کد خبر: ۴۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان جزئیات جان باختن ۶ نفر از کارکنان این شرکت در شامگاه دوشنبه بر اثر سیل در منطقه گلباف را تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان جزئیات جان باختن ۶ نفر از کارکنان این شرکت در شامگاه دوشنبه بر اثر سیل در منطقه گلباف را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا، محمد سلیمانی ساردو روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی بارندگی های روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در شمال استان کرمان و قطع برق، همکاران اتفاقات و بهره برداری اداره برق گلباف ساعت ۳.۵ عصر به منطقه اعزام و در حال رفع نقص و اصلاح شبکه برق بودند و علیرغم مساعدبودن هوا، متاسفانه به دلیل بارش شدید تگرک در ارتفاعات که کل بیابان سفید پوش می‌شود بلافاصله بارش آغاز شده و حجم آب را چندین برابر می‌کند.

وی بیان کرد: با افزایش یک باره حجم آب درمنطقه و وقوع سیلاب همکاران اداره برق گلباف گرفتار سیل شده و متاسفانه علیرغم تلاش گروه های امدادو نجات برای یافتن همکاران صبح امروز اجساد ۶ نفر از همکاران اتفاقات و بهره برداری گلباف توسط گروه های امداد ونجات هلال احمر پیدا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تاکید کرد: به دلیل بسته بودن مسیر عملیات تجسس با اعزام بالگرد هلال احمر به منطقه و همکاری نیروهای هلال احمر و همچنین تیم‌های امدادی موتورسیکلت و بالگرد اعزام شده بود ضمن آنکه نیروهای سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و بخشداری نیز همکاری داشتند.

وی با تسلیت به خانواده بزرگ صنعت برق و مردم شریف استان کرمان از همکاران این شرکت به عنوان تلاش گران خاموش صنعت برق یادکرد که با حال روزه و لب تشنه در شب قدر و ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) در مسیر خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند.

سلیمانی اظهار داشت: سیلاب روز گذشته به روستاهای نسک و کشیت از توابع بخش گلباف خسارتی وارد نکرده است، اما متاسفانه ۶ نفر نیروی اعزامی اداره برق شهرستان در این حادثه جان خود را از دست دادندو به ۲۰ کیلومتراز شبکه فشار متوسط آسیب جدی وارد آمده است.
تلاش گران صنعت برق مصطفی ابراهیمی، محسن توکلی، مسلم دهقان، علیرضا جعفری، علی توسلی و محمدمیرزاحسینی ۶ نیروی اداره برق شهرستان کرمان بودند که در راه خدمت جان خود را از دست دادند.
نیروهای اتفاقات و بهره برداری اداره برق گلباف شب گذشته در روستای هرمک در حین انجام کار در اثر وقوع بارندگی و طغیان رودخانه مفقود شدند.

پیام تسلیت جهانگیری در پی جانباختن ۶ نفر از کارمندان اداره برق کرمان
در پی جانباختن ۶ نفر از کارمندان اداره برق کرمان، معاون اول رییس جمهوری ضمن ابراز همدردی از وزیر نیرو و استاندار کرمان خواست به وضعیت خانواده‌های مصیبت‌دیده رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، در پیام تسلیت «اسحاق جهانگیری» آمده است: جانباختن تاسف بار ٦ تن از کارکنان اداره برق شهرستان کرمان که در حین خدمت به هموطنان خود در منطقه گلباف گرفتار سیلاب شدند، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

جهانگیری افزود: مصیبت غم انگیز فقدان این تلاش گران عرصه خدمت را به همکاران، بستگان به ویژه خانواده های بزرگوار این عزیزان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای درگذشتگان رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

در پیام معاون اول رییس جمهوری تاکید شده است: لازم است مسئولان ذی‌ربط به خصوص وزیر نیرو و استاندار کرمان در اسرع وقت به وضعیت خانواده‌های مصیبت زده رسیدگی و کمک‌های لازم را در خصوص مراسم ترحیم و تدفین انجام دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم 

جلوی اختلاس را بگیرید / اگر مردم گرفتار فقر شوند، دین از بین خواهد رفت

کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه به طور کامل حذف می‌شوند

جدیدترین قیمت خودرو امروز اول اردیبهشت 1403

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

پربازدید ها

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم 

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)