کد خبر: ۴۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان بیان داشت: تاریخ خواهد گفت که دولت تدبیر و امید در چه شرایطی چه کارهای بزرگی انجام داد و ما باید از این خدمات دفاع کنیم.

هیچ مصوبه‌ای را فراموش نمی‌کنیم/ رسالت ما برگزاری بی‌طرفانه و مطمئن انتخابات است/شوراهای اسلامی در همه روستاها باید فعال شوند

استاندار کرمان با اشاره به اینکه رسالت ما برگزاری انتخابات بی طرفانه و مطمئن است افزایش مشارکت مردم در انتخابات را با استفاده از توان، امیدآفرینی و انگیزه مورد تاکید قرار داد و گفت: همه باید احساس تکلیف برای اعتلای جمهوری اسلامی داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند در سمینار فرمانداران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان کرمان در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با اشاره به شرایط سختِ کاری فرمانداران با وجود کمبود اعتبارات عنوان کرد: مجموعه فرمانداران استان ترکیبی از نیروهای باتجربه، جوان و باانگیزه هستند و طی چند ماه حضورم در استان شاهد تلاش آنها هستم.

استاندار کرمان به شرایط کشور و نظام بین‌الملل اشاره داشت و گفت: مشارکت در انتخابات مهمترین عامل اقتدار کشور در سطح ملی و معادلات بین‌المللی است.

زینی‌وند از جوانان و اقشار تحصیل کرده برای داوطلبی در انتخابات شورای شهر و روستا دعوت کرد و گفت: شوراهای اسلامی در همه روستاها باید فعال شوند و با حضور جوانان و تحصیل‌کرده‌ها منشا تحولات سازنده در جوامع محلی باشند.

وی خطاب به فرمانداران تصریح کرد: در تشکیل هیات‌های اجرایی نباید جناحی رفتار شود، افراد بی‌طرف باید در این هیات‌ها باشند و در حقیقت هیات‌های اجرایی ویترینی از معتمدان شهر و روستا هستند که باید جوانان، خانم‌ها، روحانیت، کسبه و حقوقدان‌ها و همه اقشار در آن باشند.

استاندار کرمان افزود: اینکه چه فردی در این انتخابات حداکثر رای را به دست می‌آورد به ما ارتباطی ندارد و ما باید وظیفه خودمان را در برگزاری صحیح انتخابات اجرا کنیم.
زینی‌وند، تعامل با هیات‌های نظارت در چارچوب وظایف آنها و حفظ فضای تعاملی استان را از اهم مسائل در برگزاری انتخابات برشمرد و ادامه داد: حتی اگر مسئول رسمی بخواهد این تعامل را خدشه‌دار کند، فرمانداران و بخشداران نباید از آن دنباله روی کنند، تعاملی که اکنون در استان برقرار است با موضع عزت و اقتدار اجرایی فرماندار باید حفظ شود.
وی انتخابات، کرونا، معیشت و امنیت را از اولویت‌های کاری برشمرد که مدیران باید به آن توجه کنند و بیان کرد: تا پایان مدتی که مسئول هستید، وظایف قانونی خود را با دست پاکی و محکم در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت انجام دهید که عین مردانگی است.
استاندار کرمان، توجه جدی و مدیریت در اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد.
زینی‌وند ابراز داشت: در بحث معیشت مردم و اشتغال کمک کنید، ظرفیت شهرستان‌ها را فعال کرده و از وام‌های مشاغل روستایی بهره‌ ببرید.
وی همچنین پیگیری تا حصول نتیجه نهایی در مصوبات جلسات را از فرمانداران و مدیران خواست و گفت: هیچ مصوبه‌ای را فراموش نمی‌کنیم و باید اجرا شوند.

استاندار کرمان تعامل با نمایندگان را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: تاریخ خواهد گفت که دولت تدبیر و امید در چه شرایطی چه کارهای بزرگی انجام داد و ما باید از این خدمات دفاع کنیم.
زینی‌وند اظهار داشت: به عنوان استاندار هیچ چالشی در این استان نداریم و تمام اعضای شورای تامین برادرانه درکنار هم کار می‌کنند و هماهنگی مثال زدنی میان آنها وجود دارد.
استاندار کرمان به تحولات مدیریتی در سطح استانداری نیز اشاره داشت و گفت: همه این تغییرات و تحولات با هدف کارآمدی افراد و قرارگیری در جایگاه خودشان صورت گرفته و هیچ انگیزه دیگری پشت آن نیست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)