کد خبر: ۳۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو دفتر سیاسی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در گفت‌وگو با گفتارنو:
عضو دفتر سیاسی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در خصوص نهاد اجماع‌ساز اصلاحات گفت: از ویژگی مثبت اصلاح‌طلبی تکثر گروه‌ها و تنوع دیدگاه است اما برای تاثیرگذاری و پیشبرد اهداف این تکثر باید به وحدت رویه و راهبرد تبدیل شود و‌ بنابراین، بدیهی است باید مجمع و نهادی و جود داشته که مبانی و روند وحدت بین گروه‌های اصلاح طلب تعیین،‌ تسهیل، تسریع و تحکیم کند و من با چنین نهادی تحت هر عنوانی موافقم و آن را ضروری می‌دانم.

عضو دفتر سیاسی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در خصوص نهاد اجماع‌ساز اصلاحات گفت: از ویژگی مثبت اصلاح‌طلبی تکثر گروه‌ها و تنوع دیدگاه است، اما برای تاثیرگذاری و پیشبرد اهداف این تکثر باید به وحدت رویه و راهبرد تبدیل شود و‌ بنابراین، باید مجمع و نهادی و جود داشته که مبانی و روند وحدت بین گروه‌های اصلاح طلب تعیین،‌ تسهیل، تسریع و تحکیم کند.
شهسوار صادقی در گفت‌وگو با گفتارنو با بیان اینکه ‌انتخابات همواره برای اصلاح طلبان مهم است زیرا به باور آنها روند اصلاح از بارش آرا و مشارکت پرشور مردم و نتایج صندوق رای می‌گذرد گفت: بر همین اساس اصلاح‌طلبان به انتخابات ۱۴۰۰ اهمیت می‌دهند و در هیچ شرایطی در منطق و گفتمان اصلاح‌طلبی انتخابات امر فرعی و بی‌اهمیت تلقی نمی‌شود بلکه انتخابات رکن و ستون اصلاح طلبی است که در غیاب آن خانه فرو می ریزد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه فضای سیاسی کشور بین خوف و رجا و گرگ و میش است افزود: انتخابات آینده برای کشور و جامعه مهم است و این را همه جناح‌ها قبول دارند و از الان سرگرم برنامه‌ریزی و یارگیری هستند.
صادقی افزود: قائل به مشارکت حداکثری هستیم و مشارکت حداکثری با حضور تمام صاحبان سلایق و اقشار مختلف مردم و بویژه زنان و جوانان معنا پیدا می‌کنند. 
این فعال سیاسی گفت: این مشارکت موجب محبوبیت و مقبولیت رئیس جمهور منتخب در داخل و خارج می‌شود و به اعتلای جایگاه ایران در جهان می‌گردد و همبستگی ملی را تقویت و دشمنان را ناامید می‌کند.
وی ادامه داد: این مشارکت با حضور صاحبان سلائق و علاقه مند به سربلندی ایران عزیز معنا پیدا می‌کند و این نیز بر عهده نهاد های نظارتی و اجرایی است که بدور از تنگ نظری یا منافع جناحی زمینه حضور همه را فراهم کنندم
عضو دفتر سیاسی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در خصوص نهاد اجماع‌ساز اصلاحات نیز گفت: از ویژگی مثبت اصلاح‌طلبی تکثر گروه‌ها و تنوع دیدگاه است اما برای تاثیرگذاری و پیشبرد اهداف این تکثر باید به وحدت رویه و راهبرد تبدیل شود و‌ بنابراین، بدیهی است باید مجمع و نهادی و جود داشته که مبانی و روند وحدت بین گروه‌های اصلاح طلب تعیین،‌ تسهیل، تسریع و تحکیم کند و من با چنین نهادی تحت هر عنوانی موافقم و آن را ضروری می‌دانم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)