کد خبر: ۴۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ادوار مجلس:
نماینده ادوار مجلس با اشاره به صحبت های اخیر علم الهدی در رابطه با جلوگیری از تخریب دولت رئیسی در ابتدای کار گفت: به عقیده من آقای علم الهدی انسان صادقی است و حرف دلش را می زند و این نکته مثبتی است.

صدا و سیما با تخریب دولت روحانی توقع مردم را از رییسی بالا می‌برد/ علم الهدی به اصولگرایان هشدار داد/ احمدی نژاد می‌داند کتک خوردن مردم سهم روحانی نیست/ زدن دولت روحانی نفعی برای دولت رییسی ندارد

نماینده ادوار مجلس با اشاره به صحبت های اخیر علم الهدی در رابطه با جلوگیری از تخریب دولت رئیسی در ابتدای کار گفت: به عقیده من آقای علم الهدی انسان صادقی است و حرف دلش را می زند و این نکته مثبتی است. 

«غلامرضا تاجگردون»، نماینده ادوار مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا اظهار کرد: نظر من این است که مشکل آقای رییسی با جریان خودش است جریانی که هنوز نیامده علاوه بر سهم خواهی فضاسازی می‌کند و کمی کار او را سخت می‌کند و به نظر من شاید برخی سهوی باشد.
او افزود: من وقتی به برنامه‌های صدا و سیما نگاه می‌کنم با وجود اینکه دولت قبلی را بابت همه اقداماتش می‌زنند، اما اینکار نفعی برای دولت آینده ندارد و می‌تواند توقعات و انتظارات اجتماعی را بالا ببرد که آقای رییسی در این مرحله گیر خواهد کرد. همچنین جریان اصولگرایی بخاطر سهم خواهی خود این فضا را تشدید می‌کند.
تاجگردون خاطرنشان کرد: نمونه‌های آن کلیپ‌هایی است که در این روز‌ها در فضای مجازی پخش می‌کنند از جمله در ارتباط با غرب و مذاکرات بین المللی و وضعیت خراب داخلی. وقتی می‌گویید تورم ۵۰ درصد است و مرتبا این فضا را تشدید می‌کنید هم تورم انتظاری بالا می‌رود و هم انتظاری خارج از توان برای آقای رییسی بوجود می‌آید که باید تورم را به ده درصد برگرداند، ولی نه آقای رییسی و نه بالاتر از او نمی‌تواند به این توقعات پاسخ بدهد، در واقع برخی غیر مستقیم به رییسی می‌گویند یا این وضعیت را تشدید می‌کنیم یا در دولت کمک می‌کنیم.
نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: آقای رییسی باید استقلال خود را نشان بدهد؛ اصولگرایی بعد از دو دوره توانسته کاندیدا خود را رییس جمهور و باید او را همراهی کند وگرنه نتیجه این سهم خواهی‌ها سرگردانی مردم است و همین سرمایه اجتماعی باقیمانده نیز از دست این جریان می‌رود.
تاجگردون با اشاره به صحبت‌های اخیر علم الهدی در رابطه با جلوگیری از تخریب دولت رییسی در ابتدای کار ادامه داد: به عقیده من آقای علم الهدی انسان صادقی است و حرف دلش را می‌زند و این نکته مثبتی است. البته نه این که من قبول دارم، ولی آقای علم الهدی وقتی این حرف را می‌زند به اصلاح طلبان حمله نمی‌کند. وقتی می‌گفتیم بگذارید آقای روحانی کار کند، جبهه مقابل بود که تخریب می‌کرد و به آن‌ها هشدار می‌داد امروز آقای علم الهدی می‌گوید بگذارید کار کند. او امروز از دعوایی درون جریانی صحبت می‌کند. ایشان هم مطلع است و می‌داند فشار از کجا است وقتی می‌گوید بگذارید کار کند و هر کسی که به ستاد رییسی آمد که نباید پست بگیرد، این حرف صادقانه‌ای است و راست و حسینی حرفش را زده است.
او در پایان با بیان اینکه احمدی نژاد هم جز افرادی است که در حال حاضر اهدافی را در جهت تخریب سیستماتیک دنبال می‌کند، گفت: آقای احمدی نژاد آدم زرنگی است و خوب مطلبش را می‌گوید مساله او روحانی نیست. احمدی نژاد به خوبی می‌داند زدن در کف خیابان سهم آقای روحانی نیست او نظام را زیر سوال می‌برد و نظام را مورد هدف قرار داده است. اگر در دوره رییس جمهوری، مردم به کف خیابان آمدند و آسیب دیدند و حالا آن رییس جمهور مقصر است که به طریق اولی این حرف متوجه خود او است، در زمان او هم کسانی به خیابان آمدند و آسیب دیدند. استراتژی احمدی نژاد استراتژی سیستم است. ایشان هر کدام از پایه‌های سیستم را براساس طرح و هدف اصلی خودش نشانه گرفته است و این حرف یکی از نکات اصلی پازل او است و به خوبی دارد رو می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)