کد خبر: ۴۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
ارسال به دوستان
ذخیره
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اقایان می‌گویند به علت جلوگیری از اعتراضات خیابانی آیت الله هاشمی را رد صلاحیت کرده اند، این چه معنا دارد وقتی فردی رای بالایی بین مردم دارد چه دلیلی دارد که مردم اعتراض کنند و به خیابان بیایند
برخی شایستگی مقام‌هایی که به آنها داده می‌شود را ندارند/ وقتی آیت الله هاشمی رای بالایی بین مردم داشت چرا باید مردم به خیابان می‌آمدند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اقایان می‌گویند به علت جلوگیری از اعتراضات خیابانی آیت الله هاشمی را رد صلاحیت کرده اند، این چه معنا دارد وقتی فردی رای بالایی بین مردم دارد چه دلیلی دارد که مردم اعتراض کنند و به خیابان بیایند.
به گزارش برنا، «ناصر قوامی»، در رابطه با صحبت‌های مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات، مبنی بر اینکه در سال ۹۲ می‌دانستیم مرحوم هاشمی ۳۰ میلیون رای خواهد آود، اما او را ردصلاحیت کردیم، گفت: باید به حال مردم گریست که در مقطعی وزیر اطلاعاتی همچون مصلحی را برایشان برگزیده اند. افرادی که به علت رای بالای یک نامزد و محبوبیت اش در بین مردم او را مورد ردصلاحیت قرار می‌دهند. اقایان می‌گویند به علت جلوگیری از اعتراضات خیابانی آیت الله هاشمی را رد صلاحیت کرده اند، این چه معنا دارد وقتی فردی رای بالایی بین مردم دارد چه دلیلی دارد که مردم اعتراض کنند و به خیابان بیایند؛ برخی شایستگی مقام‌هایی که به ان‌ها داده می‌شود را ندارند.
او ادامه داد: این افراد منفعت مردم را نادیده می‌گیرند و به قانون اساسی اعتنایی ندارند. کسی که به قانون اساسی و مردم اعتقاد داشته باشد و طبق گفته حضرت امام، مردم را اصل بداند چنین اظهارات و اقدامی را در پیش نمی‌گیرد. اینگونه اعمال و تفکراتی منجر شده تا مردم اقبالی به انتخابات نداشته باشند و مشارکت به حدود ۳۰ درصد برسد.
قوامی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم در این دوره از انتخابات و ردصلاحیت‌هایی که شاهد آن بودیم، نباید اصلاح طلبان از نامزدی حمایت کنند این را به مصلحت نمی‌دانم و یک خودکشی کامل سیاسی است؛ عقلانی نیست که اصلاح طلبان از کاندیدایی حمایت کنند.
این نماینده اسبق مجلس بیان کرد: من هیچ گونه رقابتی بین این ۷ نامزد نمی‌بینم، قاطبه مردمی که می‌خواهند رای بدهند هیچ یک از این ۷ نفر را رقیب یکدیگر نمی‌بینند. همه این چهار نامزدی که از یک تفکر خاص وارد عرصه انتخابات شدند پوششی هستند تا رئیسی را به ریاست برسانند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)