کد خبر: ۴۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار رفسنجان از مردم درخواست کرد نگاه امیدوارانه به انتخابات داشته باشند و گفت: حضور موثر و با مشارکت بالا در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

فرماندار رفسنجان از مردم درخواست کرد نگاه امیدوارانه به انتخابات داشته باشند و گفت: حضور موثر و با مشارکت بالا در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

مجید فصیحی هرندی 9 خردادماه در نشست خبری اظهار کرد: حضور موثر و مشارکت بالای مردم در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: باید از تفرقه پرهیز کنیم و در انتخاب فرد اصلح که بتواند با تیم های قوی در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و ... کشور را اداره کند دقت لازم را داشته باشیم. اگر انتخاب خوب داشته باشیم تأثیر آن برای چندین سال باقی می ماند و مدیریت کردن با برنامه امکان پذیر است، بهترین راه این است که با مردم صادق باشیم.

فصیحی هرندی با بیان اینکه نیاز داریم شور انتخاباتی در جامعه ایجاد شود و بیشتر سعی می کنیم که نقاط قوت گفته شود، تصریح کرد: باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم امیدوارانه به انتخابات نگاه کنند و مردم هم به این انتخابات فقط به یک روز رأی گیری ننگرند بلکه به سرنوشت هشت سال و یک قرن فکر کنند.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شرایط خوبی وجود دارد و در میان هیئت های نظارت و اجرایی از همه طیف های سیاسی حضور دارند.

وی تاکید کرد: باید برای دعوت از مردم تمام تلاش مان را بگذاریم، عده ای بدخواه ایران هستند و از هر بهانه‌ای استفاده می‌کنند، تلاش مضاعف می طلبد که بهانه ای به دست دشمن ندهیم.

فصیحی هرندی هرندی بیان کرد: دولت برای بعد از انتخابات هم کار دارد، دولت‌ جدید شهریور بر سر کار است و نباید بین قبل از انتخابات و بعد از انتخابات تفاوت قائل شویم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اعلام اسامی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در 15 خردادماه، اضافه کرد: کاندیداها دقت کنند که در تبلیغات برنامه‌های خود را ارائه کرده و از ایجاد فضای یاس و ناامیدی دوری کنند و همچنین از نوع جرایم انتخاباتی مطلع شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)