حفظ ارزش‌های نظام، نیازمند نسلی آگاه هستیم از طرف دیگر کمتر دینی مثل اسلام به دانستن و تعقل تاکید کرده است درنتیجه توصیه می‌کنم که فرهنگ کتابخوانی را به سمت نوجوان‌ها سوق دهیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)