کد خبر: ۳۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
ارسال به دوستان
ذخیره
جانشین استاندار در ستاد کرونا:
 جاشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان گفت: رنگ قرمز که هفت شهر کشور در حاشیه دریای خزر این وضعیت را دارند به معنای خیلی پرخطر، وضعیت نارنجی که ۳۰ شهر در کشور این وضع را دارند به معنی پرخطر، ۲۰۹ شهر زرد به معنی خطر متوسط است که کل استان کرمان در وضعیت زرد قرار گرفته است.

استان کرمان زرد شد

 جاشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان گفت: رنگ قرمز که هفت شهر کشور در حاشیه دریای خزر این وضعیت را دارند به معنای خیلی پرخطر، وضعیت نارنجی که ۳۰ شهر در کشور این وضع را دارند به معنی پرخطر، ۲۰۹ شهر زرد به معنی خطر متوسط است که کل استان کرمان در وضعیت زرد قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، محمدصادق بصیری ظهر امروز ۲۰ دی ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه نگاه ایران و بلکه دنیا به مراسم اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود، اظهار کرد: با همکاری ستاد برگزاری مراسم در استان و دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها، برنامه های سالگرد به خوبی، با امنیت کامل و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد که قدردان این همه تلاش و همت هستیم و در ستاد ملی کرونا این مسئله مطرح و وزیر بهداشت از مسئولان استان کرمان قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: در دنیا با سیر صعودی ابتلا به کرونا مواجه هستیم اما در ایران طی هفته گذشته ۸۰ درصد کاهش بستری و ۷۰ درصد کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا را داشته ایم.

بصیری با اشاره به اینکه رنگ بندی وضعیت شهرها در بحث کرونا تغییر کرده و رنگ آبی اضافه شده است، تصریح کرد: رنگ قرمز که هفت شهر کشور در حاشیه دریای خزر این وضعیت را دارند به معنای خیلی پرخطر، وضعیت نارنجی که ۳۰ شهر در کشور این وضع را دارند به معنی پرخطر، ۲۰۹ شهر زرد به معنی خطر متوسط است که کل استان کرمان در وضعیت زرد قرار گرفته است.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: رنگ آبی که به معنای کم خطر است که ۱۹۲ شهر چنین وضعیتی در کشور دارند و تعریف عملیاتی وضعیت آبی این است که در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت روزانه دو بیمار و کمتر از آن بستری داشته باشیم و روند نزولی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کادر اداری مدارس باید طبق مصوبات سایر ادارات در مدارس حضور داشته باشند، گفت: در ادارات استان کرمان نیز در هفته جاری بنا به وضعیت، دو سوم حضور کارکنان و یک سوم دورکاری است.

معاون استاندار کرمان تصریح کرد: در شهرهای زرد ممنوعیت تردد بین شهری برداشته شده اما منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان در همه شهرها به قوت خود باقی است و اجرا می شود و در صورتی که موارد ویژه ای نیاز به مجوز داشته باشد، فرمانداری ها مجوز را می دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)