کد خبر: ۴۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه کرمان بیان کرد: اما کار تمام نشده و به ویژه در ایام نوروز اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم، ممکن است دچار مشکلات جدی بشویم و درخواست داریم همه رسانه ها و تریبون داران در عرصه های مختلف هشدارهای لازم را به مردم داده و با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند تا از ایام عید نیز به خوبی عبور کنیم و روند مهار بیماری را ادامه داده و تلفات را به صفر برسانیم.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: در یک سال گذشته در کشور درگیر ویروس بی رحم کرونا شدیم و مبارزه با آن فراز و نشیب هایی در کشور ما و کل دنیا داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلمانی صبح امروز ۱۷ اسفندماه در جلسه شورای اداری استان کرمان افزود: بعد از مدت ها مبارزه، شاهد تولید واکسن کرونا و استفاده آن هستیم و برای تولید واکسن ایرانی به دانشمندان ایرانی تبریک می گوییم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد قرارگیری این واکسن در سبد درمان کشور باشیم.

علیدادی سلیمانی با تشکر از زحمات، تلاش و مجاهدت های کادر پزشکی و درمانی کشور و به ویژه استان کرمان تصریح کرد: این عزیزان همه تلاش خود را به کار گرفتند تا تلفات بیماری را کاهش داده و به مردم کمک کنند که این تلاش ها حتی به قیمت از دست دادن جان برخی از آنها تمام شد که به خانواده این عزیزان تسلیت می گوییم.

امام جمعه کرمان بیان کرد: اما کار تمام نشده و به ویژه در ایام نوروز اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم، ممکن است دچار مشکلات جدی بشویم و درخواست داریم همه رسانه ها و تریبون داران در عرصه های مختلف هشدارهای لازم را به مردم داده و با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند تا از ایام عید نیز به خوبی عبور کنیم و روند مهار بیماری را ادامه داده و تلفات را به صفر برسانیم.

وی در ادامه افزود: سال ۱۴۰۰ یکی از سال های سرنوشت ساز کشور است و رخداد بزرگی که چهار سال سرنوشت کشور را رقم می زند، اتفاق می افتد.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: باید در انتخابات دو امر مهم را در دستور کار قرار بدهیم، نخست اینکه باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات داشته و مردم هرچه بیشتر پای صندوق های رای بیایند، دولت آینده را قوی تر کرده و پشتوانه دولت آینده هستند.

وی اظهار کرد: دولت آینده باید در شرایط سختی کشور را در دست بگیرد؛ شرایطی که تحریم های ظالمانه وجود دارد و دشمنی ها پیچیده تر و نقشه های مختلف علیه مردم کشیده می شود و کار سخت است و باید دولت آینده کار جهادی را در دستور کار خود قرار بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: باید تلاش کنیم انتخاب اصلح را انجام بدهیم و هرچه فرد صلایت بیشتری داشته باشد، نتیجه و فایده آن برای کشور بیشتر خواهد بود و باید صاحب نظران در فضایی کاملا آرام و به دور از جنجال ها و درگیری هایی که به ضرر امنیت و اخلاق کشور است، تلاش کنند کسی که از همه اصلح است، به مردم معرفی شود و انتخابات حساس و مهمی پیش رو داریم.

وی در پایان با تشکر از خدمات مدیران حوزه های مختلف در استان کرمان گفت: باید خدمت رسانی به مردم تا آخرین روز دولت همچنان پرانرژی و به صورت جدی ادامه یابد و مدیریت ارشد استان کرمان هر روز با تلاش و جدیت کارها را دنبال می کند که امیدواریم این روحیه در همه مدیران تا پایان دولت وجود داشته باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)