کد خبر: ۴۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: سیاست امروز ما برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی نامزد هماهنگ و هم‌نظر با ولایت و دلسوز مردم است و برای انتخابات شوراها هم حرکت به سمت شکل‌گیری شورای خوب برای گام دوم انقلاب است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: سیاست امروز ما برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی نامزد هماهنگ و هم‌نظر با ولایت و دلسوز مردم است و برای انتخابات شوراها هم حرکت به سمت شکل‌گیری شورای خوب برای گام دوم انقلاب است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان روز دوشنبه در اجلاس سراسری حزب موتلفه اسلامی که با حضور دبیران استان‌ها و شهرستان‌ها و اعضای شورای استان‌ها و شهرستان‌ها به صورت مجازی برگزار شد، به بیان استراتژی و سیاست ابلاغی موتلفه در قالب شورای وحدت پرداخت و اظهار کرد: طرح اقدام استانی در هفت ماه گذشته با ائتلاف همه نیروها و رهبری معنوی روحانیت از سوی شورای وحدت انجام می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به عملکرد مؤتلفه در شورای وحدت درب انتخابات شوراهای شهر و روستا خاطرنشان کرد: در بخش شورای وحدت با جامعه روحانیت مبارز مشغول فعالیت هستیم و تاکنون در ۲۵ استان نماینده مرتبط با روحانیت معرفی‌ شده است. مقرر شد به فهرست اصلح به‌صورت ائتلافی و مستقل استانی برسیم و امیدواریم این رویداد رخ بدهد و نتیجه آن در فهرست مطلوب خود را نشان دهد.

بادامچیان ضمن اظهار امیدواری درخصوص آماده شدن فهرست نامزدهای شورای شهر و روستا در زمان ثبت‌نام و قدردانی از معاونت‌های مربوطه افزود: مؤتلفه اسلامی در این دوره بیش از هر دوره دیگر فعالانه وارد عرصه شده است.

دبیرکل موتلفه اسلامی همچنین تاکید کرد: پایتخت مداخله‌ای در امور انتخابات شوراهای شهر سایر استان‌ها ندارد.

آیت الله رییسی بیشترین توجه را به خود اختصاص داده است
بادامچیان با اشاره به نظرسنجی‌های مختلف درخصوص شخصیت‌های ریاست جمهوری ادامه داد: وضعیت موجود روشن است، آیت‌الله رییسی مطابق نظرسنجی‌ها بیشترین توجه را به خود اختصاص داده و هنوز ایشان اعلام حضور نکرده است، مؤتلفه در صورت حضور ایشان تصمیم خواهد گرفت و تصمیم نهایی بر اساس نظر شورای مرکزی مبتنی است.

وی سیاست کلی مؤتلفه و شورای وحدت را احترام به تمام نامزدها برشمرد و گفت: تخریب و برخورد با رقبا و شخصیت‌ها را قبول نداشته و منفی می‌دانیم و به سمت نامزدی گرایش خواهیم داشت که با پشتوانه قوی بتواند مشکلات را حل کرده و در عین‌حال ساده‌زیست و پاک دست باشد.

عضو شورای عالی وحدت تصریح کرد: با عدم مخالفت شورای وحدت و شورای مرکزی و اعضاء نظر بر این شد که در حزب بعد از چند نظرخواهی به سمت فرد برویم.

بادامچیان به جریان‌شناسی این حزب در انقلاب پرداخت و تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی افراد و جریان‌هایی درصدد حذف مؤتلفه اسلامی و کمرنگ کردن آن برآمدند و حتی در همین روزها برخی از مجموعه‌های اصولگرا مواضعی که اتفاقاً با مواضع آنها همسو است سانسور می‌کنند.

افرادی بدون سابقه فعالیت سیاسی و به صرف فعالیت نظامی مورد توجه قرار می‌گیرند
وی افزود: افرادی بدون سابقه فعالیت سیاسی به‌صرف فعالیت نظامی و یا فعالیت تبلیغاتی موردتوجه قرار می‌گیرند اما نسبت به موتلفه برخی از دوستان مدعی می‌شوند که نامزدهای حزب ما توانمند نیستند این در حالی است که پرسابقه‌ترین چهره‌های سیاسی در مؤتلفه با قیدهای رجل سیاسی و مذهبی وجود دارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: بحث حکمرانی خوب و حکومت توسط ما تدوین‌شده و اندیشه و فعالیت حزب در این حوزه می‌تواند راهگشا باشد.

بادامچیان تصریح کرد: مؤتلفه نیروی عظیم امانت امام است و تشکیلات منسجمی است که در حوزه‌های مختلف گسترده شده است و به همین علت ما می‌خواهیم در این دوره بنا به مصوبه شورای مرکزی نامزد داشته باشیم و فردی را معرفی خواهیم کرد که توانمندی اداره دوره دوم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم را مطابق با آهنگ ولایت‌فقیه داشته باشد.

وی زاویه‌دار شدن افراد مختلف در دوره خدمت خود با خط رهبری را دفعی ندانست و گفت: این فاصله یک‌باره صورت نگرفت، بلکه از قبل وجود داشته و خود را در دوره خدمت نشان داد. اما در مؤتلفه هرگز فاصله وجود نداشته است و همواره آنچه ولایت خواسته‌اند محقق شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: سیاست امروز ما برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی نامزد هماهنگ و هم‌نظر با ولایت و دلسوز مردم است و برای انتخابات شوراها هم حرکت به سمت شکل‌گیری شورای خوب برای گام دوم انقلاب است.

براساس این گزارش، در این اجلاس که به میزبانی و مدیریت معاونت سازماندهی و آموزش برگزار شد، قریب به ۴۵۰ نفر از اعضای شورای مرکزی، شورای معاونین و دبیران استان و شهرستان و معاونین دفاتر در سراسر کشور بصورت مجازی در آن حضور داشتند.

بررسی و تحلیل اخبار داخلی و رویدادهای منطقه و نیز سیاست خارجی جمهوری اسلامی و آخرین تحولات انتخابات ۱۴۰۰ از مهمترین رویدادهای این اجلاس بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)