کد خبر: ۴۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
کارت زرد استاندار به سازمان جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی؛
استاندار کرمان به اهمیت طرح اصلاح فرآیند‌ها و خدمات حضوری و نیمه حضوری و الکترونیک در ارتقای فضای کسب و کار استان پرداخت و از بانک‌ها نیز خواست تا فرآیندی را در این حوزه تعریف کنند.

میز‌های خدمت از حالت نمایشی خارج شوند/لزوم بازدید سرزده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری  از ادارات

گفتارنو/ گروه اقتصاد: نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان در سال ۱۴۰۰ به ریاست استاندار کرمان و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سایر اعضا در محل سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار و نتایج طرح‌های پایش خدمات حضوری، خدمات نیمه حضوری و الکترونیک دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های اصلاح فرآیند‌های سطح استان، بررسی وب سایت‌های واحد‌های استانی و اهداف تعیین شده در سال ۱۴۰۰ ارائه گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، استاندار کرمان در این جلسه بیان داشت: بخش عمده‌ای از موانع توسعه و نارضایتی عمومی و رتبه پایین فضای کسب و کار در فرآیند‌های ناصواب و غیرمطلوب اداری است که در تحقق دولت الکترونیک و اصلاح فرآیند‌ها برطرف می شود.

زینی‌وند خطاب به دستگاه‌های اجرایی به ویژه سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی استان تاکید کرد تا در طرح اصلاح فرآیند‌ها مشارکت جدی داشته و خدمات الکترونیکی و میز خدمت را فعال کنند.

استاندار کرمان به اهمیت طرح اصلاح فرآیند‌ها و خدمات حضوری و نیمه حضوری و الکترونیک در ارتقای فضای کسب و کار استان پرداخت و از بانک‌ها نیز خواست تا فرآیندی را در این حوزه تعریف کنند.

زینی‌وند، کم‌کاری دستگاه‌ها در اصلاح فرآیند‌ها و پایش طرح خدمات حضوری دستگاه‌ها را عامل رتبه پایین استان در فضای کسب و کار دانست و گفت: وقتی جهاد کشاورزی و صمت در این طرح شرکت نکردند، باید هم رتبه سی‌ام فضای کسب و کاری را داشته باشیم.

استاندار کرمان، توجه به میز‌های خدمت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در راستای بهبود فضای کسب و کار را مورد تاکید قرار داد و گفت: کرونا بهترین فرصت برای گسترش دولت الکترونیک و میزان خدمات در این بخش بود.

او صرفه جویی در زمان، تردد، بهداشت، هزینه‌ها و شفافیت در فضای اداری و جلوگیری از فساد اداری را از مزایای دولت الکترونیک برشمرد و ابراز داشت: کارمند محوری، امضای طلائی و رانت اطلاعاتی در فضای الکترونیک از بین خواهد رفت.

زینی‌وند عنوان کرد: میز‌های خدمت از حالت نمایشی باید خارج شده و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بازدید سرزده از ادارات داشته باشند.

استاندار کرمان بروزرسانی وب سایت ادارات و ارائه خدمات و ظرفیت‌های سرمایه گذاری، روند صدور مجوز‌ها و اولویت‌های استانی و دستگاهی را لازم دانست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)