کد خبر: ۴۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مجاهدت مومنانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت ستودنی است.
 

استاندار کرمان در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد: مجاهدت مومنانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت ستودنی است.
علی زینی وند در پیام خود آورده است: دفاع از حقوق مستضعفان و اجرای عدالت در اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جایگاه ویژه ای دارد. 
وی اضافه کرد: سالروز میلاد مسعود و خجسته یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج)، که ظهورش را به انتظار نشسته ایم تا زمین از رایحه محمدی او از صلح و عدالت لبریز گردد به نام “سربازان گمنام امام زمان(عج)” نام گذاری شده است، عنوانی که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
زینی وند گفت: وزارت اطلاعات، جایگاه کلیدی، راهبردی و حیاتی در حفاظت و صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی دارد و زنده نگهداشتن مجاهدت های خالصانه نیروهای آگاه، هوشیار و سلحشور آن که بی نام و نشان و گمنام در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه فعالیت می کنند وظیفه همگانی و قدرشناسی از نقش سترگ آنها است.
وی افزود: دلاورانی که مسلما امنیت و آرامش کشور مدیون تلاش های مدبرانه و به خطر افتادن امنیت آنها بوده و لازمه تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" حضور هوشمندانه و مقتدرانه آنها در تامین امنیت در ابعاد مختلف است و مجاهدت مومنانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت ستودنی است.
استاندار کرمان گفت: فرخنده سالروز ولادت باسعادت امام عصر، مهدی موعود(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را به محضر مقام معظم رهبری، مردم ایران اسلامی به خصوص مردم نجیب استان کرمان و جان برکفان و غیورمردان وزارت اطلاعات، به ویژه همکاران اداره کل اطلاعات در استان پهناور کرمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم، یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی داشته و از درگاه پروردگار عدالت گستر، تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) و سرفرازی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسالت دارم.

 

وزارت اطلاعات در تصمیم گیری های امنیتی و مدیریتی نقش مهمی ایفا می کند
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: وزارت اطلاعات ماموریت های ذاتی متفاوتی دارد که در 42 سال پس از پیروزی انقلاب به وظایف و ماموریت های خود به خوبی عمل کرده است.

«یدالله موحد» در پیامی با تبریک سالروز ولادت صاحب الزمان و گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: این غیورمردان باشجاعت با دلاوری و ایثارگری خود سهم عمده ای در تامین امنیت پایدار را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات در حوزه های مختلف وظایف سنگینی را بر عهده دارد، عنوان کرد: مقابله و خنثی سازی جرایم سازمان یافته واقدامات معاندینی که با برنامه ریزی و توطئه سعی دارند به مبانی امنیتی کشور در حوزه ملی و فراملی صدمه بزنند، از جمله توفیقات چشمگیر و ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان به نقش وزارت اطلاعات در حفاظت و صیانت از اموال عمومی و مقابله با مفاسد اقتصادی نیز اشاره و بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای ضربه زدن به باندها و شبکه های منطقه ای و بین المللی قاچاق مواد مخدر به ویژه در استان کرمان دستاوردهای قابل توجه و تحسین برانگیزی داشته اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، موحد با اشاره به این مطلب که یکی دیگر از وظایف وزارت اطلاعات مقابله با جریانات تفرقه افکنانه بین مذاهب، اقوام و قبائل است، افزود: یکی از اهداف دشمنان این است که با تفرقه افکنی بین فِرَق، ادیان، مذاهب و قومیت ها، نظم و امنیت عمومی کشور را به مخاطره بیاندازند که وزارت اطلاعات در این زمینه نیز مقابله جدی و اثرگذاری داشته است.

وی تصریح کرد: به رغم تنوع مذهبی، قومی و قبیله ای در کشور، در پرتوی هوشیاری و اقدامات مناسب و به موقع نیروهای اطلاعاتی و امنیتی که اجازه نداده اند ترفندهای اختلاف برانگیز دشمنان موثر واقع گردد، زندگی اجتماعی ملت بزرگ ایران با آرامش و درستی و بر مبنای انسجام ملی استمرار دارد.

موحد به نقش وزارت اطلاعات در حوزه مهم اتخاذ تصمیمات اثرگذار نیز اشاره و بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با پشتوانه مردمی خود، اخبار و اطلاعات مهم را جمع آوری و تحلیل کرده و برای اتخاذ تصمیمات مهم ارائه می دهند که کمک شایان توجهی به مسئولان در اتخاذ تصمیمات حیاتی کرده و از این رو نقش وزارت اطلاعات در تصمیم گیری های امنیتی و مدیریتی نقش بسیار حساسی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)