کد خبر: ۴۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون اول رییس جمهوی اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را هم در برنامه ریزی و هم اجرا اعجیب خواند و نوشت: اگر فهم مسائل واقعی کشور و راه حل های به دور از شعار و تبلیغات سیاسی مد نظر باشد باید صدا و سیما امکان پاسخگویی وزراء و اظهارات نخبگان و کارشناسان مطلع را فراهم کند.
جهانگیری: در نخستین مناظره، ۵ نامزد همسو نگفتند مقصر ارجاع پرونده هسته‌ای به شورای امنیت در سال ١٣٨۵ چه تیمی و چه جریانی بود / آن‌ها نگفتند که در این مدت چه جریانی نگذاشت راه‌های خروج کشور از تحریم‌ها به فرجام برسد / اگر راه حل‌های به دور از شعار و تبلیغات سیاسی مد نظر باشد، صدا و سیما باید امکان پاسخگویی را فراهم کند؛ تنها با گروه خود به قاضی رفتن، خود را راضی کردن است
معاون اول رییس جمهوی اولین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری را هم در برنامه ریزی و هم اجرا اعجیب خواند و نوشت: اگر فهم مسائل واقعی کشور و راه حل‌های به دور از شعار و تبلیغات سیاسی مد نظر باشد باید صدا و سیما امکان پاسخگویی وزراء و اظهارات نخبگان و کارشناسان مطلع را فراهم کند.
به گزارش «انتخاب»، اسحاق جهانگیری امروز دوشنبه در رشته توییتی با اشاره به نخستین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نوشت: اولین مناظره نامزدان ریاست جمهوری را دیدم، هم برنامه‌ریزی و هم اجرا عجیب بود. هفت نامزد ریاست جمهوری درباره مسائل اقتصادی کشور مورد پرسش قرار گرفتند بدون آنکه هیچ سوالی درباره تحریم‌های ظالمانه و آثار آن بر اقتصاد و نیز بحران کرونا و پیامد‌های آن بر اشتغال و معیشت مردم مطرح شود.
وی اضافه کرد: هیچ نامزدی به این مسئله نپرداخت و پنج نامزد همسو نیز یک صدا، خرابی همه اوضاع را تنها به این دولت ارجاع دادند. آن‌ها نگفتند مقصر ارجاع پرونده هسته‌ای کشور به شورای امنیت سازمان ملل تحت مدیریت آمریکا در سال ١٣٨٥ چه تیمی و چه جریانی بود و چه هزینه‌های سنگینی بر کشور تحمیل کرد.
معاون اول رییس جمهوری یادآورشد: آن‌ها نگفتند دولت اول روحانی چگونه توانست ایران را از ذیل فصل هفتم شورای امنیت خارج و تحریم‌ها را رفع کند و برجام، ثبات اقتصادی، دستیابی به نرخ تورم تک رقمی و رشد اقتصادی ١٢ درصدی در سال ٩٥ سبب شد تا دولت دوم روحانی با رای ٢٤ میلیونی مردم تشکیل شود.
جهانگیری ادامه داد: آن‌ها نگفتند با خروج ترامپ از برجام در سال ٩٧ و وضع سنگین‌ترین تحریم‌ها و راه اندازی جنگ اقتصادی بی سابقه در طول سه سال اخیر، مردم با چه تنگنا‌های اقتصادی شدیدی مواجه شدند.
وی افزود: آن‌ها نگفتند که در این مدت چه جریانی نگذاشت راه‌های خروج کشور از تحریم‌ها و بازشدن در‌های اقتصاد که نتیجه مستقیم آن کاهش رنج‌ها و نگرانی‌های مردم بود به فرجام برسد. آن‌ها احتمالا باید بدانند که اداره اقتصاد کشور در تحریم و بدون تحریم سیاست‌ها و اولویت‌های متفاوتی دارد.
معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: اگر فهم مسائل واقعی کشور و راه حل‌های به دور از شعار و تبلیغات سیاسی مد نظر باشد باید صدا و سیما امکان پاسخگویی وزراء و اظهارات نخبگان و کارشناسان مطلع را فراهم کند. تنها با گروه خود به قاضی رفتن خود را راضی کردن است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)