کد خبر: ۴۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: کرمان جزو آن دسته از شهرستان هایی که در آنها انتخابات 100 درصد الکترونیکی برگزار می شود، نیست بنابراین در سراسر استان کرمان انتخابات مانند روال قبل برگزار می شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان از رقابت 17 هزار و 891 نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر روستای استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر عباس تقی زاده بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در روز انتخابات تاکید کرد و گفت: امکان برگزاری انتخابات در فضای باز در برخی مناطق شرقی و جنوبی استان به دلیل شدت گرما نیست اما در هر منطقه ای از استان که امکان آن وجود داشته باشد در فضای باز برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این مورد که آیا وزارت کشور ابلاغیه ای برای واکسیناسیون یا تست تشخیصی کرونای اعضای صندوق های رای ارسال کرده؟ اظهار کرد: تا این لحظه به دست ما ابلاغیه ای در این زمینه نرسیده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: کرمان جزو آن دسته از شهرستان هایی که در آنها انتخابات 100 درصد الکترونیکی برگزار می شود، نیست بنابراین در سراسر استان کرمان انتخابات مانند روال قبل برگزار می شود.

وی در ادامه سخنانش گفت: 16 هزار 623 نفر برای نشستن روی 8624 کرسی شورای اسلامی روستای استان کرمان ثبت نام کردند که حدود 1.4 درصد ثبت نام شدگان احراز صلاحیت نشده اند و در مجموع 16 هزار و 99 نفر نامزد در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاها تایید صلاحیت شده و برای هر کرسی 1.9 نفر با یکدیگر رقابت می کنند.

تقی زاده افزود: در استان کرمان 84 شهر وجود دارد که تعداد ثبت نام شدگان در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر استان 2056 نفر بوده که هیئت های اجرایی صلاحیت 1802 نفر را تایید و صلاحیت 156 نفر را رد کردند و همچنین در هیئت نظارت شهرستان صلاحیت 1580 نفر را تایید و 189 نفر را رد کردند.

وی ادامه داد: 307 نفر از مجموعه 345 نفر رد صلاحیت شده توسط هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان به هیات نظارت استان اعتراض کردند که 157 نفر آنها مورد تایید نظارت استان و 150 نفر توسط این مرجع رد شدند ضمن آنکه 55 نفر از 150 نفر رد صلاحیت شده توسط هیئت نظارت استان، توسط هیات مرکزی تهران تایید صلاحیت شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: صلاحیت 97 درصد از مجموع داوطلبان شوراهای شهر استان کرمان تایید شده، لذا 1792 نفر کاندیدا برای 440 کرسی شهری در سطح استان با یکدیگر رقابت می کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)