کد خبر: ۴۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان درخواست کرد؛ وزیر کشور دستور داد:
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: شب گذشته ۶۵۰ نفر از اتباع غیرمجاز دستگیر شده در استان کرمان، جهت طرد از کشور به مرز اعزام شدند و حدود ۳۲۰ نفر نیز امروز به مرز اعزام می‌شوند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: شب گذشته ۶۵۰ نفر از اتباع غیرمجاز دستگیر شده در استان کرمان، جهت طرد از کشور به مرز اعزام شدند و حدود ۳۲۰ نفر نیز امروز به مرز اعزام می‌شوند.
علی شفیعی در ارتباط با طرح تشدید جمع‌آوری و طرد اتباع غیرمجاز در استان کرمان اظهار کرد: به دنبال جمع‌آوری افراد غیرمجاز اتباع خارجی، اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با همکاری نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۱ هزار نفر را جهت طرد از کشور به مرز اعزام کرده است.
وی افزود: مشکلات اخیر کشور افغانستان و آشفتگی مرز دوغارون و بیماری کرونا، روند طرد اتباع غیرمجاز را با کندی مواجه کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده در تیرماه ۶۰۰۰ نفر از اتباع غیرمجاز توسط نیروی انتظامی که در سطح استان پراکنده بودند، جمع‌آوری و به مرز اعزام شدند.
شفیعی گفت: دو مرحله اعزام اتباع غیرمجاز را برای طرد از کشور داشتیم که بعد از آن مشکلاتی در مرز دوغارون ایجاد شد و کار متوقف ماند.
وی بیان کرد: با توجه به دغدغه ایجاد شده، روز گذشته استاندار کرمان در ستاد ملی کرونا در ارتباط با رئیس جمهور و وزیر کشور این مسئله را عنوان کرد و بلافاصله با دستور وزیر کشور به اداره کل اتباع وزارتخانه، کار اعزام اتباع از سر گرفته شد.
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان اظهار کرد: شب گذشته ۶۵۰ نفر از اتباع غیرمجاز جهت طرد از کشور به مرز اعزام شدند و مابقی آن‌ها که حدود ۳۲۰ نفر در اردوگاه مراقبتی ماهان و بم هستند که عصر امروز به مرز اعزام خواهند شد.
وی افزود: روند جمع‌آوری اتباع غیرمجاز توسط نیروی انتظامی در حال انجام است و همه ورودی‌ها و خروجی‌ها توسط نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی کاملا رصد می‌شود.
شفیعی ادامه داد: طرح تثبیت اوضاع اتباع خارجی در استان نیز دنبال می‌شود و با کمک دانشگاه علوم پزشکی که خط مقدم مبارزه با بیماری کروناویروس هستند، در حوزه اتباع خارجی غیرمجاز و جلوگیری از سرایت بیماری تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری کرمان در پایان اظهار کرد: همه قوانین و مقررات بین‌المللی در رابطه با طرد اتباع غیرمجاز رعایت شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)