کد خبر: ۴۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
اظهارات تند دبیر موتلفه کرمان علیه اصلاح‌طلبان و رئیس‌جمهور:
عضو شورای مرکزی و دبیر حزب موتلفه استان کرمان در رابطه با عملکرد هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم گفت: روحانی ناکارآمد ترین رئیس‌جمهور در ایران است که طی هشت ساله گذشته مسبب بسیاری از رکودها و پسرفت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی در کشور بوده است.

برای همیشه تفکر خطرناک لیبرالی را از قاموس سیاسی مملکت کنار بگذاریم/ مردم از رأی دادن به اصلاح طلبان سرخورده شده اند/ دولت بنفش با شعار های فریبنده و دروغین رأی این مردم را تصاحب کرد/ شما و دولتتان مسئول تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مسائل نابسامان کشور هستید

عضو شورای مرکزی و دبیر حزب موتلفه استان کرمان در رابطه با عملکرد هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم گفت: روحانی ناکارآمد ترین رئیس‌جمهور در ایران است که طی هشت ساله گذشته مسبب بسیاری از رکودها و پسرفت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی در کشور بوده است.

احمد علی مقدم با تاکید بر اینکه گشایش‌ و پیشرفتی در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در دولت روحانی در کار نبوده است، افزود: گرانی در ابعاد مختلف چون مسکن، خودرو، سکه، ارز، لوازم خانگی و بالاخص ارزاق عمومی بیداد می‌کند و دولت روحانی مقصر گرانی و مشکلات اقتصادی هستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: دولت تدبیر و امید، اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب را در باب اقتصاد باور نداشتند و اجرا نکردند و فقط واردات بی رویه را ادامه دادند و هیچ دغدغه ای برای گشایش امور اقتصادی و معیشتی مردم نداشتند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اعتراف رسمی رئیس جمهور به عقب ماندگی در بخش های مختلف از جمله مسکن و شعار به عقب بر نمی گردیم وی، بیان کرد: دولت ناکارآمد روحانی با نوسان دلار در کشور سبب کاهش ارزش پول ملی و گرانی سرسام آور در بخش های مختلف شده است.

رئیس جمهور مشی و شیوه ناصواب دولت‌های اصلاحات را تکرار کرد
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان ابراز کرد: بطوری که شاهد رشد ۷۸۰ درصدی نرخ ارز، افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت سکه و طلا، گرانی ۳۰۰ تا ۷۰۰ درصدی قیمت خودروها، رشد ۶۰۰ درصدی مسکن و گران شدن ۲۰۰ تا ۵۰۰ درصدی قیمت مواد خوراکی هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بنابراین باید گفت نه تنها این دولت به گفته خود در بسیاری از زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی، ریل گذاری را برای دولت بعدی انجام داده است بلکه بطور کلی کشور را از مسیر ریل اقتصادی و بخش های دیگر خارج کرده است.

مقدم ابراز کرد: روحانی با شعار «به عقب برنمی‌گردیم» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری سال۹۶، تمام تلاش خود را بر نفی گذشته‌ای که شامل دولت‌های نهم و دهم می‌شد، گذاشت اما بررسی عملکرد کابینه وی در هر دو دوره ریاست‌جمهوری گویای بیشترین تعهد و دلبستگی‌اش نسبت به گذشته‌ای است که تجارب آن نشان از تغییر رویه‌های کلان نسبت به آن نیز می‌داد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه در یک کلام روحانی مشی و شیوه ناصواب دولت‌های پیشین اصلاحات را دوباره تکرار کرد و مردم را بازیچه سیاست های اشتباه خود کرد، عنوان کرد: آقای روحانی! اینکه شما به دولت خودتان نمره قبولی بدهید زیبنده و قابل قبول نیست چراکه نمره قبولی را باید مردمی که هشت سال تاوان کم کاری‌ها و بی تدبیری شما را داده اند و به عقب برگشته اند، بدهند.

روحانی پایین ترین نمره عملکرد ریاست جمهوری را در تاریخ جمهوری اسلامی دارد
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ادامه داد: مگر میزان سنجش تورم از نظر شما جیب مردم نبود؟ حالا پولی در جیب ها نیست تا تورم بی سابقه شما سنجیده شود؛ مرغ، تخم مرغ، گوشت، برنج ، روغن، شکر، میوه و… را از سفره های مردم حذف کردید و یکباره بنزین را سه برابر کردید و حداقل احتیاجات مردم را نمی توانید برآورده کنید؛ بطوری که با یارانه ۴۵ هزارتومانی فقط می توان دو کیلو خیار خرید؛ این بود گشایش دولت شما برای مردم که در سفره های خود احساس کنند؟

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه روحانی پایین ترین نمره عملکرد ریاست جمهوری را در تاریخ جمهوری اسلامی دارد، تاکید کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز ناشی از سوءمدیریت ها، بی توجهی به تولید، عدم استفاده از توان داخلی و یا سیاست‌زدگی برخی مدیران دولتی آلوده به غربگرایی و اشرافی‌گری است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان اظهار کرد: ماحصل تدابیر و عملکرد «اصلاح‌طلب» ترین شخصیت‌های دولت حسن روحانی چیزی جز کوچک شدن سفره مردم و عدم توان خرید جامعه و در نهایت نارضایتی و شکایت مردم نیست. دولت بنفش با شعار های فریبنده و دروغین رأی این مردم را تصاحب کرد و در طول این سالیان چیزی بجز نارضایتی، شکایت، فقر و خالی شدن جیب و سفره مردم به بار نیاورد.

مقدم خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: آقای روحانی سفره‌های مردم را ببین و بعد نظر سنجی و قضاوت کنید؛ چرا که بر اساس آمار موجود، شاخص فلاکت که از مجموع نرخ تورم و بیکاری به دست می‌آید، در خرداد ۱۳۹۸ به بالاترین رقم در بیش از دو دهه گذشته افزایش یافته؛ بطوری که این امر موجب افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها شده است.

بزرگترین اشتباهات اقتصادی دولت‌ یازدهم و دوازدهم چه بود؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: آقای روحانی شما که دائما از دولت های قبل انتقاد می کردید و وعده کذب رفاه و پیشرفت به مردم می دادید این بود گشایش برای مردم؟ چرا آمار دروغ و عملکرد ساختگی به مردم می دهید؟ مگر مردم، خود در این کشور زندگی نمی‌کنند و با تورم و رکود اقتصادی شما دست به گربیان نیستند؟ شما و دولتتان مسئول تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مسائل نابسامان کشور هستید.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه ” دولت نباید شغل ایجاد کند بلکه زیرساخت‌ها را آماده می‌کند و بانک‌ها نیز تسهیلات را ارائه می‌دهند پس اگر کسی بیکار باشد مقصر خودش است”، عنوان کرد: کجا زیر ساخت ها اجرا شد و بانک های ربوی شما وام به جوانان دادند اما خود جوانان اهمال کردند و بیکار ماندند؟

وی تأکید کرد: بزرگترین اشتباهات اقتصادی دولت‌ یازدهم و دوازدهم، کاهش سودهای بانکی بدون نظارت بر سایر بازارهای مالی، افزایش یکباره قیمت بنزین بدون برنامه ریزی اصولی و اتخاذ تصمیمات اشتباهی که روزانه صادرات کشور ما را مورد هدف قرار می‌داد.

این کارشناس مسائل سیاسی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: شما و دولت یازدهم و دوازدهم مسبب اصلی رانت خواری، فساد های گسترده اقتصادی و بیکاری در کشور هستید، شما سرمایه های کشور را بر باد دادید. روشنگری های اخیر قوه قضاییه از فسادها و اختلاس های دولتمردان، وزرا و فرزندان وزرای شما همه دال بر بی تدبیری دولت شماست.

تمامی اشتباهات ناشی از بی تدبیری و بی مدیریتی است
مقدم با اشاره به اینکه در سال های ۹۲ تا ۹۶ سهم اشتغال روستایی از اشتغال جدید ایجاد شده در کشور حدود ۳ دهم درصد بوده است، گفت: شعارهایی همچون نجات اقتصاد کشور از بیکاری، گرانی، آشفتگی و ناامیدی، در حد همان شعار و حرف باقی ماندند و نه تنها ثبات و آرامش اقتصادی به کشور بازنگشت بلکه این همه جوان بیکار درمقابل خانواده خود سربلند نشدند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه متأسفانه با این همه اشتباهات که ناشی از بی تدبیری و بی مدیریتی است دولت هیچ گاه در برابر ملت عذرخواهی نکرد، ابراز کرد: تثبیت حق هسته‌ای به عنوان یک حق قانونی برای مردم ایران در دولت روحانی هیچ گاه اتفاق نیفتاد بلکه هرچه بوده تقلیل و کاهش قدرت هسته ای بوده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تاکید کرد: روحانی تلاش می‌کرد با طرح ایده مذاکراتی، کلید عبور از بحران‌ها را در سیاست خارجی بیابد؛ لذا بخش عمده تلاش خود را صرف ایجاد تصویری ذهنی از ایده‌های خود کرد، رها شدن اقتصاد در دولت روحانی به امید برجام و گشایش در خام‌فروشی نفت و فراموش کردن سایر بخش‌های اقتصادی، اقتصاد کشور را به ورطه رکود عمیق کشاند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان بیان کرد: رئیس جمهور خطوط قرمز رهبری را در مذاکره و قرارداد بستن با دشمنان ایران زیر پا گذاشت بنابراین بزرگ ترین کاسب تحریم، کسی جز شخص آقای روحانی نیست چراکه او در تبلیغات انتخاباتی دو انتخابات، با شوی سیاسی درباره تحریم پیش برد و هشت سال سکان کشور را با شعار ارتباط و مذاکره با دشمن به امید لغو تحریم ها بدست گرفت اما نه تنها تحریمی برداشته نشد بلکه تحریم های بیشتری نیز اعمال شد و شخصیت های علمی و نظامی زیادی نیز از دست رفتند.

برجام خسارت محض بود
وی با اشاره به شعار انتخاباتی روحانی مبنی بر اینکه دولت تدبیر و امید اهل ذلت، سازش و تسلیم نیست، افزود: دولت یازدهم دائم حرف از کدخدا می زد و در حال سازش و مذاکره با آمریکا جنایتکار ضد حقوق بشری بود به این امید که شاید تحریم‌ها برداشته شود در حالی که برجام خسارت محض بود و به صنعت هسته‌ای کشور خسارت‌های فراوانی وارد کرد بطوری که تلاش‌های چندین ساله دانشمندان و شهدای هسته ای کشور را پایمال کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه البته این خسارت‌ها تنها منحصر به عرصه هسته‌ای نمی‌شود، بلکه وضعیت نابسامان اقتصادی کشور را نیز در بر می‌گیرد همچنین هیچ گاه بدنبال خنثی کردن تحریم ها و ایستادگی در مقابل دشمنان نبود، تصریح کرد: روحانی کار خود را با تحقیر پیشینیان و محکوم کردن رقبای خود به نفهمیدن زبان دنیا با مذاکره با دشمنان قسم خورده این نظام، افسانه نافرجام برجام را امضا کرد و بواسطه این تعهد ننگین موجب خسارات بسیاری بر کشور و صنعت هسته ای شد.

مقدم افزود: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تشریح کرد: آقای روحانی مگر برجام، فتح‌الفتوح نبود؟ مگر قرار نبود با برجام، تحریم‌ها بالمره لغو و نه تعلیق شود و کاری کنید که مردم دیگر به یارانه و… نیاز پیدا نکنند؟ مگر نگفتید تورم را ریشه‌کن کرده و عزت را با همین مذاکرات به پاسپورت ایرانی برمی‌گردانید؟ مگر نگفتید اگر مشکلات راه‌حل نداشت اصلاً کاندید نمی‌شدم؟ پاسخ این سوالات و وعده های انتخاباتی را کی و چه زمانی مردم باید بگیرند؟ وعده گزارش ۱۰۰ روزه دولت به مردم چه شد؟

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: روحانی بارها در سخنرانی های انتخاباتی خود در شهرهای مختلف تاکید کرد “اساس اقتصاد دولت تدبیر و امید این است که مردم دائماً نگویند هر سال دریغ از پارسال”، آرامش را به مردم هدیه می کنیم، در بخش اقتصادی نگرانی ها را برداریم تا مردم برای کالای اساسی‌شان نگران نباشند. “چنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کنم که مردم نیازی به یارانه نداشته باشند” اما نه تنها گشایشی نصیب مردم نشد بلکه تورم و گرانی نیز کاری با مردم کرد که حتی توان تامین نیازمندی های اساسی زندگی خود را ندارند.

از ۱۵۹ وعده اقتصادی دولت یازدهم کدام عملی شده است؟
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه به عقیده سرسخت‌ترین حامیان سیاسی روحانی، میان پروژه دولت در سیاست خارجی، اقتصاد و فرهنگ شکاف عمیقی وجود داشته است، گفت: دولت پیر و سالخورده روحانی همان دولتی که از آن بهشتی برین و مدینه فاضله برای مردم ساخته بودند، به منتقدینش آنچه که خود و تبار سیاسی او اهل آن هستند از توهین، اهانت و افترا حواله می کند و دهان منتقدین را می بندد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان اظهار کرد: گرانی‌های افسار‌گسیخته کالا و خودرو، کاهش سرسام‌آور ارزش پول ملی، تعطیلی کارخانجات و کارگاه‌ های تولیدی و گسترش بیکاری همه ثمره دولت تدبیر و امید است؛ پیامبر اسلام فرمودند: « هر کس به خدا و روز جزا ایمان دارد باید چون وعده نماید به آن وفا کند» اما آقای روحانی شما که در لباس مقدس پیامبر هستید از ۱۵۹ وعده اقتصادی دولت یازدهم کدام عملی شده است؟

وی با بیان اینکه هم اکنون، پس ازگذشت نزدیک به ۸ سال، با تحقق شعارهای دو دوره انتخاباتی روحانی خیلی فاصله داریم، عنوان کرد: دولت روحانی وعده های بی مورد زیادی که فقط تاریخ مصرف انتخاباتی داشته، داده است بطوری که همان اصلاح طلبانی که درانتخابات ریاست جمهوری، تمام قد از روحانی و برنامه هایش حمایت می کردند، الان پشیمان هستند و می گویند “عملکرد روحانی ضربه محکمی به بدنه اصلاح طلبان زده است که به این زودی ها نمی توانیم درعرصه سیاسی سربلند کنیم”.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مردم جریان اصلاحات را مقصر اصلی آشفتگی و وضعیت اقتصادی کشور می دانند و دیگر علاقه‌ای به دولت روحانی و به تبع آن، اصلاح طلبان ندارند زیرا سیاست «تَکرار می‌کنم» بارها تکرار شد و مردم همچنان ناراضی از این سیاست نخ نما و قدرت طلب هستند و بار دیگر افکار عمومی چنین ریسکی را نخواهند کرد.

اصلاح طلبان پروژه عبور از روحانی را در پیش گرفته اند
مقدم گفت: به گفته طیف اصلاح طلب، دولت روحانی «رحم اجاره ای اصلاح طلبان» بود اما حالا شاهد هستیم که دست حمایت از نامزد مردود خود کشیده و پروژه عبور از روحانی را در پیش گرفته اند تا در انتخابات آینده خود را جدا و ناراضی از روحانی نشان دهند تا دوباره رأی این ملت شریف را با دروغ و دغل بازی بربایند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: اصلاح طلبان بدانند که مردم خیری از آنها و روسای جمهور اصلاح طلب ندیده اند پس دیگر دست از سر مردم بردارند و با دروغ و شعارهای فریبنده در پی اغفال ملت برای انتخابات ۱۴۰۰ نباشند چراکه مردم از رأی دادن به اصلاح طلبان سرخورده شده اند و خیری ندیده اند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: آقای روحانی دستاورد ثبات اقتصادی دولت شما کدام است که مردم آنها را در زندگی خود احساس نکردند و بر سر سفره هایشان ندیده اند؟ تاریخ فقط برای خواندن نیست، بلکه باید از آن عبرت گرفت.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان بیان کرد: عمر دولت بنفش رو به پایان است اما وعده گشایش اقتصادی به سر نرسید پس روحانی و حامیان وی همگی باید پاسخگوی بکارگیری سیاست های غلط باشند.

وی ادامه داد: به آقای روحانی توصیه می‌کنم در مدت کوتاه باقی‌مانده مسئولیت خود، تجدید نظری اساسی در این زمینه به‌عمل آورد شاید بتواند با اتخاذ سیاست‌های مدبرانه و سنجیده، بخشی از خسارات و صدمات را جبران کند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین به منظور جلوگیری از تبعات و آثار منفی ناشی از اعتماد به جریان اصلاحات، فقط یک راه وجود دارد و آن اینکه برای همیشه تفکر خطرناک لیبرالی را از قاموس سیاسی مملکت طرد کرده و کنار بگذاریم و با بصیرت دو چندان در انتخابات آینده به کاندید اصلح رأی دهیم تا سرنوشت کشورمان را به تباهی و پسرفت نکشانیم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
از استاد مقدم بیان این مطالب دوراز انتظار وانصاف است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)