کد خبر: ۴۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
ارسال به دوستان
ذخیره
اما اتفاق مهم کنگره چهارم موضوع دیگری بود. از زمانی که سایت رأی‌گیری باز شد، دوستان زیادی با تماس تلفنی دلیل عدم نامزدی آقایان فرشاد و میرزائی را جویا شدند و پاسخ من این بود که سخنان آقای فرشاد را آئین کنگره را حتما دنبال کنید.

محمدرضا نژادحیدری در یادداشتی نوشت: کنگره چهارم جمعیت توسعه و آزادی کرمان روز جمعه به صورت مجازی برگزار شد. کنگره‌های حزبی معمولا محلی برای گرد هم آمدن و گفت‌وگو کردن اعضای یک تشکل با یکدیگر و تجدید دیدار و تعمیق دوستی‌هاست. اما کرونا فرصت گردهمائی را از همه گرفته است.
روز جمعه اما کنگره چهارم تاک را به صورت مجازی برگزار کردیم و دوستان زیادی از سراسر استان کرمان برنامه‌های کنگره را از دو بستر اینستاگرام و اسکای روم ملاحظه کردند. سخنرانان مراسم آقایان مرعشی و موسوی لاری بودند. سخنان آقای مرعشی از پیش در محل برگزاری کنگره ضبط شده بود و آقای موسوی لاری به صورت زنده برای اعضای کنگره سخن گفت.
ضرورت مشارکت سیاسی، پرهیز از ناامیدی و نگرانی برای آینده ایران فصل مشترک سخنان همه سخنرانان و دبیرکل و رئیس شورای مرکزی بود.
اما اتفاق مهم کنگره چهارم موضوع دیگری بود. از زمانی که سایت رأی‌گیری باز شد، دوستان زیادی با تماس تلفنی دلیل عدم نامزدی آقایان فرشاد و میرزائی را جویا شدند و پاسخ من این بود که سخنان آقای فرشاد را آئین کنگره را حتما دنبال کنید.
آقای فرشاد در سخنان خود بر ضرورت جوانگرائی و میدان دادن به جوانان سخن گفتند و اعلام کردند به منظور میدان دادن به جوان‌ترها باتفاق جناب آقای دکتر میرزائی در انتخابات دوره بعدی شورای مرکزی نامزد نشدند و در عین حال تاکید کردند که در صورت نظر مثبت شورای مرکزی دوره بعد، آمادگی دارند که همچنان عضو دفتر سیاسی جمعیت باشند.
اگرچه من شخصا با این کناره‌گیری بنا به دلایل متعددی مخالف بودم و برای تغییر نظر بزرگواران تلاش فراوانی کردم؛ اما به نتیجه نرسیدم.
آقای دکتر مصطفوی عضو دیگر شورای مرکزی نیز علاقمند بودند که در این تصمیم آقایان فرشاد و میرزائی را همراهی کنند، اما ناچارا پذیرفتند که به دلیل جلوگیری از سوءبرداشت‌های احتمالی در این دوره نامزد باشند.
اقدام آقایان فرشاد و میرزائی که جزو ستون‌های اصلی جمعیت به شمار می‌روند، اقدامی مهم، اصلاح‌جویانه و الهام بخش است. جایگاه دبیرکلی در برخی احزاب معمولا مادام‌العمر است و کمتر حزبی در کشور و حتی در جناح اصلاح‌طلب هست که رهبران آن به صورت داوطلبانه از مدیریت تشکیلات کنار بروند. این اقدام پندآموز آقایان فرشاد و میرزائی را به فال نیک می‌گیریم و برایشان سلامت و سعادت آرزو می‌کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)