کد خبر: ۴۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
شهردار کرمان با اشاره به تقاطع غیرهم‌سطح «سربازان گمنام امام زمان»(عج) گفت: این پروژه از 10 ماه پیش شروع شد و طی این مدت، ۸۰ درصد کار آن به پایان رسید و تکمیل شد.

شهردار کرمان خبر داد: کلنگ‌زنی سه تقاطع غیرهم‌سطح در سال آینده/ در این دوره شهرداری کرمان، بالغ بر 1200 میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح شده است

شهردار کرمان با اشاره به تقاطع غیرهم‌سطح «سربازان گمنام امام زمان»(عج) گفت: این پروژه از 10 ماه پیش شروع شد و طی این مدت، ۸۰ درصد کار آن به پایان رسید و تکمیل شد.
به گزارش گفتارنو به نقل از روابط عمومی شهرداری، شهردار کرمان در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح «سربازان گمنام امام زمان عج ضمن تبریک عید مبعث، با بیان اینکه از همۀ کسبه و مردمی که در اطراف این پروژه زندگی می‌کنند، به‌دلیل طولانی‌شدن اجرای پروژه، عذرخواهی می‌کنم، گفت: خوشبختانه با حمایت شورای اسلامی شهر کرمان توانستیم در مدت ۹ ماه هر هفته و بی‌وقفه یک پروژه را در خور شأن مردم کرمان، افتتاح کنیم.
سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به اینکه تقاطع غیرهم‌سطح «سربازان گمنام امام زمان»(عج) به‌عنوان هشتمین پروژۀ بزرگ شهری، با اعتبار حدود 90 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در این دورۀ شهرداری کرمان، بالغ بر 1200 میلیارد تومان پروژۀ عمرانی افتتاح شده است.
وی افزود: از مجموع پروژه‌های افتتاح‌شده در این دوره، حداقل ۶۰ پارک، پیاده‌را و بوستان به بهره‌برداری رسیده و ۲۰ پارک و بوستان محلی دیگر نیز، تا پایان این دورۀ مدیریت شهری افتتاح خواهد شد.
شهردار کرمان بیان کرد: از ابتدای فروردین سال آینده، ساختِ سه تا چهار تقاطع غیرهم‌سطح دیگر نیز در شهر کرمان شروع خواهد شد.
عالم‌زاده با تأکید بر اینکه هشت پروژۀ بزرگ شهری، ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دربر داشته است، گفت: تملک املاک مسیری بعضی از این پروژه‌ها، بار مالی بیشتری نسبت به هزینه‌های عمرانی دارد.
وی با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری، سعی شده با نگاهی مهندسی به توسعۀ متوازن شهر در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و و رزشی توجه شود، گفت: در پویش «افتتاح» شهرداری کرمان، پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، خدماتی، اجتماعی و ورزشی با اولویت مناطق کم‌برخوردار، در تمام مناطق پنج‌گانه شهرداری به بهره‌برداری رسیده است.
شهردار کرمان به تقاطع غیرهم‌سطح «سربازان گمنام امام زمان»(عج) اشاره کرد و گفت: این پروژه از 10 ماه پیش شروع شد و طی این مدت، ۸۰ درصد کار آن به پایان رسید و تکمیل شد.
عالم‌زاده افزود: این پروژه در ابتدای این دورۀ مدیریت شهری، تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با هماهنگیِ گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه خاتم، عملیات عمرانی آن با برنامه‌ریزی شروع شد.
وی ادامه داد: این تقاطع غیرهم‌سطح، به پاس زحمات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در ایجاد امنیت استان، به نام «سربازان گمنام امام زمان»(عج) نام‌گذاری شده است.
شهردار کرمان بیان کرد: نام‌گذاری این پروژه به نام «سربازان گمنام امام زمان»(عج)، حداقل کاری است که می‌توانست برای مجموعه نیروهای مخلص و حافظ امنیت و صیانت از این مرزو بوم، انجام می‌شود.
عالم‌زاده، افتتاح این تقاطع غیرهم‌سطح را عیدی شهرداری به مردم دانست و از تمام کسانی که در اجرای پروژه‌های شهری در کنار شهرداری کرمان بوده و هستند، تشکر کرد.
وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های شهری محقق نمی‌شود؛ مگر با هماهنگی درون‌دستگاهی و برون‌دستگاهی، از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، برای رفع معارض‌ها و همکاری شرکت‌های خدمت‌رسان در جابه‌جایی تأسیسات شهری تشکر کرد.
شهردار کرمان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های ترافیکی نیازمند همراهی پلیس در جهت ایجاد نظم و انظباط است، از همکاری فرماندهی پلیس راهور و پلیس شهرستان کرمان تشکر کرد و افزود: خوشبختانه با همدلی، همراهی و هماهنگی کامل درون‌دستگاهی و برون‌دستگاهی، این پروژه در مدت‌زمان بسیار خوبی به سرانجام رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پربازدید ها

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)