کد خبر: ۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه باید معنای دین را درست فهمید، اظهار کرد: امروز هرگونه اختلافی از سم مهلک تر است و ما با برادران سنی هیچ مشکلی نداریم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه باید معنای دین را درست فهمید، اظهار کرد: امروز هرگونه اختلافی از سم مهلک تر است و ما با برادران سنی هیچ مشکلی نداریم.
 
به گزارش ایسنا منطقه کویر، آیت الله"سیدیحیی جعفری" صبح امروز دوشنبه 22 دیماه در همایش استانی مسوولان ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی به طور ناگهانی به وجود نیامد، بلکه مردم ایران، بزرگان و علمای ما سال ها زحمت کشیدند، بسیاری افراد در این راه زجر کشیده و برخی جان خود را از دست دادند.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی زمانی پیروز شد که مردم بصیرت پیدا کردند و این بصیرت مرهون تلاش های ملت ایران و به ویژه روحانیت بود.
 
آیت الله جعفری در ادامه تصریح کرد: در راه پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم و کشتارهای بی رحمانه، شکنجه های زندان روحانیت و ... را فراموش نکرده ایم.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به تلاش امام راحل(ره) و یاران ایشان به ویژه مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان اوایل انقلاب شخصیت های ارزشمندی را از ما گرفتند و گروهی جنایتکارتر و خطرناک تر از منافقین نیست.
 
وی با اشاره به رخدادهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: استعمارگران بی وفا هستند و علی رغم حمایت ها از شاه ایران، زمانی که او از ایران فرار کرد، کسی به او پناه نداد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: استعمارگران غربی از ابتدا دشمن اسلام و مسلمین بوده، هستند و خواهند بود. اگر جاهایی دشمنی نکرده اند، نتوانسته اند و آنها از ما راضی نمی شوند تا دست از دینمان برداریم.
 
امام جمعه کرمان اظهار کرد: اگر دشمنان به ما لبخند زدند، نباید فریب بخوریم. ما امروز قدرتمند هستیم و لطف خداند است که علی رغم اینکه هیچ کشوری با ما همکاری نکرد، از جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمدیم.
 
وی افزود: 36 سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و استکبار دست از دشمنی با ما برنداشته اما ما کشوری قدرتمند با نیروهای توانا داریم.
 
آیت الله جعفری تصریح کرد: آنچه که موجب تداوم انقلاب اسلامی شد بصیرت و درک درست بود و در ادامه همین مسئله باید مورد توجه همه باشد. اگر بصیرت نباشد، شکست می خوریم.
 
وی بیان کرد: ملت ایران امروز از نعمت بزرگ بصیرت برخوردار است و بحمدلله رهبری دانشمند داریم و به جرات سوگند یاد میکنیم از نظر جامعیت کسی مانند رهبر انقلاب وجود ندارد و حضرت آیت الله خامنه ای رهبری جامع، با تقوا، بصیر، شجاع و فصیح هستند.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: یکی از کشورهای خلیج فارس پیشنهاد داده که علیه ایران با رژیم صهیونیستی متحد شوند و این جای تاسف بیشتری دارد.
 
وی خطاب به این افراد افزود: این توهم است؛ ایران برای شما خطر نیست، ایران خطر را از شما دور می کند، در واقع اسرائیل خطر است که دشمن بشریت و اسلام می باشد.
 
آیت الله جعفری تصریح کرد: اسرائیل با کمک امریکا و کشورهای غربی صدها هزار انسان بی گناه را در قدس شریف به شهادت رسانده و خطر صهیونیسم و گروه هایی هستند که اسلام را درست نفهمیده و به نام دین فعالیت می کنند امروز متوجه اسلام و مسلمانان است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید معنای دین را درست فهمید، اظهار کرد: امروز هرگونه اختلافی از سم مهلک تر است و ما با برادران سنی هیچ مشکلی نداریم.
 
جعفری ادامه داد: کج فهمی بلایی است که از صدر اسلام تاکنون بوده و خواهد بود و بزرگ ترین ضربه را به دلیل جهالت این گروه ها به مکتب وارد کرده اند مانند خوارج، داعش و ...
 
امام جمعه کرمان در ادامه بیان کرد: انتقاد حق همه ملت ایران و رمز تکامل و پیشرفت است، اما باید وحدت را در همه شرایط حفظ کنیم. با سلاح وحدت و خِرد تاکنون توانسته ایم به طور نسبی به اهدافمان برسیم و به استکبار جهانی نه بگوییم و هیچ واهمه ای از آنها نداشته باشیم.
 
وی افزود: باید در مراسم دهه فجر مردم را بصیرت ببخشیم، همان اندازه که کفار به ما خسارت وارد می کنند، به همان اندازه خسارت از ناحیه افراد نفهم و بی بصیرت که مسائل را درست تحلیل نمی کنند، می بینیم.
 
آیت الله جعفری با بیان اینکه پرچم انقلاب اسلامی به دست امام زمان(عج) سپرده خواهد شد، تصریح کرد: در فتنه 88 اسرائیل و امریکا و غربی ها از فتنه حمایت و برای سقوط نظام روزشماری می کردند اما موفق نشدند.
 
امام جمعه کرمان تاکید کرد: دوستی می گفت اگر امام راحل بود، می فرمود افراد به وجود آورنده اعدام شوند اما بنده می گویم اگر امام(ره) بود این افراد جرات نمی کردند فتنه را به وجود بیاورند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: روحانیت نقش بی بدیلی در همه دوره ها داشته و این قشر نیز وظیفه دارد بصیرت خود را بالا ببرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)