کد خبر: ۴۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
با مناسب‌سازی ۱۱ شعبه اخذ رای برای افراد دارای معلولیت و سالمندان در شهرستان کرمان پازل حماسه حضور در ملک سلیمانی در ششمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و سیزدهمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا کامل شد.
تکمیل پازل حماسه حضور در ملک سلیمانی
با مناسب‌سازی ۱۱ شعبه اخذ رای برای افراد دارای معلولیت و سالمندان در شهرستان کرمان پازل حماسه حضور در ملک سلیمانی در ششمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و سیزدهمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا کامل شد.
به گزارش ایرنا، امروز روز همه ملت ایران است تا با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان دشمنان و یاوه‌گویان بزنند.
در میدان عمل امروز شاهد حضور چشمگیر افراد دارای معلول در کرمان هستیم که آمده‌اند با مشارکت سیاسی خود برگ زرینی از حضور خود را در این انتخابات ثبت کنند.
این افراد امروز همانند مردم عادی و بدون توجه به مشکلات خود، به پای صندوق‌های اخذ رای در سراسر کرمان آمده‌اند تا بتوانند با رای خود، خواسته‌هایشان را به رییس جمهوری آینده ایران اسلامی، منتقل کنند.
وقتی با بعضی از آن‌ها همکلام می‌شوم، هیچگونه اظهار گله و ناراحتی در صحبتهایشان به چشم نمی‌خورد و با لحنی آرام می‌گویند: اگرچه تاکنون همه خواسته‌های این قشر محقق نشده، اما این مساله مانع از حضورمان در صحنه نخواهد شد.
مطالبات معلولان کرمانی از رییس جمهور آینده
معلول رای اولی کرمانی در محل اخذ رای در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه انتخابات مهم‌ترین سرمایه سیاسی و اجتماعی کشورمان است گفت: اگر مشارکت نکنیم کارشکنی کشور‌های بیگانه در کشور ما بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مشکلات با اولویت مسایل اقتصادی در آینده مرتفع شود افزود: از رییس جمهوری منتخب آینده انتظار داریم که در وهله اول قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت را به طور جد پیگیر باشد.
معلول رای اولی کرمانی تصریح کرد: همچنین رییس جمهوری گزارشی از حقوق معلولان در دولت آینده ارائه و بودجه لازم برای آنان در نظر بگیرد.
معلول ۴۰ ساله کرمانی نیز معیشب، مناسب سازی فضای شهری و اجرای سه درصد استخدامی ویژه معلولان را از دیگر دغدغه‌های این جامعه عنوان کرد و افزود: اکنون افزایش بیش از حد قیمت‌ها در جامعه و همچنین تورم به گونه‌ای شده که شرایط را برای افراد دارای معلولیت سخت کرده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر یارانه‌ها به یک تناسب بین افراد جامعه توزیع می‌شود و این عادلانه نیست گفت: بسیاری از معلولان در دهک‌های هفت و زیر آن قرار دارند و لازم است که دولت از این افراد حمایت کند.
مدیر بهزیستی شهرستان کرمان نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرستان کرمان دارای ۱۶ هزار نفر افراد دارای معلولیت است افزود: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۱۱ شعبه اخذ رای در شهر کرمان جهت اخذ رای برای افراد دارای معلولیت و سالمندان مناسب‌سازی شده است.
علی اکبر ستایی مختاری گفت: همچنین با تیم صندوق سیار اخذ رای نیز هماهنگی لازم جهت حضور در مراکز بهزیستی و اخذ رای عزیزان مقیم در مراکز انجام شده است.
وی از عموم مردم و به ویژه جامعه هدف بهزیستی خواست تا با حضور پرشور خود در انتخابات به ندای رهبر لبیک گویند.
همچنین یک صندوق رای سیار برای جانبازان و معلولان قطع نخاعی در نظر گرفته شده که تاکنون ۳۲ نفر از آنان آرا خود را به صندوق رای انداخته‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)