کد خبر: ۳۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس جمهور گفت: به مردم شریف ایران عرض کنم که دولت با همه توان مسئله سلامت مردم و مقابله با کرونا به عنوان مسئئله اصلی دنبال می کند.

رئیس جمهور گفت: به مردم شریف ایران عرض کنم که دولت با همه توان مسئله سلامت مردم و مقابله با کرونا به عنوان مسئئله اصلی دنبال می کند.
به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از پایان جلسه سران قوا در کنفرانس مشترک به مهمترین مباحث در ان جلسه اشاره کرد. او گفت: امروز در فاصله کوتاهی باز هم روسای سه قوه در دفتر رئیس محترم قوه قضائیه جلسه خوبی داشتیم و مسائل مهمی را با هم بحث کردیم که اگر بخواهم تیتر موضوعات جلسه امروز را بگویم سلامت، معیشت، بی اثر کردن و لغو تحریم های ظالمانه است.
او ادامه داد: در زمینه سلامت به حمدالله مردم کار بسیار بزرگی در این مدت انجام دادند که اجرای پروتکل های دقیق بهداشتی بوده است و باعث شد آمار فوتی ها دو مرتبه به دو رقمی برگشت که برای ما بسیار مهم است که آمار را پایدار نگه داریم.
روحانی گفت: مرم توجه داشته باشند دولت با همه توان مسئله سلامت و مقابله با کرونا را جزو موارد اصلی و مورد توجه ویژه دارد. دولت بدون تردید یکی از مسائل مهم در این مقطع تامین واکسن مورد نیاز برای مردم است حالا چه ساخت داخلی که دارد اقدام می شود و چه خرید از شرکت های مطمئنی که در مورد اعتماد صد درصد باشد.
او گفت: دولت در زمینه تهیه واکسن از کواکس هم درخواست داده و هم پولش را پرداخت کرده است و میلیون‌ها دوز که خریداری شده در اختیار قرار می‌گیرد. از راه‌های دیگر نیز دنبال تهیه واکسن هستیم بنابراین می‌خواهم خدمت مردم عزیز بگویم که نگرانی در این زمینه نداشته باشد.
رئیس جمهور با اشاره به معیشت مردم ادامه داد: سه سال ما در یک جنگ بزرگ اقتصادی بودیم. یکی از مسائل مهم در بودجه در زمینه معیشت سال آینده مردم است امروز راجع به آنچه که در لایحه دولت آمده بود با روسای مجلس و قوه قضاییه بحث‌هایی را انجام دادیم.
روحانی گفت: تلاش ما این است که نظرات دولت و مجلس به هم نزدیکتر شود و نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی جلساتی را برگزار کنند. تلاش ما این است که بودجه جاری را از نفت بِبُریم.
او ادامه داد: در این سه سال جنگ اقتصادی با کمک مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری توانستیم تحریم را کم اثر کنیم البته نمی شود آثار تحریم را صفر کرد اما آنچه را که مورد انتظار دشمنان ما بود، نگذاشتیم به اهداف شومشان دست پیدا کنند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ما در زمینه آنچه مورد نیاز ضروری مردم بوده است با همه سختی‌ها وارد کردیم،گفت: آن مقداری که لازم بود وارد کردیم و اجناسی را هم که نیاز بود صادر کنیم صادرات کرده‌ایم البته یک مقداری با مشکلات همراه بوده است اما به حمدالله امسال تا به امروز رقم صادرات و واردات قابل قبول است و همه نیازهای ضروری یا خریداری شده است.
روحانی با اشاره به اینکه همه نیازهای مردم در سال ۹۹ خریداری و تامین شده است، بیان داشت: منطق ما کاملاً در زمینه خود تحریم روشن است؛ تحریم یک عمل ظالمانه است از سوی دشمنان ایران بر مردم ایران. این تحریم باید برداشته شود، تعهد در برابر تعهد، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند و هر گام عملی در برابر گام عملی.
رئیس جمهور تاکید کرد: خیلی دلمان میخواهد که در پایان دولت دوازدهم اگر خدا توفیق داد و در مرداد دولت را تحویل دولت سیزدهم دادیم امیدواریم آن زمان هم از کرونا عبور کرده باشیم و هم از تحریم؛ که دولت سیزدهم بتواند با جاده هموار تر کشور را اداره کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)