کد خبر: ۴۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان گفت: صبح امروز در صف‌های بلند با مردم که صحبت می‌کردم برخی از ساعات اولیه صبح منتظر آغاز فرایند رای گیری بودند که این امر نشان دهنده آغاز یک انتخابات پرشور در کرمان و ایران اسلامی است
استاندار کرمان: صف‌های طولانی مردم بیانگر آغاز انتخاباتی پرشور است
استاندار کرمان گفت: صبح امروز در صف‌های بلند با مردم که صحبت می‌کردم برخی از ساعات اولیه صبح منتظر آغاز فرایند رای گیری بودند که این امر نشان دهنده آغاز یک انتخابات پرشور در کرمان و ایران اسلامی است.
به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز جمعه در گلزار شهدای شهر کرمان با بیان اینکه قبل از آغاز فرایند رای گیری همراه با تعداد زیادی از مسئولان به گلزار شهدا و مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آماده ایم تا با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کنیم، تصریح کرد: آمده ایم یادآوری کنیم شهدایی که اینجا آرمیده اند جان خود را در راه آزادی ایران اسلامی از دست داده اند.
وی اظهار داشت: وظیفه ما این است پیوند مردم با نظام را حفظ کنیم و به مردم بگوییم با وجود داشتن گله مندی‌ها از مشکلات اقتصادی و معیشتی برای حفظ نظام به میدان بیایند و گلایه‌های خود را به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که به حق است کنار بگذارند و پشت کردن به صندوق رای و رای ندادن راه حل مشکلات نیست بلکه باید پای صندوق‌های رای بیایند و با انتخاب خود مشکلاتشان را حل کنند.
استاندار کرمان از مردم خواست رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند هر چند محدودیتی برای رای دادن در هر زمانی وجود ندارد.
زینی وند از مردم خواست همین اول صبح به صندوق‌های رای مراجعه و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.
وی تاکید کرد: امروز نیز مانند ادوار گذشته شاهد حضور مردم در انتخابات هستیم.
استاندار کرمان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند پیوند جمهوری اسلامی با حضور پر رنگ مردم است لذا حضور مردم می‌توانند تهدید‌های خارجی و مشکلات داخلی را رفع کند و موجب وفاق و برابری در فردای انتخابات شود.
زینی وند اظهار داشت: فردا روز برابری و اتحاد ما است و امروز هر کدام از مردم می‌آیند و به نامزد مورد انتخاب خود رای می‌دهند، اما فردا روزی جدیدی برای ایران و زمانی برای برادری و اتحاد بیشتر برای ایران است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در سرافرازی ایران موثر خواهد بود افزود: این مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و مردم از مسولان همواره جلوتر هستند.
استاندار کرمان تاکید کرد: کرمان مورد توجه دنیا است و به دلیل حضور سردار سلیمانی پایتخت مقاومت دنیا است لذا از مردم می‌خواهیم با حضور پررنگ خود این پیام را به دنیا بدهند که وظیفه خود را در قبال ایثارگری‌های کرمان به خوبی انجام خواهند داد.
 به گفته استاندار کرمان، ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۷۲ نفر واجد شرایط رای در این استان وجود دارد که از این تعداد ۵۵ هزار و ۶۲۶ نفر رای اولی هستند.
 زینی وند افزود: از مجموع افرادی که در استان کرمان واجد شرایط رای دادن هستند، یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۱۲۰ نفر مرد و یک میلیون و ۷۹هزار و ۴۵۰ نفر زن هستند.
وی بیان کرد: بیشترین افراد واجد شرایط رای در شهرستان کرمان با ۵۶۲ هزار و ۱۳۷ نفر و کمترین افراد واجد شرایط مربوط به شهرستان کوهبنان با ۱۶ هزار و ۶۳۶ نفر است.
استاندار کرمان گفت: مردم این استان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در انتخابات حضور خوبی داشته اند و رای آن‌ها از میانگین کشوری بیشتر بوده که نشان از دلبستگی و همراهی با آرمان‌های انقلاب را دارد.
وی با بیان اینکه به دلیل ویروس کرونا انتخابات امسال افزایش شعبه و صندوق رای داشتیم تصریح کرد: تعداد ۲ هزار و ۸۳۹ شعبه ثابت و سیار کار اخذ رای از افراد را در سراسر استان کرمان انجام می‌دهند و برای افرادی که در قرنطینه یا بیمارستان هستند نیز شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم 

جلوی اختلاس را بگیرید / اگر مردم گرفتار فقر شوند، دین از بین خواهد رفت

کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه به طور کامل حذف می‌شوند

جدیدترین قیمت خودرو امروز اول اردیبهشت 1403

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)