کد خبر: ۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی مدعی شد: در مورد مذاکرات هسته‌ای با آمریکا خوشبین نیستیم و به غیر از ضرر چیزی نمی‌بینیم، زیرا بر آب سنگین، انرژی هسته‌ای، سانتریفیوژها و ... خط قرمز کشیده‌اند و رفع تحریم‌ها نیز هنوز صورت نگرفته است
مدیر دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی مدعی شد: در مورد مذاکرات هسته‌ای با آمریکا خوشبین نیستیم و به غیر از ضرر چیزی نمی‌بینیم، زیرا بر آب سنگین، انرژی هسته‌ای، سانتریفیوژها و ... خط قرمز کشیده‌اند و رفع تحریم‌ها نیز هنوز صورت نگرفته است 

به گزارش فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی در جمع مردم رفسنجان در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی بینش اهل بیت (ع) اظهار داشت: کشور اسلامی ایران از دوران پیروزی انقلاب تا کنون تلاش کرده و رتبه علمی خود را از 14به 200ارتقا داده است و در سال‌های آینده این رتبه به پنجم نیز خواهد رسید.

وی بیان داشت: ایران در خاورمیانه از نظر علمی مقام اول را دارد همچنین بهترین رتبه فوتبال یعنی رتبه 55 را داراست و در بحث دفاعی نیز بعد از آمریکا، روسیه و چین قرار داریم.

مدیر دفتر مصباح‌یزدی تصریح کرد: واژه‌ها و برچسب‌های چپ و راست در کشور هیچ بار ارزشی و معنایی ندارند و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی «مگر می‌شود، اصولگرایان اصلاح‌طلب نباشند»، اگر اصولگرایی به فکر توسعه و رشد و تعالی نباشد، بی‌فایده است و اصلاح‌طلب هم بدون اصولگرا معنایی ندارد بنابراین تقسیم‌بندی حزبی و جناحی دردسر ایجاد می‌کند.

جلالی با اشاره به وجود دو تفکر اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی (غرب‌گرا) ادامه داد: در تفکر اسلام ناب محمدی معتقدیم که می‌توانیم کشور را به پیشرفت و سعادت برسانیم و کشور را از نظر فنی، تکنولوژی و نانو به رشد برسانیم.

وی تأکید کرد : برخی پس از انقلاب به فکر توسعه و آبادانی و جهاد سازندگی افتادند و این راه را در پیش گرفتند، اما برخی پس از انقلاب معتقدند که باید با قوانین بین المللی استاندارد شویم و کشور را از نظر اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پیش ببریم و حق‌مان را از کشورهای دیگر بستانیم.

جلالی افزود: در دولت اسلامی بانک‌ها 20 تا 27 درصد بهره بانکی از متقاضیان تسهیلات دریافت می‌کنند و به واسطه همین تسهیلات با بهره بالا بسیاری از هموطنان ورشکست شدند پس هنوز به دولت اسلامی نرسیده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال انقلاب هستیم، گفت: در دنیا در سیاست علمی، بهترین رتبه‌های علمی را کسب کرده‌ایم از جمله می‌توان به رتبه‌های تک‌رقمی در موضوعات هوافضا، ماهواره و پرتاب ماهواره اشاره کرد که در حوزه هوا فضا رتبه ششم را داریم و در بحث شبیه‌سازی هم رتبه دوم را دارا هستیم.

جلالی با بیان اینکه مسئله مهمی در منطقه در حال شکل‌گیری است، خاطرنشان کرد: در مورد مذاکرات هسته‌ای با آمریکا خوشبین نیستیم و به غیر از ضرر چیزی نمی‌بینیم، زیرا بر آب سنگین، انرژی هسته‌ای، سانتریفیوژها و ... خط قرمز کشیده‌اند و رفع تحریم‌ها نیز هنوز صورت نگرفته است و رشد و توسعه باید وجود داشته باشد، اما در مذاکرات هسته‌ای مرزها شکست.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران بر این باورند که با توطئه به ایران دست دوستی دهند تا در دنیا کشورهای دیگر نگویند که جمله مرگ بر آمریکا گفتن ایرانیان در ژن ایرانیان است.

وی خاطرنشان کرد: توافقنامه هسته‌ای چه به امضا برسد، چه نرسد، استکبارستیزی سرجای خود است و روحیه انقلابی در ایرانیان از بین نمی‌رود، زیرا دشمن در همین روزهای گذشته تشییع پیکرهای پاک شهیدان گمنام و غواص را نظاره‌گر بود و لرزه بر اندامش افتاده بود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
1
1
مشکل از چشمهای شماست . اصولا واقعیت ها را نمی بیند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
0
خوب راست میگه بنده خدا. کلی دلواپس ها ضرر کردند. درود بر جلالی که حرف راست زده
بی نام
|
Romania
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
0
اگه آقای جلالی راست میگی چرا همین آمریکا شده منبع در آمد [....] حضرتعالی،واردات دارو از آمریکا توسط [....] شما،چرا [....] شما با رابطه باید سهامدار چند تا کارخانه کاشی باشن؟ چرا [....] شما که مدرکش دیپلمه هنوز بعد از چند سال بازنشستگی از [....] بیرون نمیاد؟ چرا و چرا و چرا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)