کد خبر: ۳۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
ارسال به دوستان
ذخیره
واکنش‌ها به خبرهای مرتبط با لاستیک بارز
یک روز پس از آنکه خبرگزاری دانشجو، رسانه سازمان بسیج مستضعفان به نقل از یک منبع آگاه از برکناری علی‌اکبر مشرفی و دستگیری دو نفر از مدیران ارشد شرکت لاستیک بارز به اتهام فساد خبر داد، مشرفی با تائید برخی بازداشت‌ها برکناری خود را تکذیب کرد.

مشرفی: برکنار نشده‌ام/ دادستان کرمان: «دستگیری مدیران ارشد کارخانه لاستیک در کرمان» صحت ندارد

یک روز پس از آنکه خبرگزاری دانشجو، رسانه سازمان بسیج مستضعفان به نقل از یک منبع آگاه از برکناری علی‌اکبر مشرفی و دستگیری دو نفر از مدیران ارشد شرکت لاستیک بارز به اتهام فساد خبر داد، مشرفی با تائید برخی بازداشت‌ها برکناری خود را تکذیب کرد.
به گزارش گفتارنو، روز گذشته برخی رسانه‌ها از جمله خبرگزاری دانشجو و خبرگزاری فارس ضمن انتشار سخنان علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازداشت دو نفر از مدیران شرکت لاستیک بارز به اتهام فساد، از قول یک منبع آگاه در شستا از برکناری مشرفی از سرپرستی شرکت لاستیک خبر داده بودند.{اینجا بخوانید}
اما پس از انتشار این خبر در رسانه‌های استان کرمان، علی اکبر مشرفی خبر برکناری خود را رد کرد.
پیش از این، غیبت مشرفی در جلسات شورای شهر کرمان در محافل خبری منتشر شده بود. گفته شده بود که مشرفی که عضو شورای شهر کرمان نیز هست، به دلیل بیماری قلبی امکان حضور در جلسات شورای شهر کرمان را ندارد. 
سایت خبری «آرمان» در حالی به نقل از مشرفی نوشته که همچنان سرپرست لاستیک بارز است که در نسخه تصویری این گفت‌وگو، مشرفی اشاره‌ای به سرپرستی خود بر شرکت لاستیک نمی‌کند و تاکید می‌کند همچنان عضو هیات مدیره شرکت لاستیک است. 
علی اکبر مشرفی در توضیح این خبر با تائید خبر بازداشت برخی مدیران شرکت به آرمان کرمان گفته است: واقعیت با آنچه که در فضای مجازی منتشر شده فاصله دارد، قوه قضائیه یکی از مدیران و یک کارمند شرکت را بازداشت کرده است در حالیکه هنوز جرم آن‌ها اثبات نشده است.
وی افزود: این مسئله ارتباطی با بنده ندارد و تخلف صورت گرفته پیش از انتصاب من به عنوان سرپرست گروه صنعتی بارز اتفاق افتاده است.
مشرفی تاکید کرد: پیش از وقوع این مسئله به علت بیماری که دارم، از اعضای هیئت مدیره درخواست کردم تا به کرمان باز گردم چرا که نمی‌توانم با هواپیما سفر کنم.
مشرفی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده همچنان در سمت خود باقی ماندم و همچنان سرپرست گروه صنعتی بارز هستم، متاسفانه عده ای مخالف بیماری من را با این جریانات پیوند زده‌اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون تغییری در هیئت مدیره صنایع لاستیک بارز رخ نداده و فردی که گفته شده فرار کرده اولا از مدیران شرکت نبوده و در ثانی این فرد به انگلیس مهاجرت کرده است.
در همین حال دادستان کرمان هم در واکنش به این موضوع «دستگیری مدیران لاستیک بارز در کرمان» را تکذیب و به خبرگزاری میزان گفت: مطالب منتشر شده در برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری مبنی بر دستگیری مدیران ارشد کارخانه لاستیک در کرمان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.
دادخدا سالاری به رسانه‌ها توصیه کرده: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید از رسانه‌ها انتظار می‌رود که در تدوین و انتشار اخبار دقت لازم را معمول داشته و از طرح شایعات و مطالب خلاف واقع که به بدنه اقتصادی جامعه و واحدهای تولیدی خسارت وارد می‌کند، خودداری کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)