کد خبر: ۳۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
ارسال به دوستان
ذخیره

معاون استاندار کرمان گفت: بر اساس آمار اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان بسیار موثر بوده و هیچ شهر قرمز کرونایی در استان نداریم.
به گزارش تسنیم، محمدصادق بصیری ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان، رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد اظهار داشت: امروز صبح نیز همانند هفته‌های گذشته جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جلسه به‌صورت ویدئوکنفرانس با استانداران سراسر کشور همراه بود ادامه داد: در این جلسه وزیر بهداشت و درمان آخرین وضعیت کرونا در کشور را تشریح کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار افزود: با اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان وضعیت بیماری در استان بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار در استان کرمان اعمال محدودیت‌های هوشمند و طرح شهید سلیمانی بسیار موثر بوده است گفت: هیچ شهر قرمزی در استان کرمان نداریم.

بصیری با اشاره به اینکه تعداد شهرهای نارنجی استان نیز کاهش پیدا کرده و اکثر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند عنوان کرد: در استان کرمان 12 شهر در وضعیت زرد و 11 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در مجموع وضعیت استان کرمان در شرایط زرد است ادامه داد: برای شب‌های یلدا محدودیت‌های جدید کرونایی اعلام شده و روز گذشته این محدودیت‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان افزود: امیدواریم با همکاری مردم و اصناف از تجمع و دورهمی‌های خانوادگی در شب یلدا خودداری شده تا شاهد شیوع بیشتر بیماری نباشیم.

وی با بیان اینکه 100 هزار نفر در کشور باید در آزمون استخدامی شرکت کنند که در استان کرمان نیز این آزمون باید برگزار شود گفت: در حال حاضر برگزاری هرگونه دوره آموزشی حضوری و یا آزمون در استان ممنوع بوده و خلاف آئین نامه‌های ابلاغی است.

بصیری با اشاره به اینکه ایام فاطمیه در پیش است و مطابق سال‌های گذشته مراسم عزاداری برگزاری می‌شود افزود: نیاز است پروتکل‌های ویژه‌ای برای آن تهیه و ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه تجربه بسیار خوبی در برگزاری مراسم عزاداری هیئت‌ها در ایام محرم است و باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود گفت: مدارس با کادر اداری باید باز باشند اما برگزاری کلاس درس به‌صورت حضوری ممنوع است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)