کد خبر: ۳۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس هیات مدیره خیریه «کمک» خبر داد
 رئیس هیات مدیره خیریه «کمک» گفت: «دکتر فدایی استاندار سابق کرمان، هدایایی را که در طول دوره‌ی خدمت خود در استانداری دریافت کردند را به موسسه خیریه کمک اهدا کردند».

 دکتر فدائی هدایای دوران استانداری خود را به کودکان مبتلا به سرطان اهدا کرد

رئیس هیات مدیره خیریه «کمک» گفت: «دکتر فدایی استاندار سابق کرمان، هدایایی را که در طول دوره‌ی خدمت خود در استانداری دریافت کردند را به موسسه خیریه کمک اهدا کردند».

به گزارش فردای کرمان، دکتر زهرا فرهمندی‌نیا  با اشاره به اهدای 44 مورد از هدایای دوره‌ی استانداری دکتر فدائی به خیریه «کمک» برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، بیان کرد: «آقای دکتر فدائی از 10 سال پیش همیشه به بیماران سرطانی ما کمک می‌کردند و زمانی که رئیس دانشگاه باهنر بودند و پیش از آن‌که استاندار شوند نیز از کودکان سرطانی حمایت می‌کردند».

وی ادامه داد: «هم‌زمان با ابلاغ حکم دکتر فدائی به عنوان استاندار کرمان، خیریه کمک در حال راه‌اندازی بود و با توجه به این‌که ایشان فرد خیّری بودند و همیشه در این راه کمک می‌کردند، به عنوان رئیس هیات امنای خیریه کمک انتخاب شدند».

رئیس هیات مدیره خیریه «کمک» اظهار کرد: «در مدتی که ایشان استاندار و رئیس هیات امنای خیریه کمک بودند نیز از هیچ تلاشی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان مانند کمک به راه‌اندازی مرکز پزشکی هسته‌ای و یا راه‌اندازی مرکز رادیوتراپی دریغ نکردند و همواره یاری‌گر ما بودند».

وی گفت: «پس از این‌که دکتر فدائی از سمت خود کناره‌گیری کردند، هدایایی که در طول دوران استانداری از اشخاص مختلف دریافت کرده بودند مانند تابلو نقره، تابلو فرش، گلیم‌فرش، یکسری کتاب‌ها مانند دیوان حافظ و سعدی که حدود 44 مورد می‌شود را به خیریه کمک اهدا کردند تا برای درمان و حمایت از کودکان مبتلا به سرطان هزینه شود».

دکتر فرهمندی‌نیا خاطرنشان کرد: «تعدادی از این هدایا مانند تابلوهای نقره، تابلو فرش‌ و گلیم‌فرش را می‌توان به فروش رساند و برای بیماران مبتلا به سرطان هزینه کرد».

وی با بیان این‌که این کار بسیار بزرگی بود که توسط دکتر فدائی انجام شد افزود: «در آینده زمانی که بازارچه‌ای برای حمایت از بیماران سرطانی راه‌اندازی شود این هدایا به حراج گذاشته می‌شود که معمولا در این موارد به دلیل این‌که فروش برای کمک به بیماران سرطانی انجام می‌شود، کالاها با قیمت‌های خیلی خوب به فروش می‌رسند».

رئیس هیات مدیره خیریه «کمک» اظهار کرد: «در شرایط فعلی به دلیل شیوع بیماری کرونا موقعیت برای برگزاری نمایشگاه و بازارچه مناسب نیست و شاید در فضای مجازی هم آن‌طور که باید نتوانیم مشتری برای فروش این هدایا جذب کنیم و بهتر است زمانی که شرایط از نظر بیماری کرونا بهتر شود، فروش این هدایا انجام شود».

وی شاخص‌ترین هدیه‌ی دکتر فدائی را سه جلد قرآن دانست و گفت: «از نظر ارزش معنوی این سه جلد قرآن شاخص‌ترین هدایایی هستند که استاندار سابق کرمان به خیریه کمک اهدا کردند».

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)