کد خبر: ۳۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر راه و شهرسازی در کرمان مطرح کرد
وزیر راه و شهرسازی گفت: در ارتباط با مسکن در استان کرمان هیچ محدودیتی به جز آب نداریم و در شهر کرمان یک سال و نیم است مصوبه طرح مسکن به خاطر مسئله آب مانده که با رفع این مشکل، حتما اجرا می شود و در بافت فرسوده کرمان، درخواست استان را دنبال می کنیم.

به خاطر تخریب ها، کارهای ارزشمند دیده نمی شود/ به هواپیماهای ما در دنیا سوخت نمی دهند/ درآمدهای کشور کاهش شدید پیدا کرده است/ مسائل اقتصادی ما سیاسی است/در شهر کرمان یک سال و نیم است مصوبه طرح مسکن به خاطر مسئله آب معطل مانده است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متاسفانه به علت تخریب ها، کارهای ارزشمند دیده نمی شود، افزود: ما در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم و هیچ دوره ای نبوده که همه شرایط نقل و انتقال منابع مالی و پولی ما را مسدود کرده باشند.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در مراسم افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه کرمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: کار ارزشمندی انجام شده تا فرودگاهی در شان مردم استان کرمان داشته باشیم و باید قدر کارهای خوب را دانست.

وی با بیان اینکه متاسفانه به علت تخریب ها، کارهای ارزشمند دیده نمی شود، افزود: ما در سخت ترین شرایط در کشور کار می کنیم و هیچ دوره ای نبوده که همه شرایط نقل و انتقال منابع مالی و پولی ما را مسدود کرده باشند.

اسلامی تصریح کرد: به هواپیماهای ما در دنیا سوخت نمی دهند، کشتی های ما را تحریم و خرید و فروش محصولات ما را ممنوع کرده اند و این حرکت ظالمانه، تروریستی و غیرقانونی با سردمداری امریکا یک هدف داشته؛ اینکه جمهوری اسلامی و انقلاب را ساقط کنند و خودشان ساقط شده و می شوند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: این تحریم ها برای ما پرهزینه بوده و مردم سختی کشیدند اما خوشبختانه پرچم ایران اسلامی در اهتزاز و کشور رو به رشد و توسعه است.

وی افزود: اگرچه درآمدهای کشور کاهش شدید پیدا کرده، اما نعمت الهی در کشور فراوان است و امروز فقط ما ۲۰۰۰ میلیارد تومان در استان کرمان هزینه کرده ایم.

اسلامی تصریح کرد: توان عملیاتی و اجرایی ما بدون ارتباط با منابع نمی تواند ارزیابی شود اما با اراده و پیشتکار همکاران و پیمانکاران با شرافت که زیاد هم هستند به ویژه پیمانکاران بومی استان، خیلی خوب کار می کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: باید با تنوع بخشیدن به منابع روند توسعه و پیشرفت کشور و استان را تسریع و تسهیل کنیم و در بحث ماده ۵۶ انتظار داریم تا ۳۰ درصد به وزارت راه و شهرسازی در قانون به ما اجازه داده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهسازی مسیر ریلی یزد تا کرمان حدود ۴۰ کیلومتر انجام شده و همین میزان مانده است که درخواست کرده ایم تسریع شود، افزود: روز گذشته در راه آهن ۱۰۵ پروژه به ارزش ۱۴۴۵ میلیارد تومان افتتاح کردیم.

اسلامی با اشاره به پیگیری برای خودکفایی در صنعت ریلی، واگن ساخت داخل و ... تصریح کرد: محکم ایستاده ایم صنایع داخلی را فعال کنیم و فشار سنگین گذاشتیم که کارخانه های داخلی زیر بار بروند و برای فرودگاه ها نیز همینطور است تا خودباوری را به معنای واقعی کلمه پیاده کنیم و خودکفا شویم.

وی بیان کرد: باید به قدری در اقتصاد قوی باشیم و با کار نظامی، سیاسی و اقتصادی، پول ملی را تقویت کنیم؛ مسائل اقتصادی ما سیاسی است و اگر نتوانیم ارزش پول ملی را حفظ کنیم نمی توانیم موفقیت را جشن بگیریم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در ارتباط با مسکن در استان کرمان هیچ محدودیتی به جز آب نداریم و در شهر کرمان یک سال و نیم است مصوبه طرح مسکن به خاطر مسئله آب مانده که با رفع این مشکل، حتما اجرا می شود و در بافت فرسوده کرمان، درخواست استان را دنبال می کنیم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)