کد خبر: ۴۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل ارشاد کرمان:
مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: انتخابات در کشور ما در سالهای بعد از انقلاب جایگاه ویژه ای در تصمیم گیری در نظام سیاسی کشور داشته است و در برهه های مختلف و حساس شاهد مشارکت گسترده مردم در تعیین سرنوشت کشور و جامعه بوده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نخبگان فرهنگی، علمی و هنری جامعه همواره الگو هستند و می‌توانند مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ ترغیب کنند.

به گزارش ایرنا؛ محمد رضا علیزاده روز دوشنبه افزود: رفتار جامعه نخبگانی ما الگوی جامعه ایرانی و اسلامی است و مردم به آن تاسی می کنند و حضور شخصیت های شاخص فرهنگی و هنری باعث می شود تا مردم با شور و اقبال بیشتری در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی تصریح کرد: جامعه فرهنگی و هنری همیشه حضور پر رنگی در تمام عرصه ها و رویدادهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره داشتند و قطعا در انتخابات  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز حضور پرشوری دارند.

مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: انتخابات در کشور ما در سالهای بعد از انقلاب جایگاه ویژه ای در تصمیم گیری در نظام سیاسی کشور داشته است و در برهه های مختلف و حساس شاهد مشارکت گسترده مردم در تعیین سرنوشت کشور و جامعه بوده ایم.

وی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی حتی نسبت به بسیاری از کشورهایی که ادعای دموکراتیک بودن دارند، تعداد انتخابات بیشتری برگزار کرده ایم و مردم در همه عرصه های مختلف ملی بویژه در انتخابات ها حضور پر رنگی داشته‌اند.

علیزاده با بیان اینکه شاید مردم نقدهایی به عملکرد مدیران و مسئولان جامعه و گلایه هایی نسبت به مشکلات معیشتی و اقتصادی  داشته باشند تصریح کرد: اما مردم همیشه در خصوص اصول اساسی نظام و جایی که پای حیثیت و آبروی نظام درمیان است همه متحد در کنار هم قرار دارند.

وی ادامه داد: شاهد هستیم که در بدترین شرایط اقتصادی مردم حضور فعالی در عرصه های اجتماعی مانند راهپیمایی ها دارند و آنچه دشمنان ما را در شرایط فعلی جنگ اقتصادی و تحریم ها مایوس می کند، حضور و مشارکت مردم در انتخابات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکید کرد: هر جا دشمنان ورود کرده و مردم احساس کرده اند که این دشمنان و ایادی آنها قصد ضربه زدن به نظام دارند، مشارکت خوب و فعال و پرشوری در میدان های مختلف داشته و باعث یاس و نا امیدی آنها شدند.

وی گفت: تحلیل و بررسی حضور همه اقشار جامعه در انتخابات های مختلف در ۴۲ سال گذشته نظام جمهوری اسلامی نشان می دهد که مردم همیشه درست تشخیص دادند و در جهت ایرانی آبادتر و مستقل تر گام برداشته اند.

علیزاده بیان کرد: هر چند انتخاب فرد اصلح مهم است اما مشارکت مردمی در درجه مهمتری قرار دارد و کسانی که همیشه قصد خسارت به کشور و انقلاب ما دارند بر روی انتخابات و عرصه های اجتماعی تحلیل می کنند تا نقشه ها و رفتار خودشان را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ باعث غلبه بر چالش های پیش رو می شود تصریح کرد:  امید داریم با حضور مردم در انتخابات آینده شاهد مشارکت بالا باشیم تا نقشه های دشمنان مثل همیشه با شکست روبرو شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)