کد خبر: ۴۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان گفت: فرمانداران شرایط لازم برای اخذ آرا در شرایط کرونایی را فراهم کنند تا مردم با خیال راحت رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

استاندار کرمان: شرایط لازم برای اخذ آرا در شرایط کرونایی فراهم شود

استاندار کرمان گفت: فرمانداران شرایط لازم برای اخذ آرا در شرایط کرونایی را فراهم کنند تا مردم با خیال راحت رای خود را به صندوق‌ها بیندازند. 

تسنیم: علی زینی‌وند ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نماز عید فطر و مراسم شب‌های قدر به‌دلیل رعایت مسائل بهداشتی و با تبریک روز روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه استان دارند که جای قدردانی دارد و باید تجارب ایجاد شده در این حوزه مستندسازی و در اختیار سایرین قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال در شرایط کرونایی برگزار می‌شود گفت: تمهیدات لازم برای اخذ آرا اندیشیده شده و نقش روابط عمومی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات بسیار موثر است.

استاندار کرمان با بیان اینکه در حال حاضر بیماری کرونا در استان کنترل شده اما وضعیت موجود شکننده است افزود: ویروس کرونا قابل پیش‌بینی نیست و همچنان باید از برگزاری اجتماعات جلوگیری کرده و اعمال محدودیت‌های کرونایی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه حساسیت برگزاری امتحانات مدارس باید شفاف‌سازی شود و والدین بدانند که جای نگرانی از این بابت نیست گفت: این اطمینان را به خانواده‌ها میدهیم که این امتحانات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و اگر تخلفی در حوزه برگزاری امتحانات ببینیم برخورد خواهد شد. 

زینی‌وند با بیان اینکه اگر فردی دارای تست مثبت کرونا باشد، محل آزمون آن دانش آموز تغییر پیدا خواهد کرد و جای هیچ نگرانی نیست ادامه داد: واکسیناسیون حجم زیادی از مردم در استان کرمان تا پایان پاییز انجام می‌شود و تا ریشه‌کنی بیماری باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دقت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا با اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشتی در استان انجام می‌شود گفت: در حال حاضر واکسیناسیون افراد سالمند در حال انجام است.

استاندار کرمان با بیان اینکه انتخابات را در پیش داریم و فرمانداران شرایط لازم برای اخذ آرا در حوزه‌های انتخابیه را بیندیشند تا مردم با خیال راحت رای خود را به صندوق‌ها بیندازند افزود: آمادگی کامل وجود دارد و نوید یک انتخابات پرشور در استان را می‌دهیم و امیدواریم یک انتخابات خوب در استان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه منع تردد شبانه همچنان وجود دارد و دوربین‌های سطح شهر کرمان برای پایش کامل شهر باید هر چه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرند گفت: فرمانداران در اختصاص بودجه نسبت به پایش شهرها با استفاده از دوربین‌های شهری توجه داشته باشند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)