کد خبر: ۳۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان مطرح شد
ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان ظهر امروز ۱۲بهمن با حضور محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان برگزار شد.

برخی فرمانداران نسبت به امور جوانان در استان کم توجه هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه سمن‌ها یک ظرفیت بزرگ برای توسعه استان هستند اظهار داشت: در بسیاری از مناطق همین سمن‌ها باعث تحول شده‌اند که جای قدردانی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، محمد صادق بصیری در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان، با اشاره به اینکه جلسات دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای مورد تاکید است و لازم است با سرفصل علمی این کار انجام شود گفت: فرمانداران موظف هستند جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار و گزارش لازم را ارائه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه در سال جاری ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه جوانان استان کرمان ایجاد شده است اظهار داشت: متاسفانه تعدادی از شهرستان‌ها جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار نمی‌کنند.

میثم پاریزی با بیان اینکه بعضی فرمانداران نسبت به امور جوانان در استان کم توجه هستند گفت: جوانان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند و می‌توانند در توسعه مناطق بسیار اثرگذار باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته تخصصی فضای مجازی ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان تشکیل شده است افزود: توانمندسازی اقشار محروم در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار و اشتغال آنها در دستور کار سمن‌های جوان و اولویت کاری آنها است.

وی با عنوان اینکه 21 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان هستند گفت: متأسفانه امروز تعداد کمی از آنها در این ستاد حضور یافتند و حتی نماینده هم نفرستادند.

فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه ساماندهی محتوای فضای مجازی چند سال است که در دستور کار اداره کل امور بانوان است اظهار داشت: خانواده‌های ما درگیر فضای مجازی هستند.

وی با اشاره به اینکه سند خانواده و فضای مجازی تدوین و نقشه راه مشخص است گفت: آسیب‌ها و تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی احصا و شناسایی شده و برنامه‌ریزی لازم برای تولید محتوا شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه چهار کارگروه در این راستا تشکیل شد و وظایف تقسیم بندی شده است ادامه داد: سند فضای مجازی استان فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و موارد لازم تولید محتوا در آن دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح پنج روستا پنج محصول در استان در حال اجرا است که در فاز دوم به سراسر استان تعمیم داده می‌شود گفت: در تولید فضای مجازی همراهی و همدلی و وحدت رویه لازم است تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

حسینی با بیان اینکه مادران ما دغدغه زیادی دارند و نگران حضور فرزندان خود در فضای مجازی هستند افزود: در اهدای تبلت به دانش آموزان مشکلات زیادی وجود دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه در مرحله اول مشاهده شده که تصاویر دانش آموزانی که به آنها تبلت داده می‌شود به‌عنوان دانش آموز نیازمند در صدا و سیما و رسانه‌ها منتشر می‌شود که توجیه ندارد افزود: از طرفی قبل از اهدای تبلت باید سواد رسانه‌ای به دانش آموزان نیز آموزش داده شود تا مبادا همین تبلت و حضور دانش آموزان در فضای مجازی بلای جان آنها نشود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم 

جلوی اختلاس را بگیرید / اگر مردم گرفتار فقر شوند، دین از بین خواهد رفت

کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه به طور کامل حذف می‌شوند

جدیدترین قیمت خودرو امروز اول اردیبهشت 1403

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)