کد خبر: ۴۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
ارسال به دوستان
ذخیره
نهم اسفند؛
قطار دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان به ایستگاه سوم خود خواهد رسید و دو بازی به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

از ساعت 13 روز شنبه، نهم اسفند ماه، دو تیم شهرداری بم و شهرداری سیرجان در ورزشگاه فجر شهر بم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وضعیت شهرداری بم

به گزارش روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان؛ شهرداری بم لیگ سیزدهم را متفاوت تر از لیگ های قبل آغاز کرده و در جایگاهی قرار گرفته که در چند سال اخیر لیگ به آن عادت نداشته است. بمی‌ها با بهره از کادرفنی کاربلد و بازیکنان یکدست خود همواره یک رقیب از پیش برنده برای سایر رقبا بوده‌اند. شاگردان مرضیه جعفری به عنوان صدرنشین گروه الف به دور نهائی رسیدند و در دو بازی قبل یک پیروزی مقابل سپاهان و یک تساوی مقابل وچان کسب کردند تا با 4 امتیاز در رده دوم جدول چهار تیمی قرار بگیرند. حال مدافع عنوان قهرمانی اگر خیال تکرار عناوین فصول قبل را در سر دارد باید سپر محکمی در مقابل همشهری خود باشد وگرنه بعید است که در پایان فصل جام قهرمانی در دستان کاپیتان کوهستان خسروی قرار گیرد.

وضعیت شهرداری سیرجان

بی شک در تاریخ از لیگ سیزدهم به عنوان یک فصل رویایی برای دختران سیرجان یاد خواهند کرد. نماینده شایسته و قابل احترامی که 11 برد و یک تساوی در کارنامه عملکردی 12 هفته پیشین لیگ برای آن‌ها ثبت شده است. حفظ بدنه تیمی و هماهنگی بالای میان بازیکنان سیرجانی آن‌ها را به غول جام کوثر تبدیل کرده تا حتی مدافع عنوان قهرمانی هم با خیالی آسوده به بازی فردا فکر نکند. شاگردان مریم جهان نجاتی صدر جدول گروه ب را قرق کردند و در مرحله نهائی نیز با کسب پیروزی های مقتدرانه مقابل وچان و سپاهان با امتیاز کامل به جایگاه نخست تکیه زده‌اند. سبزپوشان با شهرداری بم رده دومی 2 امتیاز فاصله دارند و چنانچه برنده بازی 6 امتیازی هفته سوم باشند گام بلندی در مسیر قهرمانی برخواهند داشت.

تقابل‌های پیشین

در طول تاریخ، شهرداری بم و شهرداری سیرجان چهار بار به مصاف هم رفته‌اند که شاید بمی‌ها در هیچ یک از دیدار ها به اندازی بازی فردا نگران نبوده‌اند. شهرداری بم از این چهار تقابل 3 پیروزی کسب کرده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده تا سیرجانی‌ها در تاریخ لیگ موفق به کسب برد مقابل تیم قدرتمند بم نشوند.

تیم داوری

قطعاً این دیدار حساس نیازمند تیم داوری با تجربه است تا اشتباهات سهوی قاضیان میدان به حداقل برسد. سازمان لیگ فوتبال برای قضاوت این دیدار حساس سلطنت نوروزی را برگزیده است که یکی از داوران با تجربه و بین المللی جامعه داوری بانوان در فوتبال می‌باشد. از ایشان به عنوان نخستین بانوی ایرانی که قضاوت دیدار فوتبال مردان را به عهده داشته یاد می‌شود. علاوه بر داور وسط، حبیبه ربوی و سمیه براتیه کمک های اول و دوم ایشان هستند و سحر بی باک نیز به عنوان داور چهارم در تیم داوری حاضر می‌باشد. سمانه محسنی نیز ناظر فدراسیون در جدال فردا خواهد بود.

محروم و مصدوم

شهرداری بم برای رویارویی در هفته سوم رقابت های دور نهائی محرومی ندارند و تا کنون خبری از بازیکن مصدوم هم نیست. اما در سوی مقابل تیم سیرجان لیلا معلم و ندا رضاپور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا توفیق اجباری استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام که در جوار بزرگان تیم به پختگی رسیده‌اند، نصیب سبزپوشان شود.

بازی از نگاه آمار

بهناز طاهرخانی مدافع مستحکم تیم بم با 6 گل زده به عنوان برترین گلزن تیم‌اش شناخته می‌شود. این آمار برای یک مدافع که فاکتور گلزنی هم داشته باشد بسیار ایده آل است.

افسانه چترنور مهاجم تمام عیار و شش دانگ شهرداری سیرجان با 21 گل زده عنوان گلزن ترین بازیکن لیگ را یدک می‌کشد و در تلاش است تا با تداوم عملکرد درخشان خود در این مرحله به تعداد گل های لیگ برتری‌اش بیفزاید.

آخرین تقابل میان این دو تیم که به میزبانی شهر بم و تیم شهرداری این شهر برگزار شده، با نتیجه سنگین 4 بر 0 به سود میزبان به پایان رسیده است.

بمی‌ها با احتمال پیروزی 92 درصد از 50 بازی لیگ برتری خود به مصاف شهرداری سیرجانی می‌روند که 80 درصد بازی های لیگ برتر خود را برنده بوده‌ است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)