کد خبر: ۴۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهرداری کرمان در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، وظایفی برعهده دارد که اعتبارات دیده‌شده برای اجرای این‌دسته از پروژه‌ها نیز، کافی نیست؛ بنابراین، قرار بود از منابع دولتی اعتباراتی به شهرداری کرمان اختصاص پیدا کند که هنوز محقق نشده است.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهرداری کرمان در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، وظایفی برعهده دارد که اعتبارات دیده‌شده برای اجرای این‌دسته از پروژه‌ها نیز، کافی نیست؛ بنابراین، قرار بود از منابع دولتی اعتباراتی به شهرداری کرمان اختصاص پیدا کند که هنوز محقق نشده است.
به گزارش کرمان‌آنلاین، محمد فرشاد در این آیین که با حضور استاندار کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران استانی و شهری کرمان برگزار شد، ضمن تبریک عید مبعث گفت: از تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان که در اجرای پروژه‌های شهری، با شهرداری کرمان هماهنگی لازم را داشته‌اند نیز، تشکر می‌کنم.
وی با اشاره به تلاش استانداران و اعضای سابق شورای اسلامی شهر کرمان به‌واسطه انجام اقدامات مقدماتی درجهت شروع پروژه‌ها، گفت: به‌طور قطع هماهنگی‌های تحسین‌برانگیز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در موفقیت اجرای پروژه‌ها تأثیرگذار بوده است.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: در ابتدای دورۀ پنجم شورای شهر با پروژه‌های نیمه‌تمام روبه‌رو بودیم که در مجموع تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، اما خوشبختانه در این دوره، شاهد پیشرفت ۸۰ درصدیِ پروژه‌های عمرانی هستیم.
فرشاد، از شروع تقاطع غیرهم‌سطح «شهدای خلبان» در در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: در بودجۀ سال ۱۴۰۰ شهرداری، برای پروژه تقاطع غیرهم‌سطح «شهدای خلبان» و بلوار ۱۶ کیلومتری «سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی» و تملک املاک مسیری در مجاور پروژه‌های اجرا شده، اعتبار لازم دیده شده و به شهرداری تکلیف شده که این اقدامات ادامه پیدا کند.
وی افزود: تکمیل برخی از پروژه‌ها به‌خصوص «پارک گردشگری»، پیاده‌راه «سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی» و تکمیل «آرامستان جدید»، به اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: شهرداری کرمان در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، وظایفی برعهده دارد که اعتبارات دیده‌شده برای اجرای این‌دسته از پروژه‌ها نیز، کافی نیست؛ بنابراین، قرار بود از منابع دولتی اعتباراتی به شهرداری کرمان اختصاص پیدا کند که هنوز محقق نشده است.
فرشاد بیان کرد: ازسوی اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در دورۀ پنجم و مردم شهر کرمان، از مدیران دولتی تقاضا دارم در شهر سردار دل‌ها، پروژه‌هایی که به این شهید والامقام منتسب است و همچنین برای تکمیل آرمستان جدید و اجرای تقاطع «شهدای خلبان»، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات کشوری اختصاص و به شهرداری پرداخت شود.
وی با بیان اینکه سال‌ها از طریق معادن، صنعت و کشاورزی استان، منابعی به خزانه دولت واریز شده است، افزود: از مسئولان و دست‌اندر کاران استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، تقاضا دارم با هماهنگیِ دولت، مبلغ مورد نظر از منابع ملی به شهر کرمان اختصاص پیدا کند تا اجرای پروژه‌های شهری با تأخیر و معطلی مواجه نشوند.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان همچنین با بیان اینکه اجرای تقاطع غیرهم‌سطح «سربازان گمنام امام زمان» (عج) در کنار دانشکده فنی و مهندسی، در رفت‌وآمد دانشجویان و اساتید به دانشکده اختلالی ایجاد نمی‌کند، از شروع عملیات عمرانی تقاطع غیرهم‌سطح در سه‌راهی «شرف‌آباد»، در راستای تکمیل رینگ شهر کرمان خبر داد.
فرشاد ضمن تشکر از همکاری و همدلی دست‌اندرکاران اجرای پروژه، ابزار امیدورای کرد در آینده با تلاش و همراهی مردم و مسئولان، کرمانی زیبا داشته باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان غیرحضوری شد

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)