کد خبر: ۳۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
محسن هاشمی:
رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر انتخابات سال آینده با مشارکت کم برگزار شود، تندروهای داخلی فرصت پیاده کردن عقاید خود را پیدا خواهند کرد و براندازان نیز تقویت خواهند شد.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر انتخابات سال آینده با مشارکت کم برگزار شود، تندروهای داخلی فرصت پیاده کردن عقاید خود را پیدا خواهند کرد و براندازان نیز تقویت خواهند شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی رفسنجانی در ششمین کنگره سالانه حزب ندای ایرانیان در سخنانی گفت: ما به جای آنکه بحث کنیم و تحلیل کنیم که ایران در ده سال آینده چگونه خواهد بود، بهتر است تلاش کنیم تا ایران مدنظر و مطلوب را بسازیم. ما اتفاقات مهمی را داشتیم که از بعضی از آن‌ها می‌توان به عنوان زلزله و بعضی را هم تحت عنوان انفجار یاد کرد. ما در سال آینده از یک قرن عبور خواهیم کرد و باید تلاش کنیم که آینده مناسبی بسازیم. اساساً یکی از نتایج فعالیت‌های حزب همین است که با کادر تربیت شده و سازمان یافته و همفکر به سمت تحقق ایده‌ها و برنامه‌های خود حرکت کند.
رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به حوادث سیاسی در دهه گذشته اشاره کرد و افزود:در سال ۸۸ و ۸۹ حوادثی را داشتیم که منجر به حصر آقای کروبی و آقای موسوی و محدودیت آقای خاتمی شد. در همین سال‌ها تحریم‌های متعددی را داشتیم که منجر به یک تحریم گسترده و کمرشکن شد. سپس در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم ردصلاحیت آقای هاشمی را داشتیم. در ادامه یک سازوکار جدید به عنوان برجام ایجاد شد که با آمدن ترامپ نتوانستیم از آن استفاده کنیم. در سال‌های اخیر اعتراضات ۹۶ و ۹۸ اتفاق افتاد و در آخر شاهد ترور شهید سلیمانی و در نهایت عدم تصویب FATF بودیم.
هاشمی با اشاره به انتخابات سال آینده، تصریح کرد: ما یک انتخابات در پیش داریم که باید همه ما به آن توجه کنیم. اگر این انتخابات با مشارکت کم برگزار شود، از یکسو تندروهای داخلی فرصت پیاده کردن عقاید خود را پیدا خواهند کرد و در مقابل براندازان تقویت خواهند شد. بر همین اساس این اعتقاد وجود دارد که انتخابات آتی برای آینده کشور بسیار مهم است و حتی بخشی از اصلاح‌طلبان که بی‌انگیزه و دلسرد بودند، اکنون رویکردشان این است که باید در انتخابات شرکت کنیم و به سمت ساخت ایران حرکت کنیم.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اثرات فشارهای خارجی و تحریم‌ها، اظهار داشت: اگرچه می‌بینیم آمریکا یکجانبه عمل کرد اما نظام بین‌الملل از آن تبعیت کرد. ما در این سال‌ها شاهد هفت برابر شدن قیمت دلار هستیم و این در هیچ برهه ای از تاریخ انقلاب سابقه نداشته است. یکی از نتایج این فشارهای اقتصادی بر مردم و زندگی معیشتی مردم را ما در مدیریت شهری مشاهده می‌کنیم که میزان تولید زباله و پسماند خانگی کاهش چشمگیر داشته است و این نشان می‌دهد که مردم به شدت دچار مشکلات معیشتی هستند.
وی افزود: نقش و وظیفه ما احزاب این است که به صورت شفاف و روشن به سمت اصلاح گام برداریم، اما نه ساختارشکنانه که احساس براندازی ایجاد نکند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)