کد خبر: ۴۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در چهارمین کنگره این تشکل سیاسی عنوان کرد:
دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان گفت: سرنوشت محتوم همه جوامع بشری استقرار نظام های سیاسی کارآمد و مردم‌سالار خواهد بود و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی ما این ظرفیت را دارد.

سرنوشت محتوم همه جوامع بشری استقرار نظام های سیاسی کارآمد و مردم‌سالار است/استقرار مردم سالاری کامل و اصلاح امور یک شبه محقق نمی‌شود/به منظور میدان دادن به جوانان در این دوره از انتخابات جمعیت نامزد نشدم/آنچه اصلاح طلبان را به اهداف خود نزدیک می‌کند امیدواری، صبوری و ممارست و تحمل همه ناملایمات است

گفتارنو، گروه سیاسی: دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان گفت: سرنوشت محتوم همه جوامع بشری استقرار نظام های سیاسی کارآمد و مردم‌سالار خواهد بود و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی ما این ظرفیت را دارد.

به گزارش گفتارنو، محمد فرشاد روز جمعه در چهارمین کنگره جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان (تاک) با اشاره به عملکرد جمعیت افزود: جمعیت توسعه و آزادی در پنج گذشته تشکیلات خود را آغاز و سه کنگره برگزار کرده است.
وی با اشاره به اینکه قرار بود کنگره در اسفندماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا محقق نشده است گفت: امسال وزارت کشور موافقت کرده تمامی احزاب، کنگره‌ها و مجامع خود را به صورت آنلاین برگزار کنند و جمعیت تاک براساس موازین قانونی این کنگره را برگزار کرده است.
دبیر کل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با بیان اینکه جمعیت تاک در سالجاری ۱۲ جلسه دفتر سیاسی و جلسات متعدد از کمیته‌ها را به صورت حضوری و مجازی تشکیل داده است تصریح کرد: هم اکنون در هر ۲۳ شهرستان استان کرمان دفاتر حزب تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه همه می دانیم استقرار نظام مردم‌سالاری به صورت کامل و کارآمد؛ ساز وکار مناسب خودش را یعنی به تشکیل احزاب کارآمد نیاز دارد گفت: از طرف دیگر معتقدیم نظام‌های سیاسی پیوسته و متناسب با نیازهای روز سیر تکاملی و اصلاحی خود را بگذارند و مدیریت جامعه همواره نیاز به اصلاح شیوه های اداره جامعه دارد.
فرشاد تاکید کرد: استقرار مردم سالاری کامل و اصلاح امور یک شبه محقق نمی‌شود بلکه باید هزینه‌های زیادی پرداخت کرد و بی مهری‌ها را با صبوری تحمل و برای برون رفت از مشکلات تلاش کرد و این راه گاهی با ناملایماتی به دنبال دارد و آنچه که اصلاح طلبان را به اهداف خود می‌رساند و یا نزدیک می‌کند امیدواری، صبوری و ممارست و تحمل همه ناملایمات خواهد بود.
دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان تصریح کرد: سرنوشت محتوم همه جوامع بشری استقرار نظام های سیاسی کارآمد و مردم‌سالار خواهد بود که خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی ما این ظرفیت را دارد و امام راحل و مقام معظم رهبری به شراکت دادن مردم در تعیین سرنوشت خود تاکید داشتند.
وی با اشاره به اینکه با گذشت پنج سال از عمر جمعیت تاک ضروری است که یک تحول در این تشکلات به وجود آید و از پتانسیل و اندیشه جوانان در این حزب بیشتر استفاده شود و چرخه نخبگان و مسئولان حزب به خوبی انجام شود گفت: بر همین اساس و به منظور میدان دادن به جوانان، من و دکتر میرزایی(رئیس فعلی شورای مرکزی) تصمیم گرفتیم در این دوره در انتخابات شورای مرکزی نامزد نشویم و چنانچه دبیرکل بعدی و شورای مرکزی بعدی صلاح دانستند برای همکاری در سایر ارکان آماده‌ایم.
وی ادامه داد: امیدواریم عضو گیری گسترده از میان دانش آموزان و دانشجویان و فعال سازی اتاق های صنفی و اجتماعی در دستور کار این جمعیت باشد.
دبیر کل جمعیت توسعه و آزادی توجه به انتخابات شوراها را جزو راهبردهای این حزب در سال 1400 دانست و گفت: اعضای جمعیت بایستی با همکاری سایر احزاب اصلاح‌طلب در مراکز شهرستان‌های افرادی موثر را برای شورای شهر معرفی کنند.
وی آموزش اعضا را از دیگر محورهای راهبردی این تشکل در سال آینده عنوان کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)