کد خبر: ۳۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: پس از شیوع بیماری کرونا، رسانه ها با اطلاع رسانی و تولید محتوای کارشناسی و توسعه فرهنگ سلامت به همراهی افکار عمومی در مدیریت بیماری کرونا کمک کردند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: پس از شیوع بیماری کرونا، رسانه ها با اطلاع رسانی و تولید محتوای کارشناسی و توسعه فرهنگ سلامت به همراهی افکار عمومی در مدیریت بیماری کرونا کمک کردند.
به گزارش ایرنا، عباس تقی‌زاده روز سه شنبه در نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونای استان با بیان اینکه علاوه بر اطلاع رسانی، محتوای کارشناسی و علمی مورد نیاز مردم است افزود: رسانه ها در این زمینه با مشارکت پزشکان و دیگر متخصصان موفق به تولید و انتشار محتواهایی شدند که ثمره آن توسعه فرهنگ سلامت بود.
وی در ادامه به نقش رسانه‌ها در ارتقای مشارکت سیاسی و حضور مردم در انتخابات شورای شهر، روستا و ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: تمهیدات لازم برای مشارکت مردمی با توجه به بیماری کرونا ویروس باید اندیشیده شود.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان به لزوم دریافت گواهی عدم سوءپیشینه داوطلبان انتخابات شهر و روستا و اعتبار سه ماهه این گواهی پرداخت و گفت: ثبت‌نام داوطلبان شورای شهر از ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ و روستاها از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان همچنین به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و دستورالعمل‌های رسانه‌ای این ایام، اشاره و سه رویکرد برنامه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی مدنظر ایام‌الله دهه فجر را تعمیق‌بخشی به گفتمان انقلاب اسلامی، تقویت نظام سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی و تشریح خدمات دولت عنوان کرد.
تقی‌زاده از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی پزشکی کرمان در برگزاری نشست‌های مجازی و پاسخگویی به سوالات متعدد در ارتباط با بیماری کرونا ویروس به ویژه در ماه‌های نخست بیماری تقدیر کرد و نتیجه این آگاهی بخشی را همراهی جامعه با کادر بهداشت و درمان برای مدیریت مقابله با بیماری کرونا ویروس دانست.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، پویایی شورای اطلاع‌رسانی استان را متناسب با مباحث روز استان مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مباحثی که شورای روابط عمومی استان باید به آن ورود می‌کرد در ارتباط با هلیل‌رود بود که انتشار ناقص برخی مطالب موجب سوء تفاهم‌هایی شد.
وی اضافه کرد: از طرف استاندار و روابط عمومی استانداری پاسخ‌هایی به شبهات به وجود آمده داده شد و در نهایت همه تابع نظر کارشناسی وزارت نیرو و مراجع ذیصلاح هستیم.
تقی‌زاده ادامه داد: از طرف استاندار تمام خواسته‌ها و مطالبات مردم مطرح شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی جمع‌بندی و به مراجع ذیصلاح ارسال شده است با این حال شورای اطلاع‌رسانی استان می توانست در اولین نشانه‌ها از فضای تنش زا و دو قطبی شدن جامعه می‌توانست به سمت انسجام‌بخشی وارد شود.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد تنش‌، انرژی را از استان می‌گیرد، ما بحث سانسور را نداریم، اما می‌توان به نحوی مدیریت موضوع را داشت که ضمن پاسخگویی به مطالبه مردم، ایجاد فاصله در جامعه را شاهد نباشیم.
وی خاطر نشان کرد: مدیران پاسخگوی مردم و رسانه ها باشند و به طور مرتب نشست و کنفرانس خبری برگزار کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)