کد خبر: ۴۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
بابایی تصریح کرد: براساس زمان‌بندی انتخابات صورتجلسه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان برای بررسی و اعلام نظر به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی ارجاع داده شد.
رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان بیان کرد: از مجموع 429 داوطلب عضویت در 13 شورای اسلامی شهری شهرستان کرمان تا امروز 20 نفر با حضور در فرمانداری انصراف خود را از حضور در رقابت‌ انتخابات شورای اسلامی اعلام کرده‌اند و از 409 نفر باقیمانده صلاحیت 28 نفرشان در هیأت اجرایی شهرستان کرمان تأئید نشده است.
علی بابایی امروز 23 فروردین ماه در جمع خبرنگاران گفت: پس‌ از 29 روز بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهری در هیئت اجرایی، روز گذشته اطلاعات مربوط به 409 داوطلب شوراهای اسلامی شهری شهرستان کرمان به هیئت نظارت بر انتخابات شوراها ارسال شد تا روند احراز صلاحیت ایشان ادامه پیدا کند.
وی بیان کرد: از مجموع 429 داوطلب عضویت در 13 شورای اسلامی شهری شهرستان کرمان تا امروز 20 نفر با حضور در فرمانداری انصراف خود را از حضور در رقابت‌ انتخابات شورای اسلامی اعلام کرده‌اند و از 409 نفر باقیمانده صلاحیت 28 نفرشان در هیئت اجرایی شهرستان کرمان تأئید نشده است.
بابایی تصریح کرد: براساس زمان‌بندی انتخابات صورتجلسه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان برای بررسی و اعلام نظر به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی ارجاع داده شد.
وی گفت: هیئت‌های نظارت دوهفته فرصت دارند صلاحیت داوطلبان را بررسی و نتایج را به هیأت اجرایی فرمانداری و بخشداری‌ها اعلام کنند.
فرماندار کرمان افزود: نتیجه بررسی صلاحیت‌ها روز هشتم اردیبهشت ماه به داوطلبان اعلام خواهد شد و پس‌از آن هر داوطلبی که به نتیجه احراز صلاحیت خود معترض باشد می‌تواند اعتراض خود را برای رسیدگی به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تحویل نماید.
وی در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی روستایی نیز گفت: روز گذشته آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستایی بود که در شش بخش شهرستان کرمان مجموعاً 1241 نفر ثبت‌نام کردند.
بابایی افزود: 152 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان کرمان شرایط داشتن شورای اسلامی روستایی را دارند و در مجموع 486 نفر با رأی مردم عضو شوراهای اسلامی روستایی خواهد شد .
فرماندار کرمان خاطرنشان کرد: شورای اسلامی روستاهای بیش از 1500 نفر جمعیت، پنج نفر و روستاهای با جمعیت کمتر، سه نفر عضو اصلی خواهند داشت که در شهرستان کرمان 15 روستا جمعیتی بالای 1500 نفر جمعیت دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)