کد خبر: ۳۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
ارسال به دوستان
ذخیره
هشت ماه بعد از به شهادت رساندن پاسداران کشور؛ سربازان گمنام امام زمان عضو شورای سرکردگی این گروهک را پس از تحقیقات فراوان دستگیر کردند و بامداد امروز او در محوطه زندان به دار مجازات آویخته شد و به زباله‌دان تاریخ رفت.

میربلوچ زهی که امروز اعدام شد که بود؟+سابقه جنایات

هشت ماه بعد از به شهادت رساندن پاسداران کشور؛ سربازان گمنام امام زمان عضو شورای سرکردگی این گروهک را پس از تحقیقات فراوان دستگیر کردند و بامداد امروز او در محوطه زندان به دار مجازات آویخته شد و به زباله‌دان تاریخ رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تروریست‌های جیش‌الظلم در کشورمان عملیات‌های تروریستی بسیاری انجام داده‌اند. روزهای نخست سال ۹۴ بود که گروهک تروریستی جیش الظلم در حرکتی ناجوانمردانه دو نفر از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هنگام گشت‌زنی در کوه بیرک به شهادت رساند. جیش‌الظلم گروهک تروریستی تکفیری که در مرزهای جنوب شرق کشور هر از چندگاهی ابراز وجود می کند و با انجام عملیات‌های ایذایی سعی در ترساندن مردم منطقه دارد.

هشت ماه بعد از به شهادت رساندن پاسداران کشور؛ سربازان گمنام امام زمان عضو شورای سرکردگی این گروهک را پس از تحقیقات فراوان دستگیر کردند. عبدالحمید میر بلوچزهی معروف به «اویس» سرانجام دستگیر شد که این دستگیری ضربه محکمی به این تکفیری‌ها زد. اویس در انجام عملیات های تروریستی و مسلحانه نقش به سزایی‌داشته و ظاهرا در امر تک‌تیراندازی هم همیشه موفق بوده و متاسفانه در جنایت سال ۹۴ کوه بیرک خود او به سمت ماموران تیراندازی کرده بود.

در هر صورت پس از تفهیم اتهام اقدام مسلحانه علیه کشور و عضویت و همکاری موثر با گروهک‌های ضد نظام؛ دادگاه پس از انجام رسیدگی های قضائی نسبت به متهم عبدالحمید میربلوچزهی اقدام به صدور رای کرد و بر اساس حکم دادگاه بدوی به اعدام محکوم شد. در نهایت میربلوچزهی بامداد امروز در محوطه زندان به دار مجازات آویخته شد و به زباله‌دان تاریخ رفت.

میربلوچ زهی که امروز اعدام شد که بود؟+سابقه جنایات

جیش‌الظلم از کجا پیدایش شد
پس از دستگیری عبدالمالک ریگی و برادرش عبدالحمید، باقی‌مانده گروهک تروریستی وی گروه جدیدی را تشکیل دادند و از همان سال دستگیری سرکردشان تاکنون فعالیت‌های تروریستی خود را در قالب گروهک جیش الظلم وابسته به القاعده آغاز کردند با استفاده از خاک کشور پاکستان، عملیات تروریستی در استان سیستان و بلوچستان انجام می‌دهند؛ آنها هر از چندگاهی به شهرهای مرزی کشورمان حمله می کنند و بلافاصله با استفاده از خط مرزی جنوب شرق کشور به خاک پاکستان می گریزند.

مهم‌ترین اصل تفکری تروریست‌های جیش‌الظلم که تفکری من درآوردی بوده و هست این است که آن‌ها معتقدند چون نظام ایران شیعه است، حکومت مرکزی، به مردم اهل سنت که در مناطقی همچون سیستان و بلوچستان ساکن هستند توجه نمی‌کند، دقیقا همان تفکری که منشا آن محور عبری غربی عربی است، بنابراین سعی دارند که از آن مناطق نیرو جذب کنند و حملاتی را علیه مراکز نظامی شکل دهند و این در حالی است که تاریخ به وضوح نشان می دهد بیشترین حملات این تروریست‌ها به همان مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان است, حالا باید دید که مردم باید دم خروس را باور کنند یا قسم حضرت عباس را. این در حالی است که همان اهل سنتی که تروریست‌های جیش‌الظلم به هواخواهی آنها برخواسته‌اند جزویی از محور مقاومت هستند که در قالب مدافعان حرم در سوریه و عراق جنگیدند.

حال چه شده که جیش‌الظلم امروز هواخواه اهل سنت شده؛ خدا می‌داند. همان اهل سنتی که امروز در عراق و سوریه دشمن اصلی گروهک‌های تکفیری مثل جیش الظلم است؛ اما در ایران این تروریست‌ها اهل سنت را برادران خود می دانند. علت این کار تروریست‌ها هم یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم اجرایی کردن سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن آمریکایی انگیسی است؛ زیرا خود جیش الظلم هم می داند که که جایی در میان مردم جمهوری اسلامی ایران ندارد چه اهل سنت و چه شیعه.

سرکرده این روزهای جیش‌الظلم عبدالرحیم ملازاده با نام مستعار صلاح‌الدین فاروقی متولد شهرستان راسک (جنوب استان سیستان و بلوچستان) است. برادر او به اتهام شرکت در ترور رئیس پایگاه بسیج شهرستان سرباز اعدام شد. سپس فاروقی به پاکستان گریخت و در آنجا جیش‌الظلم را تشکیل داد. فاروقی در میان تروریست‌ها ریگی شماره ۲ لقب گرفته و یک پایش در ایران و یک پایش در پاکستان قرار دارد.

میربلوچ زهی که امروز اعدام شد که بود؟+سابقه جنایات

لات‌هایی که فقط در کوچه‌های خلوت عرض اندام می کنند
هموطنان اهل سنت‌مان در سیستان و بلوچستان همیشه و در هر برهه ای از تاریخ از گروه‌های تروریستی اعلام برائت کردند و در مواجهه با تهاجم دشمنان خارجی در خط مقدم دفاع بوده و هستند و به همین دلیل هم همیشه هدف ترور این تروریست ها بوده‌اند؛ مردمی که هیچ اسلحه‌ای برای دفاع ندارند و ترویست‌ها هم به همین دلیل به راحتی به آنها حمله می کنند؛ شاید این حملات ناجوانمردانه ما را یاد سخنان سردار شهید کشورمان حاج قاسم سلیمانی بیندازد که خطاب به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ حریف تو منم نه مردم. قطعا تروریست‌های جیش‌الظلم جرات حمله به نظامیان کشور را ندارند؛ چون در صورت این کار صابون انتقام نیروهای کشورمان به تن آنها خواهد خورد.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم در کشورمان عملیات‌های تروریستی بسیاری انجام داده است که برخی از آنها به شرح زیر است:

ظهر روز (۲۰ فروردین ۹۴) دو نفر از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هنگام گشت‌زنی در کوه بیرک به شهادت رساندند.

(۶ اردیبهشت سال ۹۶) اعضای گروهک تروریستی مجیش‌الظلم با تیمی از هنگ مرزی میرجاوه در جنوب شرقی کشور درگیر شده و پس از آن چندین سرباز کشورمان را گروگان می گیرند و اسارتی شانزده ماهه را برای آنها رقم می زنند.

شامگاه (چهارشنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۹۷) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش - زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند و ۲۷ نفر شهید و ۱۲ نفر زخمی شدند.

صبح (شنبه ۱۳ بهمن‌ماه ۹۷) به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیک شهر حمله کردند که در جریان این حمله در مجموع ۲ نفر شهید و ۵ نفر زخمی شدند.

(سه‌شنبه ۹ بهمن ۹۷) دو بمب صوتی در فاصله نزدیک از کلانتری ۱۲ زاهدان واقع در خیابان بعثت منفجر شده است که باعث مجروح شدن ۴ نفر شد.

(سه‌شنبه ۲۴ مهر ۹۷) افراد این گروه از داخل خاک پاکستان به منطقه (لولکدان) در بخش ریگ ملک در ۵۰ کیلومتری شهر میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان نفوذ کرده و ۱۴ نفر از افراد مسلح مرزبان را در این منطقه به اسارت گرفته و به خاک پاکستان بازگشتند.

میربلوچ زهی که امروز اعدام شد که بود؟+سابقه جنایات

قطعا این قبیل جنایات، از جمله اقدامات این گروهک تروریستی برای ناامن ساختن منطقه است، اما بارها توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی و سازمان اطلاعات سپاه عملیات آنان خنثی‌شده و سرکرده‌های جیش الظلم هم به هلاکت رسیدند؛ داعش و جبهه‌النصره که سرآمد این تروریست‌ها بودند و پول و حمایت لجستیکی آمریکا پشت سرشان بود؛ نتوانستند در مقابل محور مقاومت قد علم کنند؛ جیش‌الظلم ها که تازه ابتدای کار هستند و مانند بچه ای که اگر دست از رفتار زشتش بر ندارد؛ قطعا سن بلوغ را نخواهد دید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)