کد خبر: ۳۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان:
 استاندار کرمان گفت: بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی ما مدیران است و مدیری که وقت برای جلسه آموزش و پرورش نگذارد به درد مدیریت نمی خورد.

بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی ما مدیران است/مدیری در جلسات بدون عذر موجه حضور نداشته باشد، دیگر حق ندارد هیچ جلسه ای در استانداری بیاید

استاندار کرمان گفت: بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی ما مدیران است و مدیری که وقت برای جلسه آموزش و پرورش نگذارد به درد مدیریت نمی خورد.

به گزارش ایسنا، علی زینی وند صبح امروز 27 دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: هدف از تشکیل شوراهای آموزش و پرورش درگیر کردن ارکان جامعه است و به دلیل اهمیت آموزش و پرورش، این نهاد باید به عنوان دغدغه تک تک آحاد جامعه مطرح شود.

وی افزود: تا زمانی که آموزش و پرورش به عنوان دغدغه در ذهن و فکر همه تصمیم گیران، نخبگان و مردم عادی قرار نگیرد، شاهد تحول در این نهاد نخواهیم بود.

زینی وند تصریح کرد: همه می دانیم هر تحولی که بناست در هر کشوری اتفاق بیفتد و هر آینده ای که رقم بخورد باید از کانال مهم آموزش و پرورش اتفاق بیفتد.

استاندار کرمان بیان کرد: در مدلسازی برای تربیت انسان هایی متناسب و در طراز اهداف جمهوری اسلامی و تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری از آن نام می برند و همچنین برای تربیت انسان های در طراز تعالیم اسلامی که بخواهد زندگی و احساس مسئولیت در مقابل جامعه و همنوع خود داشته باشند و بخواهند در مرحله بالاتر آن جامعه را بسازند، خیلی فاصله داریم.

وی افزود: حتی با جوامع پیشرفته خیلی فاصله داریم چه برسد اینکه می خواهیم تمدن نوین اسلامی بسازیم و می بینیم این فاصله سال به سال عمیق تر می شود لذا باید تغییراتی در رویه ها ایجاد کنیم.

زینی وند تصریح کرد: ضعف اساسی و خلائی که وجود دارد در تربیت کادر آموزشی و فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین دانشگاه کشور باید دانشگاه فرهنگیان باشد، بیان کرد: ایده خلاقیت برای بهبود تربیت افرادی که آمادگی اداره کشور و تربیت نسل های آینده را داشته باشد باید در دل شوراهای آموزش و پرورش به وجود بیاید.

استاندار کرمان گفت: نخبگان، معلمان و صاحب نظران باید به سمت ایده هایی برای پویایی نظام تعلیم و تربیت بروند؛ در بعضی زمینه ها به شدت دچار کرختی و خمودگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون حقوق و دستمزد معلمان خوب است و اکنون اگر معلمی بیاید و فرماندار شود دو سه میلیون تومان از حقوقش کم می شود.

زینی وند تصریح کرد: اگر معلمان می خواهند انسان سازی و تمدن سازی انجام بدهند باید بالانشین در همه قشرهای جامعه باشند هم به لحاظ حقوق و هم منزلت و اعتبار احتماعی.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایرادات حوزه تعلیم و تربیت بیان کرد: به مدیرانی که اهمیت نمی دهند، اخطار می دهم و باید کسانی که در جلسه امروز غائب بودند، تذکر کتبی داده شود و دفعه دیگر مدیری در جلسات بدون عذر موجه حضور نداشته باشد، دیگر حق ندارد هیچ جلسه ای در استانداری بیاید.

وی افزود: بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی ما مدیران است و مدیری که وقت برای جلسه آموزش و پرورش نگذارد به درد مدیریت نمی خورد.

زینی وند با اشاره به اینکه مدیران نباید در حضور در جلسات کوتاهی کنند، افزود: مدیرانی که در جلسه حاضر نشده اند، کار بسیار زشتی انجام داده اند و باید نام آنها اعلام و توبیخ کتبی بشوند.

وی تصریح کرد: دو ماه در این استان هستم و چند بار تذکر دادم. مثل اینکه گوش شنوائی وجود ندارد؛ برخورد کردن برای ما خیلی راحت است و می شود درب آن اداره را بست و تا زمانی که خودم در استان هستم، مدیری حق ندارد کوتاهی بکند.

استاندار کرمان گفت: شورای آموزش و پرورش یکی از مهم ترین جلسات ماست و فرمانداران باید به این سبک رفتار کنند و باید جدی بگیرند و از این به بعد تذکر نمی دهیم، برخورد می کنیم؛ مدیری که حرمت خود را حفظ نمی کند، پیش ما هم حرمت ندارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)