کد خبر: ۴۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
ارسال به دوستان
ذخیره
حسین جلالی نماینده رفسنجان در جمع حامیان رئیسی در رفسنجان
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: مشکلات امروزه جامعه از انقلاب نیست، از انتخاب بد است و وظیفه امروز ما مشارکت بالای در انتخابات است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: مشکلات امروزه جامعه از انقلاب نیست، از انتخاب بد است و وظیفه امروز ما مشارکت بالای در انتخابات است.
به گزارش گفتارنو به نقل از تسنیم نشست حامیان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه حضرت علی‌اکبر (ع) شهرستان رفسنجان برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسین جلالی در این مراسم با اشاره به اینکه در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار داشت: از سال 76 که حادثه تلخ دوم خرداد رخ داد تاکنون نتوانستیم قطار نظام اسلامی را روی ریل واقعی قرار دهیم.
وی با بیان اینکه 26 سال است که تاوان اتفاقات دوم خرداد را می‌دهیم عنوان کرد: آن روز مسیری ایجاد شد که از دل آن با ناتوانی‌ها، ناکارآمدی‌ها و بی‌تدبیری‌ها مواجه هستیم و از دل آن فتنه‌ها و ترورها ایجاد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از گذشت 43 سال از انقلاب، امروز با لشکری از جوانان بیکاری که دل در گرو نظام دارند، گرانی و خالی شدن جیب مردم و کاهش ارزش پول ملی و چیزی تحت عنوان برجام با آن روبه‌رو هستیم.
وی با اشاره به اینکه سال 92 با این ظن آغاز شد که اگر به جای خدا، سراغ کدخدا برویم همه چیز درست شده و تحریم‌ها برداشته می‌شود و امروز نتیجه مذاکره در دنیا مشخص می‌شود بیان کرد: این ضعف دیپلماسی کشور ما است که وزیر دیپلماسی ما در این شرایط می‌گوید میدان مانع دیپلماسی شده است.
جلالی با بیان اینکه سال 92 تحریم‌های ما 400 قلم بوده است ابراز داشت: امروزه پس از مذاکرات با آمریکا تحریم‌ها به هزار و 600 قلم افزایش پیدا کرده است که تحریکات هسته‌ای و برجامی هستند و تا زمانی که آمریکا خوی گرگ، استکبارگری و جنایتکاری داشته باشد مسئله تغییر نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه ما امسال مانند سال 76 در پیچ تاریخ قرار گرفته‌ایم و باید قطار اصلی نظام اسلامی را روی ریل واقعی خودش قرار دهیم اظهار داشت: شرایط ما در منطقه شرایط بسیار استثنایی است و همین روزها شاهد پیروزی یمن و برداشتن مانع ظهور از مسیر خواهیم بود.
نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با ایجاد ناامیدی و نارضایتی در دل مردم و با سوزاندن ظرفیت‌های نظام اسلامی به جای ظهورسازی، ظهور سوری کرده است افزود: مشکلات امروزه جامعه از انقلاب نیست، از انتخاب بد است و انتخاب امسال ما باید ظهورساز باشد.
وی با اشاره به عملکرد خوب آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه تصریح کرد: کارآمدی، مبارزه با فساد و عدالت طلبی وی از صفات بارز ایشان است، امروزه جمهوری اسلامی به آیت‌الله رئیسی نیاز پیدا کرده و اگر به انتخابات نیاید مردم ایشان را نخواهند بخشید.
نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات انتخابات 1400 را مشارکت مردم خواند و عنوان کرد: وظیفه ما مشارکت بالا در انتخابات است و مردم باید به اوضاع امیدوار شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)